Контрольна робота "Повторення вивченого в 5 класі"

Про матеріал
Мета: повторення, узагальнення та поглиблення вивченого у 5 класі з тем: Прості та складні речення, однорідні члени речення, звертання, вставні слова, словосполучення
Перегляд файлу

Контрольна робота, 6 клас  «Повторення вивченого у 5 класі»

 

1. У якому реченні вжито звертання?

А. Я люблю тебе, зимонько!

Б. Зимонька одягла ялинки в теплі шуби.

В. Сніг-сніжок укриває землю ковдрою.

 Г. Мороз розмалював вікна химерними візерунками.

 

2. У якому реченні немає вставного слова?

А. Сьогодні, мабуть, буде завірюха.

Б. Без сумніву, весна колись переможе зиму.

 В. Навіть могутні дуби застигли в мовчанні.

Г. Погода, на щастя, видалася гарною.

 

3. Запишіть речення з однорідними членами, правильно розставте розділові знаки, намалюйте схеми цих речень.

          Скрізь лежить білий сніг: на озері, річці, ставку. (І)

          І ліс, і поле одягли срібні шати (ІІ)

 

4. Запишіть речення з однорідними члени, підкресліть граматичну основу та однорідні лени речення, вкажіть якою частиною мови вони є.

 Сніг падає на мерзлу землю, дерева й кущі. (І)

У холодному небі зими виблискували, іскрилися зорі. (ІІ)

 

5. Яке з речень є непоширеним?

А. Сніжок припорошив землю.

Б. Біліє сніг.

В. Падає лапатий сніг.

 

6. Яке з визначень додатка є правильним?

 А. Це другорядний член речення, який означає предмет і відповідає на запитання всіх відмінків, крім називного й кличного.

Б. Це другорядний член речення, який вказує на ознаку предмета й відповідає на запитання який?чий?котрий?

В. Це другорядний член речення, який називає різні ознаки дії - місце, час, причину, мету, спосіб, ступінь.

 

8.  Апостроф ставиться ж усіх словах рядка

А   кар..єра, пів..ящика, медв..яний

Б    верб..я, міжгір..я, дзв..якнути

В  мавп..ячий, між..ярусний, круп..яний

 

9. Частку НЕ слід писати окремо з усіма словами рядка:

А не\нависний, не\хочу, не\весело

Б не\дбалий, не\звичайний; не\весело, а сумно

В не\високий, а низький; не\думати, не\забувай

 

10. Складне речення подано в рядку:

а)  Вилітають із вулика бджоли мед пахучий збирати із лип.

б) Прилетіла осінь жовтобарвна на тужливих крилах журавлиних.

в) У повітрі вже відчувався подих осені.

г) Сонце сіло,  хмари над морем потемніли.

 

11.  Запишіть правильно слова

     (з,с)..вечора,  (з,с).. мужніти,   (з,с).подобався; (з, с)гадати,  (з,с)веселити,

     (з,с) цідити; пр...ручити,  пр..дорожній, (з,с)  пр..чинити; (з,с)хопити, (з,с) тиха, 

     (з,с)фотографувати; пр..красно, пр..довго, пр..завзято.

 

12.  Вказати рядок, де всі сполучення слів є словосполученнями

     А) ранкова зоря, під будинком, брат і сестра,

     Б) сильний дощ, цікава казка, писати  швидко,

     В) біля озера, бити байдики, він читає.

docx
Додано
20 вересня 2019
Переглядів
2609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку