Контрольна робота "Пізнаємо взаємозв'язки в природі".

Про матеріал
Пропоную розробку контрольної роботи в двох варіантах. Контрольна розроблена у вигляді готових для друку бланків, де учні і прописують свої відповіді. Завдання охоплюють матеріал розділу "Пізнаємо взаємозв'язки в природі" Розроблено згідно модельної програми та підручника Д. Біди.
Перегляд файлу

Контрольний тест з курсу «Пізнаємо природу» до розділу 4.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Варіант 1

  1. Зябра характерні для тварин, які населяють середовище існування:
    1. наземно-повітряне
    2. водне
    3. інший організм
    4. грунт
  2. Уявіть, що в лісі зник вуглекислий газ. Для яких організмів це більш небезпечно:
    1. Птахи
    2. Звірі
    3. Рослини
    4. гриби
  3. Найбільше організмів водного середовища живе:
    1. в прибережних та поверхневих водах
    2. У товщі води існує більше організмів,
    3. на дні, особливо на великих глибинах
  4. До яких факторів неживої природи відносяться наступні пристосування організмів наземно-повітряного середовища: «Комахи мають мозаїчний зір, що збирає зображення з кількох тисяч фрагментів. Вони добре бачать рухомі об’єкти»
    1. Освітленість
    2. Вологість
    3. Температура
    4. рух
  5.  Чи вірне твердження? Ґрунт — найбільший фільтр води на Землі.
    1.  Так
    2. Ні
    3. Частково
  6. Кількість організмів у грунті з глибиною ...
    1. Збільшується
    2. Зменшується
    3. Залишається незмінним
  7. Симбіоз – це ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
  8. Коменсалізм – це_____________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  9. Продуценти – це ______________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  10. Склади ланцюг живлення парку: ________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  11. Опиши, як рослини захищаються від поїдання. Наведи приклади. _____________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  12. Уяви, що ти тигр. Опиши як ти будеш виживати в природніх умовах.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольний тест з курсу «Пізнаємо природу» до розділу 4.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Варіант 2

  1. Виберіть орган, яким дихають у воді дорослі жаби:
    1. Легенями
    2. Шкірою
    3. Зябрами
    4. не дихають
  2. Світло - важливий чинник середовища. Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі?
    1. Рух
    2. Дихання
    3. Випаровування
    4. утворення в рослинах органічних речовин із неорганічних
  3. Численними продуцентами (утворювачами) у ставках є:
    1. різноманітні водорості
    2. рачки
    3. риби
  4. До яких факторів неживої природи відносяться наступні пристосування організмів наземно-повітряного середовища: «Деякі тварини на зиму накопичують підшкірний жир і впадають у сплячку до весни»
    1. Освітленість
    2. Вологість
    3. Температура
    4. рух
  5.  Кількість організмів у грунті з глибиною ...
    1. Збільшується
    2. Зменшується
    3. Залишається незмінним
  6. У грунті постійно відбувається колообіг речовин?
    1. Так
    2. Ні
    3. Частково
  7. Мутуалізм  – це ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
  8. Мімікрія – це_____________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  9. Редуценти – це ______________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  10. Склади ланцюг живлення парку: ________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
  11. Опиши, як рослини захищаються від поїдання. Наведи приклади. _____________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  12. Уяви, що ти пінгвін. Опиши як ти будеш виживати в природніх умовах.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання:

 

docx
Додано
6 квітня
Переглядів
3901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку