Контрольна робота на тему: " 11.Україна в період системної кризи радянського ладу.".

Про матеріал
Кластер: "11.Історія України.Розробки". Модуль: "Розділ ІІІ."Україна в період системної кризи радянського ладу ". Проект: "11 клас.І семестр.2 контр.Укр. 60-80 ті р." Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи).
Перегляд файлу

                                                                         

 

                                                                           ЗАВДАННЯ

з історії України

для проведення тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

                                 Розділ ІІІ.  « Україна в роки системної кризи радянського ладу»

    

  І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

  1.      Хто очолив Українську Гельсінську групу:

А)  П.Григоренко;    Б)  М.Руденко;     В)  С. Хмара;      Г )  В.Чорновіл.

 

2. Укажіть представників релігійної течії дисидентського руху в Україні:

А)  І. Гель, Г. Вінс, В. Романюк, Й. Тереля;

Б)  М. Руденко, О. Бердник, П. Григоренко, Л. Лук’яненко;

В)  І. Дзюба, В. Чорновіл, В. Мороз;

Г ) Л. Танюк, І. Драч, М. Світличний, А. Горська.

 

3.  Прошарок  вищих чиновників у державі — це:

А) номенклатура;    Б ) бюрократія;     В) еліта;     Г) нобілітет.

 

 4.  Політична акція  проти арештів української  інтелігенції в кінотеатрі «Україна» відбулася у:

А)  січні 1968 р.    Б)  березні 1966 р.;    В)  травні 1967 р.;     Г)  вересні 1965 р.;  

 

  5.Укажіть ім’я автора документальної збірки “Лихо з розуму”:

А) М. Брайчевський;     Б) В. Мороз;      В) Є. Сверстюк;       Г) В. Чорновіл.

 

6. В чому полягала суть економічних реформ в промисловості другої половини 60-х рр.:

А) приватизація дрібних підприємств;

Б) перехід до ринкової економіки;

В) ліквідація раднаргоспів, розширення самостійності підприємств;

Г) надання повної господарської самостійності підприємствам.

 

7. Укажіть ім’я автора історичного дослідження “Приєднання чи возз’єднання”:

А) М. Брайчевський;    Б)  В. Мороз;    В)  Є. Сверстюк;     Г)  В. Чорновіл.

 

8. В чому полягало головне завдання діяльності Української Гельсінської групи:

А) реалізація Україною конституційного права на вихід зі складу СРСР;

Б) ліквідація монополії КПРС на владу та демократизація суспільного життя в Україні;

В) ознайомлення світового співтовариства з фактами порушення прав людини в Україні;

Г) здійснення структурної перебудови економіки України на ринкових засадах.

 

9.   Укажіть особу за описом і фото:

На його рахунку – 34 ролі в кіно, 9 сценаріїв та 2 режисерські роботи. За своє недовге життя  він встиг не лише стати улюбленцем глядачів, а й завоювати званнядуші українського поетичного кіно”. Його називали аристократом духу, блискучим самородком, а радянська влада оголосила "неблагонадійним" та "націоналістом". Він став своєрідною обовязковою складовою вітчизняного кіно 60-70-х років. Серед його відомих робіт  – "Білий птах з чорною ознакою", "Пропала грамота". "Вавилон ХХ" – власний фільм його як режисера.”

 

 А) Леонід Осика;    Б) Іван Миколайчук;   В) Юрій Іллєнко;  Г) Сергій Параджанов

 

 

 

10. Чим було зумовлено появу такого явища як “дефіцит”:

А) недостатньою кількістю імпортного товару, падінням цін на основні експортні товари СРСР;

Б) зростанням доходів громадян при фіксованих цінах і при відсутності зростання виробництва; 

В) темпи зростання чисельності населення перевищували темпи приросту населення;  

Г)  стрімким падінням виробництва товарів народного споживання.

 

 

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворивши  т.з. «логічні пари».

             

11.Співвіднесіть прізвища діячів з фактами їхньої біографії.

 

А)  О.Гончар

1 президент Академії наук УРСР

Б)  Л. Биков

2 композитор, автор пісень “Червона рута”, “Водограй”

В)  В. Івасюк

3 письменник, автор романів «Собор», «Прапороносці»

Г)  Б. Патон

4 актор, режисер фільмів “ В бій ідуть тільки старі”, “Ати-бати йшли солдати”

 

 

 12.Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.

 

А) госпрозрахунок

1 спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок збільшення потужностей за незмінного рівня технічної основи виробництва

Б) екстенсивний

розвиток економіки

2 прихильність традиційним цінностям, стабільності, несприйняття радикальних реформ та перетворень

В) інфляція

3 метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з певною економічною самостійністю підприємств

Г) консерватизм

4 офіційне зменшення золотого вмісту грошової одиниці або зниження курсу національної валюти щодо золота, срібла, іноземної валюти

 

ІІІ. Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

розташувати в правильній послідовності.

 

 13. Установіть хронологічну послідовність подій:

А) утворення Української Гельсінської групи;

Б) пленум ЦК КПУ прийняв Продовольчу програму;

В) поява “самвидавської” праці “Лихо з розуму”;

Г)  прийняття нової Конституції УРСР.

 

 

IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих   варіантів відповіді . 

  ( № 14 – 3 бала). Форма відповіді має вигляд трьохзначного числа.

 

14.Визначить особливості дисидентського(опозиційного) руху в Україні в ІІ пол. 60–І пол.80-х років:

 

  1. Мирний, ненасильницький характер боротьби.
  2. Було відкинуто ілюзії щодо ідей соціалізму і комунізму, рух став анти тоталітарним.
  3. Рух не набув масового характеру.
  4. Поширення руху лише в західних областях України.
  5. Домінування релігійної течії, її підтримка православною церквою.
  6. Сподівався на «поліпшення», демократизацію чинної системи.
  7. Встановився тісний зв’язок з громадськістю Заходу та різними правозахисними організаціями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з  історії України для проведення

тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

 Розділ ІІІ.  « Україна в роки системної кризи радянського ладу»

 

 

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

 

 

1.Б

2.А

3.А

4.Г

5.Г

6.В

7.А

8.В

9.Б

10.Б

 

11. А3,Б4,В2,Г1

12. А3,Б1,В4,Г2

 

13. В,А,Г,Б

 

14.  1,2,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Терещенко Антоніна Григорівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
3 липня 2021
Переглядів
12232
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку