Вітаю! Перед вами остання контрольна робота. Завантажте документ, впишіть відповіді у відповідну колонку, збережіть роботу і надішліть на електронну адресу: ___________________ |
||||||
|
||||||
Контрольна робота з української літератури на основі творів Я. Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера», Л. Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», Л. Глібова «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл», С. Руданського «Добре торгувалось», «Запорожці у короля», П. Глазового «Кухлик», «Еволюція», «Найважча роль» (Т 4) |
||||||
Прізвище, ім’я:
|
||||||
Запитання початкового рівня |
Для відповіді (відповідь запишіть тільки буквою) |
|||||
1 |
|
Як діяли комахи на синьомордиків (з твору Л. Ворониної «ТТБ, або засіб від переляку № 9»): а/ вони помирали від переїдання; б/вони перетворювалися на звичайнісіньких жаб; в/ наївшись, синьомордики одразу хотіли поспати? |
|
|||
2 |
|
Чим загрожувало Землі нашестя синьомордиків: а/вони хотіли знищити людство та стати господарями на планеті Земля; б/вони хотіли заразити усіх людей вірусом страху і зробити з них рабів, з’їсти всіх комах на Землі; в/ вони хотіли заразити всіх людей вірусом жадібності, щоб усі боялися синьомордиків та віддавали їм коштовності? |
|
|||
3 |
|
Яке завдання запропонувала виконати вчителька школярам під час літніх канікул (Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»): |
|
|||
4 |
|
Митько та Сергій подякували Василеві за те, що…: а/ влаштував їм чудові канікули; б/допомагав їм вивчати зоологію; в/порятував їх від чудовиська з лісового озера. |
|
|||
5 |
|
У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною: а/ «Запорожці у короля» С. Руданського; б/ «Похвала» П. Глазового; в/ «Жаба й Віл» Л. Глібова? |
|
|||
6 |
|
В якому творі головна думка відповідає прислів’ю: «Без труда — нема плода»: а/«Запорожці у короля» С. Руданського; б/«Муха і Бджола» Л. Глібова; в/«Найважча роль» П. Глазового? |
|
|||
Запитання середнього рівня |
Для відповіді (відповідь запишіть тільки окремими словами або словосполученнями) |
|||||
1 |
|
Яку назву дали Сергій і Митько не-відомій істоті, яка мешкала, на їх думку, в озері (за твором Я. Стельмаха)? |
|
|||
2 |
|
Кульмінацією повісті «Таємне Товариство боягузів…» є подія, коли… |
|
|||
3 |
|
Кого з героїв і якого твору називали Поганський Паганіні? |
|
|||
4 |
|
Назвіть 1-2 твори (з вивчених), які є алегоричними. |
|
|||
5-6 |
|
Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі. |
|
|||
1 |
Лисиця («Щука» Л. Глібова) |
А |
прагнення працювати |
1 - 2 - 3 - 4 - |
||
2 |
Запорожці («Запорожці у короля» С. Руданського) |
Б |
хитрощі, корисливість |
|||
3 |
Муха («Муха й Бджола» Л.Глібова |
В |
вихованість, культурність |
|||
4 |
Туристи («Заморські гості») |
Г |
гідність, кмітливість |
|||
|
|
Д |
пихатість |
|||
Запитання достатнього рівня |
Для відповіді (відповідь на кожне запитання до 4 речень) |
|||||
1 |
|
Поясніть в чому заключається мораль байки Л. Глібова «Щука». |
|
|||
2 |
|
Над чим і ким сміється С. Руданський у співомовці «Добре торгувалось»? |
|
|||
3 |
|
Чому Сергій і Митько не помстилися Василеві Трошу за те, що він повсякчас намагався обдурити хлопців і посміятися над ними (Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»)? |
|
|||
Запитання високого рівня (оберіть тільки одну тему і напишіть твір-роздум або есе на основі вивчених творів) |
Для відповіді (обсяг вашої відповіді 70-100 слів) |
|||||
1 |
А Б О |
Таємниця сміху у творах П. Глазового (на основі вивчених творів). |
1 |
|||
2 |
«Кожна пригода — до мужності дорога, а мрія у кожного в серці живе» |
2 |
||||
3 |
Чи є серед героїв творів П. Глазового, С. Руданського і Л. Глібова наші з вами сучасники? |
3 |
||||
Творче завдання |
||||||
|
|
Вивчіть напам’ять 1-2 гуморески П. Глазового. Запишіть своє декламування на відео і надішліть на електронну пошту. Відео можна надіслати і у ВАЙБЕР ________________
|