Контрольна робота на тему: " 11.Підсумкова контрольна робота за рік.всесвітня історія.""

Про матеріал
Кластер: "11.Всесвітня історія.Розробки". Проект:"11 клас.Підсумкова контрольна робота за рік." Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи).
Перегляд файлу

ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії для учнів 11-х класів

Тема: « Підсумкова контрольна робота за навчальний рік»

 І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

1. План Маршалла - це:
А) план американського генерала, який передбачав розміщення біля кордонів СРСР військових баз;
Б) плани американського Комітету начальників штабів  по нанесенню ударів ядерною зброєю по СРСР;
В) плани американського держсекретаря із здійснення економічної допомоги країнам Європи для повоєнної відбудови.

Г) повномасштабний проект реконструкції  старих і будівництво нових аеропортів міжнародного класу  в містах на західному узбережжі США.

 

 2.Як можна охарактеризувати відносини між СРСР та США з кінця 40-х років до початку 90-х р.ХХ ст

А) "Холодна війна"      Б) "Таємна  війна"       В)"Нова війна"         Г)«Невидима війна»

 

3.Визначте правильне твердження:

А) В Великій Британії  в 70-ті р. ХХ ст. діяло терористичне угруповання « Червоні бригади»
Б)  В травні 1968 р. в Лондоні розпочалися студентські заворушення та

В) Ніколя Саркозі став Президентом Франції в 1962 році;

Г)  У 1992 р. італійська поліція провела великомасштабну операцію « Чисті руки».

 

4.У якій із країн "соціалістичного табору" відбулися події, відображені на політичному малюнку?

 А) Болгарія;    Б)  Угорщина;   В)  Польща;  Г)  Чехословаччина;

 

5. «Німецьке економічне диво» — поняття, що використовується для позначення вражаючих темпів економічного та соціального розвитку Німеччини (ФРН) в …

         А) 1950-1960 ті рр.      Б) 1940-1950 ті рр.     В) 1970-1980 ті рр.      Г)1980-1990 ті рр.

 

6. Визначте  вагому  причину  японського економічного дива:
А)  Збереження конституційної монархії.
Б) Ліквідація японських корпорацій - дзайбацу.  
В) Незначні військові витрати в бюджеті Японії.

Г) Присутність на території Японії американських окупаційних військ

 

7.На яке рішення Великої Британії геополітичного характеру вказує цей              

символічний малюнок…

 

А) Вихід Великої Британії з Євросоюзу

Б) Створення воєнно-космічних сил «швидкого реагування»

В) Формування нового політичного союзу під керівництвом Великої Британії                                             

Г) Намагання Великої Британії зайняти домінуючи позиції в економіці країн ЄС

 

8.Ізраїль проголосив свою назалежність в..

А) 1945 році  Б) 1946 році   В) 1948 році  Г) 1951 році

 9.Революціонер-марксист,герой кубинської революції,учасник повстанського руху в країнах Південної Америки,кумир ліворадикальної молоді всього світу…

А) Пабло Неруда

Б) Ернесто Че Гевара

В) Рауль Кастро

Г) Аугусто Сандіно

 

 

10.Цей пропагандиський плакат спрямований

на формування та возвеличення «культу особи»…    

А)   Мао Цзедуна 

Б)   імператора Хірохіто 

В)   Брюса Лі  

Г)  Ден Сяопіна                                       

 

 

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворити т.з.  «логічні пари».

11.Установіть відповідність між прізвищами діячів та їх характеристикою:

 

А)   Вінстон Черчілль

1. Розробник програми економічної відбудови післявоєнної Європи

Б)   Гарі Трумен

2. Проголосив промову,яка поклала початок «холодній війні»

В)   Конрад Аденауер

3. Президент США,автор «доктрини стримування СРСР в світі»

Г)   Джордж Маршал

4. Перший канцлер ФРН

 

5.Президент Польщі, лауреат Нобелівської премії миру

12. До понять доберіть відповідні тлумачення, поставивши у клітинку відповідну літеру.
А)  « холодна війна»;  

Б) "економічне диво";   

В) «інтеграція»;     

Г) "тетчеризм";

 

1.  Надзвичайно швидкий економічний розвиток окремих країн на певних  історичних етапах.
2. Економічне, політичне, фінансове об'єднання країн, регіонів, створення міжнародних організацій.
3. Термін, що означає політичне, ідеологічне й воєнне протистояння  двох світових систем  у повоєнний час.
4. Низка реформ в економічній -соціальній, фінансовій сферах Великої Британії в 80-ті роки ХХ ст.., яка дозволила країні вийти на новий рівень розвитку.

 

ІІІ.Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

   До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

   розташувати в правильній послідовності.

 

13. Поставте в хронологічному порядку події,що мали місце в 50-80ті роки ХХ ст.

 

А). «Карибська криза»

Б). Початок Афганської війни. Введення радянських військ на територію країни.

В). Нарада з безпеки та співробітництва в Європі (НБСЄ) в  м.Гельсінки.

Г). «Корейська війна»

 

IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих  варіантів відповіді . 

   ( № 14 – 3 бала).   Форма відповіді має вигляд тризначного числа.

 

14.Які терміни і поняття відображають  відносини між США і СРСР після ІІ Світової війни?

 

 1. « біполярний світ»

 2. «політика відкритих дверей»

 3. «демілітаризація економіки»

 4. « політичний консенсус»

 5. «холодна війна»

 6. «дипломатія миру»

 7. «гонка озброєнь»

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії

для учнів 11-х класів

Тема « Підсумкова контрольна робота за навчальний рік»

 

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

1.В

2.А

3.Г

4.Г

5.А

6.В

7.А

8.В

9.Б

10.А  -------------( по 0,5 бала)

 

11. А2, Б3, В4, Г1

12. А3, Б1, В2, Г4  ---------(по 1 балу)

 

13. Г,А,В,Б -------------( 2 бала)

 

14.  1,5,7  ---------------------(3 бала)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шкуренко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Носіковська Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
5 липня 2021
Переглядів
15322
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку