Контрольна робота на тему: " 11.Держави Центр./Схід./Півдн. Європи."

Про матеріал
Кластер: "11.Всесвітня історія.Розробки". Модуль: "Розділ ІІІ. "Держави Центральної та Східної(Південної) Європи: трансформаційні процеси ". Проект: "11 клас.ІІ семестр.3 контр.Всесвітня.Держави Центр./Схід./Півдн. Європи. " Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи). Станьте першим, хто оцінить розробку
Перегляд файлу

                                                                          

 

 

ЗАВДАННЯ

                                                                    з Всесвітньої історії

для проведення тематичного контролю для учнів 11-х класів

Розділ ІІІ.

« Держави Центрально-Східної (Південної) Європи: трансформаційні процеси

 

  І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

1. Із поданих виберіть дату, що відповідала б події.
Договір про створення Ради економічної взаємодопомоги (РЕВ) було підписано у:
а) 1948 р.; б) 1949 р.; в) 1950 р.   Г) 1957 р.
 

2. Організація Варшавського договору була створена у:
а) 1945 р.;    б) 1949 р.;     в) 1955 р.  Г) 1952 р.;
 

3.На картосхемі показані етапи(динаміка) змін,що відбувались  в Югославії

    у визначений термін  і характеризують процес..

    А) консолідації   

    Б)  розпаду    

    В)  трансформації  

    Г)  уніфікації

 

4.  В якій  державі та на честь якої пам’ятної події

     була викарбувана ця медаль?

А)  Угорщина,;   виникнення громадського руху «Чисті руки»

Б)  Чехословаччина;   рух за єднання всіх християнських конфесій

В)  Польща;    ювілей створення незалежної профспілки

Г)  Болгарія;   проведення Перших Балканських параолімпійських ігор

 

 

5. Масовий  національно - демократичний рух у Чехословаччині в 1968 році  отримав назву:
А)  « Моравське  літо»;  

 Б)  « Богемська осінь»

В)  «Судетська зима»    

Г)  « Празька весна»;   
 

 6.В якій країні народно-демократична революція кінця 80-х р.  відбулась насильницьким  шляхом в ході збройного повстання?

  А) Румунія;       Б) Польща;       В) Болгарія;        Г) Угорщина

7.Визначте зайве в ряду чехословацьких політиків 40-80 х р. ХХ ст.

А) Людвіг Свобода       Б) Конрад Аденауер       В) Александр Дубчак      Г)  Густав Гусак

8.Події,що відбулись в Угорщині наприкінці 80-х р. ХХ ст. отримали назву ..

А) «тиха революція»     Б) « новий майдан»   В) « національний спротив»  Г) «народний криголам»

9. Рух за громадянські права «Хартія 77» виник в..

А) Угорщині      Б) Румунії      В) Східній Німеччині      Г) Чехословаччині

 

 

 

 

10.Ці фото були зроблені в 1956 та 1968 рр. в країнах де спалахнули антикомуністичні повстання.

Ці  виступи були  придушені військами СРСР та його сателітів. Визначте,які це країни?

       А) Чехословаччина  та  Польща            Б) Угорщина та Румунія

                                 В) Болгарія та Польща               Г) Угорщина та Чехословаччина

 

ІІ. Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворити т.з.  «логічні пари».

11. Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали ці особи.

А). Янош  Кадар 

1)  очолив профспілку "Солідарність" , борець проти комуністичного режиму, президент Польщі

Б). Вацлав Гавел  

2) Партійний і державний діяч Угорщини. Намагався пом'якшити тоталітарний режим, провести економічні реформи.

В). Лех Вапенса  

3) Політичний лідер СФРЮ(Югославія).Комуністичний диктатор 40-70 х р. ХХ ст.
 

Г). Йосип Броз Тито

 

4) Письменник, дисидент, президент Чеської Республіки.

12.   Доберіть до понять відповідні тлумачення.

А) "Народна демократія";

1. Намагання поєднати засади соціалістичного суспільства з ринковою економікою, плюралізмом, демократією.

Б) «Варшавський договір»;

2. Радикальні,рішучи  зміни, які відбуваються без кровопролиття, демократичним, цивілізованим способом.

В) "соціалізм із людським обличчям";

3. Східноєвропейський різновид  соціалістичної диктатури трудящих

Г) "оксамитова"революція;

4. Військово-політична організація, аналог НАТО

 

ІІІ.  Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

   До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

   розташувати в правильній послідовності.

 

13.Розташуйте в хронологічній послідовності.

 

А) Створення в Польщі опозиційної профспілки «Солідарність»

Б) встановлення комуністичних режимів в країнах Центральної,Східної та Південної Європи

В) створення Організації Варшавського Договору

Г) Розпад Чехословаччини

 

IV.  Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих  варіантів відповідей . 

   ( № 14 – 3 бала).     Форма відповіді має вигляд тризначного числа.

14.Визначте поняття,що визначають особливості політичного і соціально-економічного розвитку країн Центральної та Східної Європи наприкінці 80-х р. ХХ ст. – початку ХХІ ст.

1. «шокова терапія»

2. «система світового соціалізму»

3.«декомунізація»

4.«самоврядований соціалізм»

5.«деколонізація»

6.«планова економіка»

7.«оксамитова революция»

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії

для проведення тематичного контролю

для учнів 11-х класів

Розділ ІІІ. «Держави Центрально-Східної(Південної) Європи: трансформаційні процеси».

 

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

1.Б

2.В

3.Б

4.В

5.Г

6.А

7.Б

8.А

9.Г

10.Г

 

11. А2, Б4, В1, Г3

12. А3, Б4, В1, Г2

 

13. Б,В,А,Г

 

14.  1;3;7

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Климпуш Марія
    Логічно, послідовно, оригінально,відповідає темі...
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Климпуш Марія
    Логічно, послідовно, оригінально,відповідає темі...
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
5 липня 2021
Переглядів
14003
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку