Контрольна робота Людські стосунки ( творчість Дж. Лондона, О. Генрі, В.Г. Короленка).

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу з розділу "Людські стосунки". Учням запропоновано різнорівневі завдання: завдання тестового характеру, скласти інформаційне гроно, установити відповідність, завдання творчого характеру.
Перегляд файлу

                            Контрольна робота
       Людські стосунки ( творчість Дж. Лондона, О. Генрі,
                         В.Г. Короленка).     Тест.

Початковий та середній рівні  ( 6 балів)

1. Що сталося з тим, що йшов позаду:
    а) швиденько догнав товариша;
    б) посковзнувся на гладенькому валуні й ледве не впав; 
    в) на нього напав великий голодний вовк;
    г) він загубив свою поклажу.


2. На що надіявся наш герой:
   а) товариш йому допоможе,
   б) зустріне по дорозі залотошукачів, які йому допоможуть,     
   в) що у рюкзаку завалявся сухарик хліба;
   г) за течією річки дійде до схованки, а там набої для рушниці, гачки,  рибальська
      сітка.


3. Як удалося герою впіймати двох пічкурів:
   а) вичерпав воду й спромігся упіймати відерцем;
   б) вони самі припливли йому до рук;          
   в) знайшов рибальську сітку, яка стала у пригоді,
   г) прокопав рівчак, вода стекла, а риба залишилася.


4. Продовжіть речення: «І почалася одвічна страшна трагедія боротьби за
    існування…»   
   а) «треба прискорити ходу, відірватися від вовка»,  
   б) « їсти будь-що , хоч корінці, хоч сухі ягоди»;       
   в) «хвора людина повзла, хворий вовк шкутильгав за нею»;       
   г) « треба заховати золото, головне – вижити».


5. Що надумали шахраї із штату Алабама:
   а) украсти автомобіль і пограбувати банк;  
   б) купити ранчо, розводити худобу, щоб мати прибуток; 
   в)украсти єдиного сина значного городянина, щоб затребувати викуп; 
   г) шістсот доларів для справи є, а ще дві тисячі самим намалювати.

6.  За що батько хлопчика мав ще заплатити п’ятсот доларів:
   а) шахраї купили для бешкетника новий одяг, адже старий одяг був геть порваний;    
   б) хлопець пожбурив у Білла шматком цегли і влучив у самісіньке око;   
   в) для хлопчика потрібна була спеціальна дорога дієта;    
   г) капосне хлопчисько, граючись, зламало новий велосипед.

7. Чому дужий, здоровий, сміливий чолов’яга верещить у печері удосвіта:
   а) Вождь Червоношкірих сидів на грудях у Білла, вчепившись однією рукою йому в
       чуприну;    
   б) йому приснився сон, що чудовисько-велетень жарить його на вогнищі;  
   в) він хотів змусити Вождя Червонощкірих попроситися додому;
   г) до печери заповзла велика отруйна змія.


8. Яку відстань капосне хлопчисько змусило проскакати Білла:  
   а) п’ять миль;     
   б) сорок миль до лісу;     
   в) десять миль туди й назад;    
   г) сто  миль.

9. Що дядько Максим подарував племіннику:
   а) нову красиву вербову сопілку, з якої лилася красива мелодія;   
   б) маленьке сіреньке кошенятко, що так полюбляло сидіти на колінах;  
   в) невеличку й смирну конячку;     
   г) кудлатого собаку, схожого на квадратну голову дядька Максима.


10. Чому дівчинка гірко й безутішно заплакала:   
   а) її вкусила за пальчик бджола;  
   б) стоячи на кладці, вона упустила у воду мамин перстень;    
   в) батьки забороняли їй гратися із сліпим сусідським хлопчиком;       
   г) слово « сліпий» вразило її.


11. Що було спільного у Петруся і бідного дзвонаря:         
   а) вони обидва були сліпі;    
   б) добре грали на сопілці, любили музику;         
   в) потерпали від кривди дітей;   
   г) були закохані у Евеліну.


12. Кому належить думка: « Так, він прозрів… замість сліпої й невгамовної егоїстичної муки, він носить у душі відчуття життя, він почує й людське горе, і людську радість, він прозрів і зуміє нагадати щасливим про нещасних…» :
  а) дружині Евеліні;         
  б) дядьку Максиму;   
  в) Ганні Михайлівні;   
  г) наймиту Йохиму.
  

                   Достатній рівень  ( 3 бали)
1. Напишіть ланцюжок подій оповідання «Жага до життя».

2.  Установіть відповідність між героєм і його цитатною  характеристикою:

1. Хлопчисько           а) « що в парубочому серці б’ється гаряче й добре серце, а у
                                         великій квадратній голові працює невгамовна думка».
2. Батько                    б) « очі хлопця дивилися кудись, цілком байдуже до того, що він
                                         робить».
3. Максим                  в) « і якщо ви сплатите мені двісті п’ятдесят доларів готівкою, я
                                         погоджуся його забрати з ваших рук».
4. Попельський          г) « … вийшов, кульгаючи, на той берег, і подався далі, не
                                         повертаючи голови».
5. Петрусь                  д) « він був добродушний, навіть, мабуть, добрий, добре
                                         наглядав за робітниками й дуже любив будувати та
                                         перебудовувати мости».
6. Евеліна                   е) « він порвав рештки одного укривала на смужки й обмотав
                                         закривавлені ступні».
7. Білл                         є) « встромивши собі в руде волосся два канючині пера, стежив
                                         за казанком, де варилася кава».
8. Золотошукач         ж) « Вона перебирала у цей час букет польових квітів, який
                                         тримала в руках».

    Високий рівень  ( 3 бали)

 

1. Скласти інформаційне гроно золотошукач, Вождь Червоношкірих, Петрусь.
2.  Пофантазуйте. Напишіть розгорнуту відповідь на питання ( на вибір) :
     а)  « Яким міг стати Петро, якби в його вихованні не брав участі дядько Максим?»
     б) Придумайте власне закінчення оповідання « Жага до життя».

                                                  РАЗОМ : 12 балів.

docx
Додав(-ла)
Щербак Ольга
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
4438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку