Контрольна робота "Річна контрольна робота з біології 9 клас екстернат"

Про матеріал
Річна контрольна робота для учнів-екстернів з біології для 9 класу містить різнорівневі запитання (І рівень обрати 1 правильну відповідь з 4 запропонованих, ІІ рівень встановити відповідність, III рівень - схарактеризувати за наведеними ознаками біологічні об'єкти, розв’язати задачу, IV рівень дати повні відповіді на запитання) за весь курс біології, що вивчається у 9 класі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річна контрольна робота

з  біології

учня (учениці) - екстерна    9  класу

_______________________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів________

______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І рівень (3 б)

У завданнях 1 – 12  оберіть одну правильну відповідь серед зазначених

(по 0,25 балів)  

  1. Тип живлення, за якого органічні сполуки синтезуються з неорганічних із використанням енергії сонця, називають

А)   автотрофний

Б)    гетеротрофний

В)   міксотрофний

Г)   хемотрофний

         2. У мітозі порівняно з мейозом відсутнє:

А)  спіралізація хромосом

Б)   утворення диплоїдних клітин

В)   розходження хромосом до полюсів клітини                                                                              

Г)   кон’югація і кросинговер

       3. Мітохондрії називають енергетичними станціями клітин, тому що вони

  А) синтезують білки

       Б) синтезують вуглеводи

       В)  синтезують АТФ                           

       Г)  розщеплюють АТФ

4. Цей макроелемент неодмінний компонент нуклеїнових кислот, входить до складу кісток:

А)   Na

Б)    F

В)   Mg

Г)   Ca

  5. Із запропонованого переліку виберіть рядок у якому всі органели одномембранні:

А)  комплекс Гольджі, рибосоми, мітохондрії, пластиди

Б)  комплекс Гольджі, ЕПС, лізосоми, вакуолі

В)  вакуолі, пластиди, ЕПС, мітохондрії

Г)   пластиди, лізосоми, рибосоми, ЕПС

 6. Захворювання рослин, яке має вірусну природу, називається

А)  сказ

Б)  ящур

В)  мозаїчність                

Г)   папілома

7. Виберіть біологічні системи, які перебувають на клітинному рівні організації

А)   віруси

Б)    пріони

В)   археї

Г)   віроїди

         8. Чим справжні гриби відрізняються від грибоподібних організмів?

А)  здатні до фагоцитозу

Б)   формують справжні тканини

В)   клітини мають ядро                                                                              

Г)   до складу оболонок клітин входить хітин

       9. Науку про взаємозв’язки певних організмів та їхніх угруповань між собою та з довкіллям називають:

  А) біологія

       Б) екологія

       В)  цитологія                         

       Г)  вірусологія

10. Регуляцію газового складу атмосфери забезпечують:

А)   консументи

Б)    продуценти

В)   симбіонти

Г)   редуценти

  11. Руйнування відмерлих решток організмів забезпечують:

А)  консументи

Б)  продуценти

В)  симбіонти

Г)   редуценти

 12. Хто з вчених у 1906 році запропонував назву «генетика»

А)  Т. Морган

Б)  У. Бетсон

В)  Г. Мендель             

Г)   Г. де Фріз

 

 

ІІ рівень (3 б)

У завданнях 13-14  встановіть  відповідність

(по 1 балу  за кожне завдання)

 

13.  Увідповідніть зображення структур клітини (А-Г) з їх назвами (1-5) та функціями (А-Д).

Назва

  1.  Рибосома
  1.  Хлоропласт
  1.  Ендопазматична сітка
  1.  Лізосома
  1.  Ядро

Функція

А.Збереження спадкової інформації

Б.Транспорт речовин, синтез білків, ліпідів

В.Синтез органічних речовин з неорганічних

Г.Синтез білків з амінокислот

Д.Утворення ферментів

 

А.

Б.

В.

Г. 

 

         А)  Зображення структур клітини (А-Г) з їх назвами (1-5)      (1б)                                                                                    

 

1

2

3

4

5

А

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

          Б) Назва  структур клітини(1-5) з їх функціями(А-Д)            (1б)                                                                   

 

1

2

3

4

5

А

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

14. Встановіть відповідність між організмом (А-Г) та царством (1-5) до якого він належить

 (1 б)

 

           А                                  Б                                                 В                                            Г

                                         

 

1

2

3

4

5

А

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

                                     1 Віруси

                                     2 Бактерії

                            3 Рослини

                                     4 Тварини                                                  

                                     5 Гриби

 

                                                            ІІІ рівень (3 б)

У завданнях 15-16  охарактеризуйте за наведеними ознаками біологічні об’єкти

(по 1 балу  за кожне завдання)

15. Охарактеризуйте за наведеними ознаками хромосому:

Основу хромосоми             Складовими                 Розглянути під            

становить:                             частинами є:             мікроскопом можна:

  1. Молекула білка               1. Хроматиди              1. Під час росту клітини
  2. Молекула ДНК                2. Мікронитки            2. Під час поділу клітини
  3. Молекула РНК                3. Мікротрубочки       3. У будь-який час

 

 

 

 

 

 

16.Охарактеризуйте за наведеними ознаками ядро:

      Міститься в клітині            Складовими є                  Функції

  1. Лише прокаріотів         1. Нитки хроматину     1. Синтез білків
  2. Лише еукаріотів           2. Мікротрубочки         2. Фотосинтез
  3. Про-  та еукаріотів       3. Центріолі                   3. Збереження спадкової       

                                                                                   інформації

 

 

 

 

 

                                                                

17.Задача з генетики (1б)

Колір волосяного покриву морських свинок залежить від вмісту темного пігмента меланіна. Білі свинки (альбіноси) при схрещуванні між собою дають біле потомство. Гібриди альбіносів і темних мають проміжне (напівтемне) забарвлення. Яке потомство буде при схрещуванні напівтемної свинки із темною? При схрещуванні напівтемних морських свинок між собою.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV рівень(3 б)

18. Чому на сучасному етапі розвитку людства коронавірус став глобальною загрозою життя на Землі? Відповідь обґрунтуйте.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кріт Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Федорук Наталія Францівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 9 клас (Остапченко Л.І., Балан П.Г., Поліщук В.П.)
Додано
16 березня
Переглядів
4336
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку