Контрольна робота по темі "Пізнаємо різноманіття організмів" у 5 класі

Про матеріал
Завдання для підсумкового уроку з курсу "Пізнаємо природу" у 5 класі по темі "Пізнаємо різноманіття організмів"
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ПО ТЕМІ «ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ» (5 клас)

 

1—10 ЗАПИТАННЯ (ПО 0,5 Б)

 

1. Живі природні тіла називають

А) рослинами

Б) тваринами

В) клітинами

Г) організмами

 

2. Оберіть варіант, у якому перелічені хребетні тварини

А ) черви, комахи, птахи

Б) губки, павуки, риби

В) плазуни, ссавці, молюски

Г) риби, ссавці, птахи

Д) земноводні, комахи, губки

 

3. Оберіть спорові рослини (декілька)

А) плауни

Б) хвойні

В) папороті

Г) мохи

Д) квіткові

 

4. До якої групи організмів належить дріжджі?

А) бактерії

Б) гриби

В) віруси

Г) рослини

 

5. Виберіть з переліку лише властивості живого (декілька)

А) дихання

Б) тверді

В) ріст

Г) розмноження

Д) холодні

 

6. Виберіть правильне твердження

А) гриби відносяться до рослин

Б) гриби – окрема група організмів

В) гриби відносяться до тварин

Г) гриби відносяться до бактерій

 

7. Найменшу одиницю будови й функцій організму називають:

А) клітина

Б) органела

В) ядро

 

8. Ці мікроорганізми бувають: круглі, паличкоподібні, спірально закручені. Хто вони?

А) бактерії

Б) віруси

В) гриби

 

9. Складові клітини, які мають певну будову та виконують різноманітні функції – це

А) органели

Б) організм

В) ядро

Г) органи

 

10. Органи, що забезпечують розмноження квіткової рослини – це

А) корінь, плід і насінина

Б) квітка, листки і насінина

В) квітка, пагін і листки

Г) квітка, плід і насінина

 

11-17 ЗАПИТАННЯ (ПО 1 Б)

 

11. Запишіть ознаки організмів.

 

 

 

 

 

 

12. Яка роль бактерій?

 

 

 

 

 

 

13. Чим відрізняються голонасінні рослини від покритонасінних?

 

 

 

 

 

 

14. Яке значення грибів у природі та для людини?

 

 

 

 

 

 

15. Хто такі безхребетні тварини? Наведіть приклад.

 

 

 

 

 

 

 

16. Запишіть будову шапинкового гриба.

 

 

 

 

 

 

 

17. Опиши будь-яку кімнатну або городню рослину (назва, де росле, як впізнати, яка роль її в природі та житті людини).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ільницька Ірина Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Papezhuk Ruslana
Додано
18 лютого
Переглядів
4877
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку