Мета: перевірити навички позатабличного множення і ділення, вміння розв'язувати задачі вивчених видів, розвивати логічне мислення, пам'ять, самостійність, впевненість у собі; виховувати зібраність, уміння сконцентруватися.
Хід уроку. Математика 3 клас. Контрольна робота № 8
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Вас покликав на урок,
Голосний шкільний дзвінок,
Ви зібралися тут дружно,
Почнемо урок наш мужньо.
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Вчитель налаштовує дітей на якісне виконання завдань.
III. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
1 варіант
1. Розв'язати задачу. Пекар за 4 дні випік 32 шоколадних тортів, а його учень — за 7 днів 35 тортів. Хто з них випікав більше тортів за день і на скільки?
2. Розв'язати приклади. 65:13 657-428 490:7 365+488 52:4 700:7+100×8 16×6 0×13+1×5
3. Скласти вираз: перший множник с, другий — на 12 менше.
4. З прикладу на множення скласти два приклади на ділення. 4×19=76
2 варіант
1. Розв'язати задачу.
У 7 пакетах 35 кг бананів, а в 9 таких самих пакетах — 63 кг персиків. Чого більше в одному пакеті — бананів або персиків — і на скільки кілограмів більше?
2. Розв'язати приклади. 80:20 425-236 360:6 739+128 95:5 0•8 + 1•6 34×5 400 : 4 + 100 • 2
3. Складіть вираз: ділене k, дільник — на 36 більше.
4. З прикладу на ділення скласти приклад на множення. 72:18=4
IV. ПІДСУМОК УРОКУ — Які труднощі виникли під час контрольної роботи?
|