Множення і ділення раціональних чисел 6 клас

Про матеріал
Мета:формувати вміння й навички учнів застосовувати правила множення і ділення раціональних чисел до розв’язування вправ, використовуючи нестандартну форму проведення уроку,розвивати логічне мислення учнів , вміння пояснювати власні дії, виховувати інтерес до вивчення математики,наполегливість,відповідальність за результати своєї роботи.
Перегляд файлу

Тема : Множення і ділення  раціональних чисел       ( 6 клас)

Інтелектуальний марафон

Мета:формувати вміння й навички учнів застосовувати правила множення і ділення раціональних чисел до розв’язування вправ, використовуючи нестандартну форму проведення уроку,розвивати логічне мислення  учнів , вміння пояснювати власні дії, виховувати інтерес до вивчення математики,наполегливість,відповідальність за результати своєї роботи.

Учні повинні знати: правила множення та ділення раціональних чисел

Учні повинні вміти: виконувати множення та ділення раціональних чисел

Форма проведення -  інтелектуальний марафон

Тип уроку – вдосконалення вмінь і навичок

Наочність та обладнання: мультимедійна система, картки із завданнями

                                             Хід уроку:

1. Організаційний етап.

УЧИТЕЛЬ: Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок у формі марафону. А працювати будемо над множенням і діленням раціональних чисел. Я сподіваюся на вашу дисциплінованість , активність, уважність.

 2 Актуалізація опорних знань

          Перший етап: РОЗМИНКА

Бліцопитування

Як знайти добуток двох чисел з різними знаками?

Чому дорівнює добуток2009  множників,

кожен із яких дорівнює – 1?

В якому випадку добуток двох множників дорівнює 0?

Які властивості має множення раціональних чисел?                                                                      Частка  двох від’ємних  чисел  є  число….

 Частка  чисел з різними знаками  є число …

Ділити не можна  на …

Добуток двох чисел з від’ємними знаками  є число…

Які знаки мають 2  множники, якщо їх добуток від’ємний?

(Слайд 1)

Другий етап: Це цікаво

 

23 (-10)                                                               

35  : (-20)

-20 (-4)

-160: (-4)

-21:21

-2 (-25)  4

-24 (-2) : (12)

-125 8: (-100)

Відкрите слово – БХАСХАРА (слайд 2)

Це індійський математик,який жив у 7 столітті.

Саме він сформулював правила множення , ділення , віднімання  , додавання раціональних чисел.

Третій етап: цікаві факти

Заповніть таблицю

a

-16

7

-4

0

 1,2

-2/7

b

-2

-7

-8

5

-6

-1/7

ab

32

-49

-32

0

-7,2

2/49

a: b

8

-1

1/2

0

-0,2

2

 

 

 

m

-8

10

-3

0

2,4

-3/5

 n

-2

-10

-6

7

-8

-1/5

 mn

16

-100

18

0

-19,2

3/25

m:n

4

-1

1/2

0

-0,3

3

 

(слайд 3, 4)

Михайло Пилипович Кравчук.

Народився  27 вересня 1892 року . Навчався

 в луцькій гімназії,пізніше-у Київському

 університеті. Всеукраїнська академія наук

 обрала його своїм дійсним членом. Цього

часу він уже мав понад 80 опублікованих

праць. Михайло Пилипович приділяв велику увагу

розвитку математики,писав і перекладав

підручники для шкіл.

УЧИТЕЛЬ: ВИ ВИКОНАЛИ ЗАВДАННЯ,

А тепер поміняйтеся картками і виконайте взаємоперевірку

Четвертий етап – робота біля дошки: Будь уважним, не помились

 

 

Обчисліть:

    5/9(-5/9):8/7 : (-7/4) 1/2                                                                                         -3,6  0,8 -3,6 0,2

0,5: 3 1/3 : (- 3/8) (-5/6)

- 4,8 0,3-4,8 0,7

15,6(-0,5)+44,4(- 0,5)

        Розв’язати рівняння:

-3(х-2)=-15

-3(Х-5=-18

Виконуються вправи з коментуванням виконуваних дій

Наступний  етап:на сьогодні ви підготували по два завдання на використання правил ділення і множення раціональних чисел.

Зараз ви запропонуєте ці вправи сусіду по парті і розв’яжете їх.

Завдання необхідно підписати, по закінченні уроку зошити здати на перевірку.

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Домашнє завдання:повторити  п. 30-34,виконати завдання на с.231(Типові задачі).

docx
Додано
2 травня 2020
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку