Контрольна робота « Слухаємо голоси природи». Творчість Г. Гейне, Редьярда Кіплінга, Сетона Томпсона. Тест.

Про матеріал
Контрольна робота для 5 класу НУШ. Учням запропоновано такі різнорівневі завдання: тестового характеру, з теорії літератури, на відповідність, творчого характеру.
Перегляд файлу

                          Контрольна робота
« Слухаємо голоси природи». Творчість Г. Гейне, Редьярда Кіплінга,  Сетона Томпсона. Тест.
    
          Початковий та середній рівні   ( 6 балів)

1. Поезії Г. Гейне поклали на музику українські композитори:

   а) М.Лисенко, Е.Гофман, Д. Бортнянський;
   б) М.Лисенко, П.Чайковський, С.Людкевич;
   в) П.Чайковський, Й.Бах, Л.Бетховен.
2. Продовжіть поезію Г. Гейне « Задзвени із глибини»:   
   а) « Задзвени із глибини тихої печалі   Ніжна пісенько веснни…»;
   б) « Задзвени із глибини тихої печалі   Рідна пісенько весни…»;
   в) « Задзвени із глибини тихої печалі   Мила пісенько весни…».
3. Переклад – це  :
    а) текст літературного твору, покладений на музику;
    б) текст твору для постановки на сцені;
    в) текст літературного твору, перекладений з однієї мови на іншу.
4. У якому році Р. Кіплінгу було присуджено Нобелівську премію: 
     а) у 1907;                          б) у  1910;               в)  у 1913.
5. Один із Законів Джунглів звучить так:
     а) забороняється полювати одному;
     б) забороняється полювати на Людину;
     в) забороняється переносити дітей у зубах.
6. Чиє це ім’я   - Ракша :
     а) Багіри;             б) Матері Вовчиці;           в) шакала Табакі.
7. Хто заступився за Людське дитинча:
    а) Багіра, Табакі, Шер-Хан;
    б) Багіра, Балу, Мати Вовчиця;
    в) Багіла, Акела, Табакі.
8. Скільки власно ілюстрованих книжок видав Сетон Томпсон:
    а) тридцять;       б) тридцять п’ять;          в) сорок.
9. Чого боявся Лобо: 
    а) замаскованих капканів;
    б) отруєного розкиданого м’яса;
    в) вогнепальної зброї.
10. Скільки футів важив Лобо:
    а) сто;                б) сто двадцять;       в) сто п’ятдесят.
11. Що Лобо заборонив зграї:
    а) вживати отруєне м’ясо;
    б) полювати без його згоди;
    в) покидати місце ловів без його згоди.
12. Коли Володар Корумпо перестав помічати мисливців:
    а) коли був ситий, грівся на сонечку;
    б) після смерті Бланки, коли дав міцно себе зв’язати;
    в) коли полював у стаді  на телицю.
    
         Достатній   рівень   ( 3 бали)

1. Дати відповідь на запитання. Оповідання – це…

2. Установити відповідність між героєм та його характеристикою ( «Мауглі»):
    1. Табакі                    а) Цієї ночі він полює не на вола й не на оленя;
    2. Батько Вовк          б) Воно їсть разом з іншими;
    3. Мати Вовчиця      в) нишпорить скрізь, робить різні капості:
    4. Шер -Хан               г) уже стрибнув, а потім зробив неймовірне зусилля, щоб зупинитися;
    5. Мауглі                   д) вся чорна,  як сажа, але з чудовими плямами на хутрі;
    6. Багіра                    е) очі у неї спалахнули, мов дві зелені зірки у пальмі.

3. Установити відповідність між героєм та його характеристикою ( «Лобо»):  
     1. Лобо                     а) Був чудово споряджений на полювання на вівків;
     2. Вовки                   б) Вона обернулася і завила, її голос був сповнений розпачу.
     3. Техасець              г) Усі місцеві скотарі та пастухи добре знали цього хижака.
     4. Бланка                  д) Свій вибір зупиняли на щойно зарізаній самими  гладкій телиці,
                                            ласуючи лише найніжнішою частиною. 

        Високий  рівень   ( 3 бали)
    Дати розгорнуті відповіді на питання.
   1. Поміркуйте. Чому батьки Вовки вирішили виростити Людське дитинча?
   2. Поміркуйте.  Чому Лобо дозволив себе уловити?  

                                                         РАЗОМ: 12 балів.                                                      

docx
Додав(-ла)
Щербак Ольга
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
4607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку