Контрольна робота на тему "Розмноження рослин"

Про матеріал
Контрольна робота (два варіанти) з різними типами завдань для 6-го класу, по підручнику Остапченко та ін. Генеза 2014
Перегляд файлу

ТЕМА 3.  Рослини. Генеративні органи.

ВАРІАНТ 1

І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)

1.   Віночок у квітки складається з пелюсток.

2.   Тичинка складається з приймочки і стовпчика.

3.   Усі рослини запилюються за допомогою вітру.

Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4.   У деяких рослин квітки:

а) не мають квітконіжок;

б) мають додаткові корені.

5.   Пиляк - це частина: а) тичинки; б) маточки.

6.   Штучне запилення відбувається за участю:

а) вітру;

б) людини; в) птахів.

    II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)         

Доповніть незакінчене речення                                                                        

7.   Двостатева квітка має тичинки і .................  .

8.   Мак і дурман утворюють плоди одного типу, які називають ..................  .

9.   Зародок  з поживними речовинами – це  ...............  .

Прості завдання з відкритою відповіддю

10. Який спосіб запилення найпоширеніший серед квіткових рослин?

 

11. Яке значення нектару?

 

 

12. Яку назву має плід маку?

 

III рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей

13. Поширенню плодів тваринами сприяють:

а) крилоподібні придатки; б) соковиті,  смачні оплодні;

в) здатність плодів розкриватись; г) наявність гачків.

Завдання з німим малюнком

14. Назвіть складові частини квітки, зображеної на ма­люнку.

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

биология 311

 

Дайте визначення

15. Що таке проста оцвітина?

 

VI  рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)

 Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)

16. Чи правильне таке твердження: «Комахи запилюють тільки рослини з великими, яскраво забарвленими квітками?»

17. Чим пояснюється раннє цвітіння верби?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА  3.  Рослини. Вегетативні органи ВАРІАНТ 2

І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)

1.   Маточка містить зав'язь.

2.   Насінина утворюється із насінного зачатка.

3.   Плоди завжди соковиті.

Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4.   Квітки, що мають лише тичинки або лише маточки, називають: а) одностатевими; б) двостатевими; в) змішаними.  

5.   Де міститься насінний зачаток: а) у зав'язі маточки;

      б)  у приймочці маточки;  в) у стовпчику маточки?

6.   За допомогою вітру поширює свої плоди: а) кульбаба; б) огірок; в) лопух.

II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Доповніть незакінчене речення

7.   Головні частини квітки - це.................. та .............  .

8.   Злиття чоловічої та жіночої статевих клітин з утворенням зиготи - це...............  .

9.   Здатність відновлювати цілий організм з його частини внаслідок поділу та подаль­шої спеціалізації клітин - це ...............  .

Прості завдання з відкритою відповіддю

10. Назвіть форми запилення квіток.

11.3 яких частин складається маточка?

III рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей

12. Виберіть ознаки, що характеризують плід біб: а) сухий розкривний плід; б) сухий  нерозкривний плід;

      в) насіння на лушпинах; г) насіння на центральній перего­родці; д) однонасіннєвий; є) багатонасіннєвий.

13. Встановіть відповідність між рослинами та типом плоду.

1

Кокосова пальма

А

Зернівка

2

Мак

Б

Кістянка

3

Груша

В

Коробочка

4

Пшениця

Г

Яблуко

5

Соняшник

Д

Сім’янка

Дайте визначення

15. Що таке подвійне запліднення?

 

 

 

IV рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали одне завдання на вибір)

Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)

16. Зазначте особливості будови квіток, які запилюють комахи.

17. Оцініть переваги розмноження плодових дерев за допомогою живців над розмно­женням насінням.

 

docx
Додано
24 квітня
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку