Контрольна робота на тему: “ Похідна та її затосування”

Про матеріал
Перевірка знань та умінь учнів диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовувати похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків.
Перегляд файлу

Дата  _______________________        уч. ________________________________

Контрольна робота на тему: “ Похідна та її затосування”

Варіант 1

Початковий рівень ( по 1 балу)

1. Знайдіть похідну функції

А) ; Б) ; В) ; Г) .

2. Знайдіть похідну функції .

А) ; Б) ; В) ; Г) .

3.Знайти похідну функції:

А) ; Б) ; В) ; Г) .

Середній рівень

  1. (1 б.)Знайдіть похідну функції:    

 

 

 

 

5.(2 б.) Встановити відповідність між функцією та її похідною:

1.  

А.     Дорівнює:

1

 

2.  

Б.      Дорівнює:

2

 

3.  

В.      Дорівнює:

3

 

4. 

Г.       Дорівнює:

4

 

 

Д.      Дорівнює:

 

 

 

Достатній рівень

6.( 1.5 б.) Знайдіть проміжки зростання і спадання функції 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.( 1.5 б.)  Знайдіть найбільше і найменше значення функції   на проміжку [-2, 0].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

 

8.(3 б.)Дослідіть функцію на парність, проміжки монотонності, знайдіть точки екстремуму та екстремуми функції. Побудуйте графік цієї функції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата  _______________________        уч. ________________________________

Контрольна робота на тему: “ Похідна та її затосування”

Варіант 2

Початковий рівень ( по 1 балу)

1.Знайдіть похідну функції    у =

А) ; Б) ; В) ; Г)

2. Знайдіть похідну функції   у =

А) ; Б); В); Г)

  1. Знайти похідну функції: у =

А)  ; Б) ; В) ; Г) .

Середній рівень

  1. (1 б.)Знайдіть похідну функції:    у =

 

 

 

 

5.(2 б.) Встановити відповідність між функцією та її похідною:

1.  

А.     Дорівнює:

1

 

2.  

Б. Дорівнює:

2

 

3.  

В.  Дорівнює:

3

 

4. 

Г.       Дорівнює:

4

 

 

Д.      Дорівнює:

 

 

 

Достатній рівень

6.( 1.5 б.) Знайдіть проміжки зростання і спадання функції 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ( 1.5 б.)  Знайдіть найбільше і найменше значення функції   на проміжку [-3, 2].

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

 

8.(3 б.)Дослідіть функцію  на парність, проміжки монотонності, знайдіть точки екстремуму та екстремуми функції. Побудуйте графік цієї функції.

 

docx
Додано
27 травня 2023
Переглядів
1539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку