Контрольна робота 6 клас«Людські стосунки» Дж. Лондон «Жага до життя», А. Гавальда «35 кіло надії», У. Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно» , А. Нанеті «Мій дідусь був черешнею»

Про матеріал

Контрольна тестова робота "Людські стосунки" допоможе вчителю перевірити знання і розуміння учнів прочитаних текстів.

Перегляд файлу

Контрольна робота . «Людські стосунки»

 Дж. Лондон «Жага до життя», А. Гавальда «35 кіло надії», У. Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно» , А. Нанеті «Мій дідусь був черешнею»

Тест

 

Жага до життя (Скорочено) Джек Лондон - Dovidka.biz.ua

 

  1. Визначте ідею твору Дж. Лондона «Жага до життя»:

А людина повинна допомагати іншій людині; Б у боротьбі за життя людина ніколи не повинна здаватися; В попри все, людина має залишатися людиною.

  1. Визначте літературний жанр твору «Жага до життя»:

А роман; Б повість; В оповідання; Г новела.

  1. Що ніс у торбинці з оленячої шкури зголоднілий чоловік?

А сірники; Б коштовні прикраси; В золото; Г патрони до рушниці.

  1. Вкажіть, яким чином головному герою вдалося перемогти вовка:

А застрелив з рушниці; Б задушив; В перегриз горло.

  1. Вкажіть, як називалася та місцина, де герої влаштували схованку?

А Країна сподівань; Б Велике Ведмеже озеро; В Країна патичків; Г Країна Сухостою.

  1. Муки голоду допікали. Видіння переслідували. Цього разу він побачив коня. Який же насправді був звір?

А лисиця; Б вовк; В олень; Г ведмідь.

  1. Яку назву мало китобійне судно, моряки з якого порятували героя?

А «Бедфорд» ; Б «Вальдек» В «Пілігрим»; Г «Буцефал».

 

Анна Гавальда. Повість "35 кіло надії". | Презентація. Зарубіжна література

 

  1. Назвіть країну, звідки родом  письменниця Анна Гавальда:

А Італія; Б Франція; В.Німеччина; Г Англія.

  1.  Як звати головного героя твору «35 кіло надії»?

А Грегор; Б Грегуар; В Григорій; Г Генрі.

  1.  Хто із членів родини розумів і підтримував хлопчика?

А мати; Б дідусь; В бабуся; Г ніхто.

  1.  Юнак навчився читати, тому що:

А йому було цікаво; Б побився об заклад з товаришем, що це дуже просто; В пообіцяв дідусеві; Г хотів прочитати книгу, подарунок вчительки.

  1. Назвіть ім’я героя, котрий саме так охарактеризував хлопця: «У нього голова як решето, золоті руки і величезне серце….»

А Марі; Б Маргарет, учителька фізкультури; В директриса технічного ліцею; Г дідусь.

  1.  Що найкраще вдавалося робити головному герою твору?

А малювати; Б майструвати; В розгадувати головоломки, ребуси.

  1. Назвіть заклад, у якому хотів навчатися хлопець:

А технічний ліцей «Граншан»; Б технічний коледж «Ашан»: В коледж Жан-Мулен..

  1. Як лагідно дідусь називав хлопця?

А  Грішенька; Б Гренуарчик; В Тотоша; Г Тімоха.

  1. Назвіть виріб, якого герой НЕ зробив:

А удосконалив дошку для прасування; Б машинка для збирання малини; В машинка для чищення бананів; Г удосконалив спортивне взуття.

  1.  Хлопцеві на уроках фізкультури найважче було:

А стрибати на скакалці; Б лазити по канату; В бігти, долаючи перешкоди..

  1.  Назвіть ім’я дідуся хлопця:

А Леонтій; Б Лев; В Лео; Г Леонард.

 

 

 

 

 

Чи вмієш ти свистати, Юганно?" Ульф Старк - YouTube

  1.  Назвіть твір, у якому розкривається тема самотності людей похилого віку.

А «35 кіло надії»; Б «Чи вмієш ти свистати, Юганно», В «Жага до життя».

  1. Вкажіть причину, чому хлопці: Берра і Ульф прийшли до будинку людей похилого віку?

А шукали бабусю, яка пішла з дому; Б шукали дідуся для Берри ; В принесли стареньким смаколики.

  1.  Дідусь Нільс пригадав веселу історію з дитинства. Яку саме?

А як разом з хлопчаками переодягалися у привидів; Б втікав від собаки через високий пліт; В залазив на вишню в чужому саду.

  1. Визначте, символом чого є незавершена мелодія, яку насвистував дідусь Нільс?

А справжнього кохання, яке не вмирає; Б надії; В безтурботності; Г суму.

  1.  Визначте ту річ, якої не було в кімнаті дідуся Нільса:

А фото жінки; Б фотоапарат; В опудало птаха, Г золотий годинник.

  1. Дідусь Нільс, щоб потішити хлопців змайстрував їм:

А повітряного змія; Б велику надувну кулю; В чудовий самокат.

  1.  Ідучи на першу зустріч з дідусем, Берра приніс квітку. Яку?

А ромашку; Б троянду; В календулу; Г айстру.

  1.  Що відчував дідусь Нільс, коли Берра назвав його своїм дідусем?

А радість; Б смуток; В розчарування..

  1.  Яке свято хлопці влаштували для дідуся?

А зустріч з колишніми однокласниками; Б день народження; В великодні свята.

  1.  Старенькі, дивлячись на Нільса і Берру, казали, що вони подібні. Чим саме?

А одного кольору очі; Б обидва весело сміються ; В у обох пластир на щоці; Г  розмовляють, розмахуючи руками.

  1.  Яка річ залишилася у Нільса на згадку про дружину?

А блакитний капелюшок; Б шовкова шаль; В різноколірне намисто.

 

 

 

 

 

Мій дідусь був черешнею”, Анджела Нанетті – Запорізька обласна бібліотека  для юнацтва

 

  1. Укажіть від чийого імені ведеться розповідь у творі «Мій дідусь був черешнею»?

А від імені автора; Б хлопчика Тоніно; В дідуся Отавіано; Г Флоппі.

  1.  Хто із героїв твору жив у селі?

А Отавіано і Теодолінда; Б Луїджі і Антоньєта; В П’єро і Фелічіта.

  1.  Тоніно не подобалося в школі тому, що

А потрібно виконувати домашні завдання; Бслухатися вчителів; В над ним насміхалися; Г його ображали старшокласники.

  1. Хлопчик вирішив, що його бабуся після смерті перетворилася на:

А черешню, Б гуску; В курку; Г хмаринку.

  1.  Кому із героїв належать ці слова «Коли пересадити старе дерево, то воно загине»?

А дідусю Луїджі; Б дідусю Отавіану; В бабусі Теодолінді.

  1.  Яке ім’я було в улюбленої гуски дідуся та бабусі?

А Фелічія; Б Альфонсина; В Флоппі; Г Вірджінія.

  1.  Як перекладається з італійської ім’я матері Тоніно «Фелічіта»?

А весела; Б радісна; В щаслива; Г божественна.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кайдалова Жанна Борисівна
    Дякую за допомогу! Змістовні питання!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
2913
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку