27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Контрольна робота "Різноманітність безхребетних тварин"

Про матеріал
Контрольна робота "Різноманітність безхребетних тварин" допоможе учням закріпити та узагальнити знання про основні класи безхребетних тварин, їх особливості будови й значення в природі та житті людини.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з теми «Різноманітність безхребетних тварин»

Варіант 1

 

Рівень І

Вибрати одну правильну відповідь (кожне завдання по 0,5 бала):

 

1. Вкажіть, як називається життєва форма тіла кишковопорожнинних, що веде прикріплений спосіб життя:

А) поліп;

Б) медуза;

В) амеба;

Г) губка.

 

2. Вкажіть тип нервової системи кишковопорожнинних, що має вигляд сітки нейронів:

А) вузлова;

Б) дифузна;

В) стовбурова;

Г) трубчаста.

 

3. Оберіть, яка з перелічених груп тварин НЕ належить до кільчастих червів:

А) Багатощетинкові;

Б) Малощетинкові;

В) Коралові поліпи;

Г) П’явки.

 

4. Скільки пар ходильних ніг мають раки?

А) 2;

Б) 3;

В) 4;

Г) 5.

 

5. Органами виділення у раків є:

А) нирки;

Б) зелені залози;

В) мальпігієві судини;

Г) видільні трубочки.

 

6. Серед наведених груп тварин оберіть нижчих ракоподібних:

А) креветки;

Б) краби;

В) зяброногі;

Г) рівноногі.

 

 

7. Вкажіть комаху з повним перетворенням:

А) зелений коник;

Б) тарган рудий;

В) терміт;

Г) жук-олень.

 

8. Скільки пар ходильних ніг мають комахи?

А) 2;

Б) 3;

В) 4;

Г) 5.

 

9. Оберіть молюска, тіло якого має добре розвинені тулуб і ногу, але без голови:

А) беззубка звичайна;

Б) ставковик великий;

В) равлик виноградний;

Г) восьминіг.

 

10. Який з паразитів належить до ектопаразитів?

А) аскарида людська;

Б) кліщ собачий;

В) ехінокок;

Г) ціп’як бичачий.

 

Рівень ІІ

Вибрати кілька правильних відповідей (кожне завдання – 1 бал):

 

11. Вкажіть характерні ознаки класу Павукоподібні:

А) мешкають переважно на суходолі, трапляються водяні тварини;

Б) живуть здебільшого у воді, трапляються на суходолі;

В) відділи тіла: головогруди, черевце;

Г) відділи тіла: голова, груди, черевце;

Д) мають 5 пар ходильних ніг;

Е) очі прості;

Є) очі складні.

 

12. Вкажіть комах з неповним перетворенням:

А) богомол звичайний;

Б) воша свиняча;

В) муха хатня;

Г) клоп-солдатик;

Д) жук-носоріг;

Е) блоха людська.

 

 

 

13. Одомашнені тварини серед комах належать до рядів:

А) Метелики;

Б) Таргани;

В) Двокрилі;

Г) Перетинчастокрилі;

Д) Жуки;

Е) Рівнокрилі.

 

14. Серед вказаних видів, оберіть черевоногих молюсків:

А) корабельний черв’як;

Б) котушка рогова;

В) равлик виноградний;

Г) беззубка звичайна;

Д) восьминіг;

Е) кальмар;

Є) ставковик великий.

 

15. Вкажіть пристосувальні особливості паразитичних тварин до їхнього способу життя:

А) наявність спеціальних органів прикріплення (присоски, гачки);

Б) органи руху мають складну будову;

В) відсутні або спрощені органи руху;

Г) безкисневе дихання;

Д) кисневе дихання;

Е) підвищена плодючість;

Є) розмножуються дуже повільно.

 

Рівень ІІІ

Дайте відповідь на запитання (2 бали):

 

16. Яке значення мають молюски в природі та житті людини? Вкажіть на конкретних прикладах.

 

 

 

 

 

 


Контрольна робота

з теми «Різноманітність безхребетних тварин»

Варіант 2

Рівень І

Вибрати одну правильну відповідь(кожне завдання по 0,5 бала):

 

1. Вкажіть, як називається життєва форма тіла кишковопорожнинних, що веде рухливий спосіб життя:

А) поліп;

Б) медуза;

В) амеба;

Г) губка.

 

2. Вкажіть тип нервової системи кільчастих червів:

А) вузлова;

Б) дифузна;

В) стовбурова;

Г) трубчаста.

 

3. Вкажіть представника Малощетинкових кільчастих червів:

А) піскожил;

Б) медична п’явка;

В) дощовий черв’як;

Г) нереїс.

 

4. Вкажіть, як називається рідина кровоносної системи комах:

А) кров;

Б) гідролімфа;

В) гемолімфа;

Г) лімфа.

 

5. Скільки пар ходильних ніг мають павуки?

А) 2;

Б) 3;

В) 4;

Г) 5.

 

6. Органами дихання комах є:

А) легені;

Б) зябра;

В) трахеї;

Г) дихальні мішки.

 

 

 

7. Скільки пар вусиків мають комахи?

А) 1;

Б) 2;

В) 3;

Г) 4.

 

8. Оберіть представника двостулкових молюсків:

А) восьминіг;

Б) равлик виноградний;

В) ставковик великий;

Г) беззубка звичайна.

 

9. Який з паразитів належить до ендопаразитів?

А) воша;

Б) блоха;

В) риб’яча п’явка;

Г) гострик.

 

10. Вкажіть, який тип травлення характерний для павукоподібних:

А) обмежений;

Б) автотрофний;

В) внутрішньоорганізмовий;

Г) позаорганізмовий.

 

Рівень ІІ

Вибрати кілька правильних відповідей (кожне завдання – 1 бал):

 

11. Вкажіть характерні ознаки класу Комахи:

А) середовище існування тільки наземне та водне;

Б) середовище існування наземне, водне, повітряне, ґрунтове, внутрішнє;

В) відділи тіла: головогруди, черевце;

Г) відділи тіла: голова, груди, черевце;

Д) мають 5 пар ходильних ніг;

Е) мають 3 пари ходильних ніг;

Є) очі прості;

Ж) очі складні.

 

12. Вкажіть комах з повним перетворенням:

А) шовкопряд;

Б) воша свиняча;

В) муха хатня;

Г) клоп-солдатик;

Д) жук-носоріг;

Е) блоха людська.

 

13. До Червоної книги України належать комахи:

А) махаон;

Б) скарабей священний;

В) коник зелений;

Г) бджола медоносна;

Д) жук-олень;

Е) богомол звичайний.

 

14. Серед вказаних видів, оберіть головоногих молюсків:

А) наутилус;

Б) котушка рогова;

В) каракатиця;

Г) беззубка звичайна;

Д) восьминіг;

Е) кальмар;

Є) ставковик великий.

 

15. Вкажіть ознаки пристосування павуків до наземного способу життя:

А) наявність легеневих мішків і трахей;

Б) наявність зябер;

В) наявність воскової плівки, що зменшує втрати води;

Г) великі розміри тіла;

Д) зменшення розмірів тіла;

Е) наявність внутрішнього запліднення;

Є) наявність зовнішнього запліднення.

 

Рівень ІІІ

Дайте відповідь на запитання (2 бали):

 

16. Яке значення мають комахи в природі та житті людини? Вкажіть на конкретних прикладах.

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку