Контрольна робота по темі:"Єдність організму та середовища його існування"

Про матеріал

Контрольна робота по темі:"Єдність організму та середовища його існування"Біологія 11 клас профільний рівень.

Соколенко Єлизавета Михайлівна

вчитель біології

Новоукраїнського НВК №8

Новоукраїнської міської ради

Кіровоградської області

Перегляд файлу

11-клас       профільний рівень  

Контрольна робота по темі :

 «Єдність організму і середовища його існування»

  I - варіант              Початковий рівень (3- бали)

 ВИБЕРІТЬ  ОДНУ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ

1.Абіотичні фактори  :

                     а) вода                                б) тополя

                    в) водорості                         г) гриб

                    д) ведмідь                            е) дріжджі

2. Біотичні фактори:

                      а) тиск                               б) вода

                    в) світло                               г) сніг

                    д) вітер                                е) біосфера

3. Гомойотермні тварини :

                     а) вуж                                б) тритон

                    в) ящірка                           г) короп

                    д) гадюка                           е) фазан

Середній рівень ( 3-бали)

ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕРМІНІВ 1 ВИЗНАЧЕНЬ:            

4.Визначення                                 Приклади   

А. Гідрофіти                           1. Лишайники

Б. Гігрофіти               2. Латаття біле4.

В. Мезофіти               3. Мох сфагнум

Г. Ксерофіти                             4.  Дуб 

Д. Кріофіти                          5.  Кактус                   

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 

5.Визначення                              Приклади

А. Геліофіти(світлолюбні)         1. Папороть 

Б. Сціофіти(тіньолюбні)             2.Кульбаба

В.Тіньовитривалі                         3. Конвалія

А

Б

В

 

 

 

6. Життєві форми тварин:

А. Наземні                              1. Крокодил

Б. Підземні                  2. Коала

В. Деревні                              3. Землерийка

Г. Водні                                        4. Лисиця

 

Достатній рівень ( 3 – бали)                                                                                       7. Складіть схему використовуючи терміни:

планктон,  циклоп. гідробіонти,  беззубка, бентос,

нектон, дафнія. нейстон, короп.

 

 

 

8. ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТИПІВ СИМБІОЗУ

 ТА ЇХ  ПРИКЛАДІВ

Визначення                                 Приклади   

А. Коменсалізм                           1.Аскарида - людина

Б. Паразитизм                              2. Гриб-дерево

В. Мутуалізм                              3. Сова - дерево

Г. Квартиранство                       4.  Інфузорії - корова

Д. Нахлібництво                         5.  Краб - актинія                  

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Види адаптацій у людини»

 

Високий рівень  (3 – бали)

10. Як організми можуть пристосовуватись до змін у довкіллі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            11-клас      профільний рівень

                           Контрольна  робота по темі :

                         «Єдність організму і середовища його існування»                 

                      II - варіант                Початковий рівень (3-бали)

                        ВИБЕРІТЬ  ОДНУ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ

                   1. Біотичні фактори:

                     а) світло                               б) грунт

                    в) температура                      г) вода

                    д) тиск                                   е) паразитизм

                  2. Абіотичні фактори  :

                     а) ламінарія                              б) комар

                    в) кріт                                        г) дощ

                    д) журавель                                е) земля

                  3.Пойкілотермні тварини :

                     а) варан                                   б) олень

                    в) голуб                                    г) кит

                    д) жираф                                  е) касатка

                   Середній рівень ( 3-бали)

                ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕРМІНІВ 1 ВИЗНАЧЕНЬ:

            4.   Визначення                                     Приклади   

                 А. Гідрофіти                          1. Зозулин льон

                 Б. Гігрофіти                           2.Ряска

                 В. Мезофіти                           3. Папороть

                 Г. Ксерофіти                                      4.  Клен

                Д. Кріофіти                                        5.  Алое                                           

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 

              5.Визначення                                              Приклади

          А. Геліофіти(світлолюбні)                                 1. Ялина

          Б. Сціофіти(тіньолюбні)                                     2.Проліски

         В.Тіньовитривалі                                                 3. Мох

А

Б

В

 

 

 

         6. Життєві форми тварин:

      А. Наземні                                        1. Дельфін

      Б. Підземні                               2. Дятел

      В. Деревні                                        3. Дощові черви

      Г. Водні                                                4.Тигр

        Достатній рівень ( 3 – бали)

7. Складіть схему використовуючи терміни:

нектон, рак, сом, бентос, гідробіонти, планктон, пуголовок,

нейстон, жук - плавунець

 

 

 

8. ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТИПІВ СИМБІОЗУ ТА  ЇХ ПРИКЛАДІВ

Визначення                                 Приклади   

А. Коменсалізм                              1.Воша -людина

Б. Паразитизм                                 2. Лишайник

В. Мутуалізм                                  3. Орхідея -дерево

Г. Квартиранство                           4.  Кишкова – в кишечнику

Д. Нахлібництво                             5.  Кит – качечки - прилипали             

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Підвиди адаптацій у людини»

 

Високий рівень  (3 – бали)

10.  Які основні засоби підвищення адаптаційних можливостей організму людини?

 

 

 

docx
Додано
21 травня 2018
Переглядів
2174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку