Контрольна робота на тему "Коло. Круг. Діаграми. Відсоткові розрахунки"

Про матеріал
Коло. Круг. Стовпчасті та кругові діаграми. Відсоткові розрахунки. Задачі практичного змісту.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5 «Коло. Круг. Діаграми. Відсоткові розрахунки»        Варіант 1

№ 1. Знайди площу круга, радіус якого дорівнює 3 дм.

№ 2. Діаметр земної кулі 12 640 км. Знайдіть довжину екватора (число π округліть до десятих).

№ 3. Сплав масою 180 г містить 72 г срібла. Скільки відсотків срібла в сплаві?

№ 4.  Обчисліть кут сектора, якщо він становить від повного кута:   1). ;   2). 0,2;  3). 25 %.

№ 5.

1). За допомогою діаграми визначте:

а). кількість учнів класу;

б). кількість дівчат;

в). кількість хлопців

 

2). За допомогою діаграми визначте кількість учнів за кожним рівнем навчальних досягнень (високий, достатній, середній, початковий), якщо відомо що:

1)найбільше навчаються на середньому рівні;

2) на високому і початковому – однакова кількість учнів.

№ 6/1. Довжина кола дорівнює 628 см. Знайдіть площу круга, обмеженого цим колом.

або

№ 6/2.  З одного пункту одночасно в одному напрямі рушили два велосипедисти. Швидкість першого 15 км/год, а другого на 20% більша.

Якою буде відстань між ними через 3 години після початку руху?
Контрольна робота № 5 «Коло. Круг. Діаграми. Відсоткові розрахунки»       Варіант 2

№ 1. Знайди площу круга, радіус якого дорівнює 2 м.

№ 2. Баобаб, що росте в Африці, має радіус поперечного перерізу 3 м. Яку довжину в обхваті має цей баобаб (число π візьміть з точністю до десятих)?

№ 3. Сплав масою 320 г містить 112 г олова. Скільки відсотків олова в сплаві?

№ 4.  Обчисліть кут сектора, якщо він становить від повного кута:   1). ;   2). 0,5;  3). 30 %.

№ 5.

1). За допомогою діаграми визначте:

а). кількість учнів класу;

б). кількість дівчат;

в). кількість хлопців

 

 

 

2).За допомогою діаграми визначте кількість учнів за кожним рівнем навчальних досягнень (високий, достатній, середній, початковий), якщо відомо що:

1) найбільше навчаються на достатньому рівні;

2) на високому і початковому – однакова кількість учнів.

№ 6/1. Довжина кола дорівнює 314 см. Знайдіть площу круга, обмеженого цим колом.

Або

№6/2. З одного пункту одночасно в протилежних напрямах вирушили два автомобіля. Швидкість першого 50 км/год, а другого на 10% менша. Якою буде відстань між ними через 2 години після початку руху?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тоцька Анастасія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
14014
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку