Контрольна робота "Спостереження і класифікація"

Про матеріал
Контрольна робота 5 клас НУШ (до програми «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.) За темою «СПОСТЕРЕЖЕННЯ І КЛАСИФІКУВАННЯ»
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

«СПОСТЕРЕЖЕННЯ І  КЛАСИФІКУВАННЯ»

Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти

(авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.)

1. До якої групи  обладнання відносять прилади зображені нижче:

  https://narodna-osvita.com.ua/uploads/5kl_korsh/1f4038403e343e373d30324142323e%205%201a3e404835323d4e3a-8.png

А) збільшувані              Б) вимірювальні              В) лабораторні

2.Назвіть даний прилад:

https://narodna-osvita.com.ua/uploads/5kl_korsh/1f4038403e343e373d30324142323e%205%201a3e404835323d4e3a-7.png

А) телескоп                 Б) бінокль                           В) мікроскоп

3.Який прилад допоможе вивчати даний об’єкт:

А) телескоп                 Б) бінокль                           В) мікроскоп

4.Назвіть основні органи рослини:   1_______________

2____________________ 3_________________________

5. Які умови визначають виникнення пожежі?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Я – найтвердіший мінерал у світі,

Можливо, мене й бачив хтось із вас.

Прозорий камінь, мов росою вмитий.

Ім’я моє звичайне. Я –,……………

Назвіть цей мінерал та  його агрегатний стан.

__________________________________________________________________

7. Яка природна речовина знаходиться на Землі одразу  у трьох агрегатних станах? _____________________________________________________________

8. Як класифікують корисні копалини:

____________________________________________________________________

9. Класифікуй дані корисні копалини по групам за призначенням:

Торф, буре вугілля, глина, пісок, кам’яне вугілля, нафта, мармур,природний газ, залізна руда, кухонна сіль, мідна руда, граніт, титанова руда, крейда, гіпс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Назвіть до яких груп тварин за рухом можна віднести качку?

C:\Users\User\Desktop\5 клас\тварини\mp 3.jpg

11. Які органи руху необхідні тваринам які стрибають?

___________________________________________________________________

12. Вирахуйте середню швидкість тварин,  які бігають:

Гепард -  50км/годину, їжак – 10м/хв., лисиця – 100м/хв..

Розрахунки  швидкості зробіть у м/хв..

                                                                            

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гупало Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Калітіна Світлана Іванівна
    Дуже дякую за матеріал. Став у нагоді. Бажаю нових цікавих розробок, натхнення і позитиву в роботі, вдячних учнів та батьків!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 листопада 2022
Переглядів
955
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку