Контрольна робота " Народні казки" , 5 клас

Про матеріал
Варіант І І–ІІ рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал.) 1. Про дівчину, яка напоїла людей і врятувала їх, говориться в легенді чи міфі А «Берегиня» Б «Про зоряний Віз» В «Неопалима купина» Г «Чому в морі є перли і мушлі»
Перегляд файлу

Контрольна робота " Народні казки" , 5 клас

Варіант І

І–ІІ рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.   Про дівчину, яка напоїла людей і врятувала їх, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»

Б   «Про зоряний Віз»

В   «Неопалима купина»

Г   «Чому в морі є перли і мушлі»

2.   Силун і Карпо — це герої легенди, переказу

А   «Як виникли Карпати»

Б   «Білгородський кисіль»

В   «Прийом у запорожців»

Г   «Дажбог»

3.   Незважаючи на завдані кривди, прощає свого ворога герой чи героїня казки

А   «Мудра дівчина»

Б   «Ох»

В   «Про правду і кривду»

Г   «Летючий корабель»

4.   Родоначальником русів-українців, першим князем і незмінним покровителем був

А   Перун

Б   Дажбог

В   Сварог

Г   Білобог

5.   Білгородці в народному переказі змусили ворогів відступити за допомогою

А   киселя й сити

Б   юшки й узвару

В   хліба й води

Г   хліба й солі

6.   Летючий корабель в однойменній народній казці символізує

А   мрію людей про швидкісні кораблі

Б   творчу фантазію народу

В   мрію людей про літаки

Г   майстерність, вправність народу в будівництві

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.   Коротко схарактеризуйте героя народного переказу «Ой Морозе-Морозенку»

8.   Напишіть, чому, за легендою, в морі є перли й мушлі.

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

9.   Виконайте одне із завдань.

А   Напишіть твір-мініатюру «Краса світу і людської душі в художньому слові».

Б   Порівняйте легенду «Неопалима купина» й переказ «Білгородський кисіль», знайдіть спільне та відмінне.

 

Контрольна робота " Народні казки" , 5 клас

Варіант ІІ

І–ІІ рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1.   Про жінку, яка зупинила страшних ворогів, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»

Б   «Про зоряний Віз»

В   «Чому в морі є перли і мушлі»

Г   «Дажбог»

2.   Військовою вправністю, мужністю, сміливістю, великою любов’ю до свого народу відзначався герой легенди, переказу

А   «Прийом у запорожці»

Б   «Ой Морозе-Морозенку»

В   «Білгородський кисіль»

Г   «Берегиня»

3.   Простий герой (чи героїня) виявляється мудрішим за освіченого пана в казці

А   «Летючий корабель»

Б   «Мудра дівчина»

В   «Про правду і кривду»

Г   «Ох»

4.   За народним переказом, запорожці випробовували новоприбулого так

А   змагалися з ним на шаблях

Б   наказували здобути зброю

В   казали варити кашу

Г   просили розповісти щось смішне

5.   Неопалима купина в народній легенді символізує

А   чарівний світ рослин України

Б   народну фантазію

В   непередбачуваність явищ природи

Г   мужність і непереможність народу

6.   Перлини в морі — це

А   намисто, що його розсипало сонце

Б   сльози закоханої дівчини

В   зірочки, які впали з неба

Г   крапельки роси з чарівних квітів

ІІІ рівень

(Кожна правильна відповідь — 1,5 бала.)

7.   Коротко схарактеризуйте героїню народної казки «Мудра дівчина».

8.   Напишіть, як білгородці змусили ворогів відступити (за переказом «Білгородський кисіль»).

ІV рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали.)

9.   Виконайте одне із завдань.

А   Напишіть твір-мініатюру «Народне уявлення про добро і зло в казці».

Б   Порівняйте, як зображуються запорозькі козаки в різних народних легендах та переказах.

docx
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
3094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку