Дана контрольна робота дає можливість об'єктивно оцінити рівень засвоенія учнями теми "Рівняння. Кути.",виявити степінь формування предметних елементів компетентност і, вміння використовувати необхідні формули та методи до розв’язування задач.Допоможе контролювати навички побудови кутів та вміння.оперувати поняттям "градусна міра кута".
Перегляд файлу
Контрольна робота з математики
Тема : Рівняння. Кут. Многокутники.
Варіант 1
За допомогою лінійки й транспортира побудуйте трикутник і вкажітьйого вид ,якщо одна сторона трикутника дорівнює 3 см 5 мм, а кути, прилеглі до цієї сторони, - по 60°.
Розв’яжіть рівняння:
(y + 263) - 97 = 538;
427 - (z - 444) = 302.
З вершини прямого кута DORпроведено два промені OTіOHтак, що ∠DOH = 72° ,∠TOR = 56°. Обчисліть величину кута TOH.
Складіть буквений вираз для розв’язування задачі. Знайдіть периметр прямокутника, довжина якого дорівнює a см, а ширина на 4 см менша від довжини.Обчисліть при a = 17.
Промінь OD є бісектрисою кута AOC , ∠AOC = 48°.Обчисліть градусну міру кута BOD.
Задумали деяке число. Різниця задуманого числа і 56 більша за суму 45 і 32 на 17. Знайдіть задумане число.
Яким числом необхідно замінити a, щоб коренем рівняння:35 - (a + 12) = x + 12було число 7?
Контрольна робота з математики
Тема: Рівняння. Кут. Многокутники.
Варіант 2
За допомогою лінійки й транспортира побудуйте трикутник і вкажіть його вид, якщо одна сторона трикутника дорівнює 4 см 5 мм, а кути, прилеглі до цієї сторони, - по 45°.
Розв’яжіть рівняння:
(432 + y) - 89 = 724;
(1295 - z) - 402 = 326.
З вершини розгорнутого кутаMKPпроведено два промені KEіKSтак, що ∠MKS = 107° ,∠EKP = 95°. Обчисліть величину кута EKS.
Складіть буквений вираз для розв’язування задачі. Знайдіть периметр прямокутника, ширина якого дорівнює 7 см, а довжина на b см більша від ширини.Обчисліть при b = 11.
Промінь KC є бісектрисою кута AKP , ∠AKP = 156°.Обчисліть градусну міру кута MKC.
Задумали деяке число. Різниця 167 і 24 більша за суму задуманого числа і 37 на 17. Знайдіть задумане число.
Яким числом необхідно замінити a, щоб коренем рівняння:63 – (14 + a) = 24 + xбуло число 15?