Мета: узагальнити, систематизувати й закріпити знання з теми; розвивати вміння використовувати раніше вивчену інформацію, аналізувати, порівнювати та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до свого й чужого життя та розуміння відповідальності людини за наслідки своєї діяльності.
Контрольна робота на тему «Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи».
Мета: узагальнити, систематизувати й закріпити знання з теми; розвивати вміння використовувати раніше вивчену інформацію, аналізувати, порівнювати та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до свого й чужого життя та розуміння відповідальності людини за наслідки своєї діяльності.
I варіант
1. Кришталик входить до складу систем:
А) зорової; Б) слухової; В) смакової;
2. Смак, який людина найкраще відчуває коренем язика;
А) гіркий; Б) солоний; В) солодкий;
3. Кірковий центр зорового аналізатора розташований:
А) у скроневій частці кори; Б) у лобній частці кори;
В) у потиличній частці кори;
4. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо ви не згодні.
Твердження |
«Так» або «ні» |
Світлосприймальною частиною ока є сітківка |
|
Середнє вухо заповнено ендолімфою |
|
Смакові рецептори людини розташовані на кінчиках пальців |
|
5. Як працює нюховий аналізатор?
6. Що треба робити щоб зберегти зір?
II. варіант.
А) слухової; Б) зорової; В) смакової;
2. Смак, який людина найкраще відчуває кінчиком язика;
А) солоний; Б) гіркий; В) солодкий;
3. Кірковий центр слуховог аналізатора розташований:
А) у потиличній частці кори; Б) у лобній частці кори;
В) у скроневій частці кори;
4. Напишіть «так», якщо ви згодні з наведеним твердженням, або «ні», якщо ви не згодні.
Твердження |
«Так» або «ні» |
Акомодація ока людини відбувається за рахунок зміни відстані від кришталика від кришталика до сітківки |
|
Барабанна перетинка відділяє зовнішнє вухо від середнього |
|
До складу органу рівноваги входять півколові канали. |
|
5. Як працює нюховий аналізатор?
6. Що треба робити щоб зберегти слух?