Контрольна робота на тему: «Водорості. Вищі спорові рослини»

Про матеріал
Контрольна робота допоможе сформувати в учнів знання про вищі рослини,вивчити загальну характеристику вищих спорових рослин, звернути увагу на риси пристосування у будові та життєдіяльності , розвивати вміння учнів аналізувати і порівнювати .
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології (8 клас)

Тема: «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини»

I рівень

1. Тестові завдання

1. Обмін речовин - це:

 (а) сукупність хімічних реакцій, що відбуваються в організмі; (б) процес надходження в організм поживних речовин; (в) процес виділення з організму кінцевих продуктів життєдіяльності;  (г) сукупність процесів живлення та дихання.

2. Який з перелічених процесів не належить до обміну речовин:

 (а) синтез білків; (б) розщеплення жирів; (в) розмноження; (г) виділення вуглекислого газу.

3.Енергія, яка вивільняється під час розщеплення органічних речовин, використовується для:

  а) синтезу нових молекул; (б) механічної роботи; (в) підтримки сталої      температури тіла; (г) всіх перерахованих вище процесів.

4. Який орган є головним у регуляції обміну речовин:

    (а) щитовидна залоза;  (б) підшлункова залоза;  (в) гіпофіз;  (г) наднирники.

5. До вітамінів, що регулюють обмін речовин, належать:

    (а) вітамін A;    (б) вітамін B;    (в) вітамін C;   (г) всі перераховані вище.

 6. Зазначте, де в організмі людини переважно може відкладатись глікоген:

    а) у сальнику;    б) у підшкірній жировій клітковині;    в) у клітинах печінки; 

    г) у кістках.

II рівень

2. Встановити відповідність

1. Асиміляція                       4. Вуглеводи

2. Дисиміляція                     5. Енергія

3. Білки                                 6. Вода

(а) розщеплення органічних речовин;  (б) синтез органічних речовин;

(в) джерело енергії для організму; (г) необхідна для хімічних реакцій;

(д) основний будівельний матеріал клітин; (е) джерело поживних речовин.

III рівень

3. Доповнити речення

1. Обмін речовин - це сукупність хімічних реакцій, що _____________ .

2. Енергія, яка вивільняється під час дисиміляції, __________________.

3. До гормонів, що регулюють обмін речовин, _____________________.

IV рівень

4. Відкриті питання

1. Охарактеризуйте основні етапи обміну речовин.

2. Які фактори впливають на обмін речовин?

3. Які існують типи обміну речовин?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Тема: «Водорості. Вищі спорові рослини»

I рівень

Виберіть правильну відповідь:

1. До вищих спорових рослин належать:

     а) ульва        б) зозулин льон      в) вольвокс

2. Вайї - це листки:

     а) хвощів      б) плаунів          в) папоротей

3. Багатоклітинними тільки є водорості:

     а) діатомові    б) зелені      в) бурі

4. Вищою споровою рослиною є:

     а) спірогіра     б) зозулин льон    в) хламідомонада

5. Спорофіт хвоща польового розвивається із:

     а) спори      б) зиготи       в) насінини

6. У циклі відтворення гаметофіт переважає в:

    а) плаунів    б) мохів      в) папоротей

II рівень

Поясніть терміни:

     Ризоїд -це  

     Яйцеклітина -це

     Спора -це

     Талом -це

     Заросток -це

III рівень

 Дайте відповідь на запитання:

1. Які особливості відтворення зозулиного льону?

2. Охарактеризуйте будову одноклітинної водорості хламідомонади.

IV рівень

Доведіть, що одноклітинна водорість є самостійним організмом. (Відповідь обґрунтуйте)