Контрольна робота Українська мова 6 клас
1. Прикметник означає
а) предмет; б) ознаку предмета та його приналежність;
в) кількість предметів або їх порядок при лічбі.
2. Ступені порівняння можна утворити від
а) якісних прикметників; б) відносних прикметників;
в) присвійних прикметників.
3. Ознаку предмета за його відношенням до часу, місця, матеріалу тощо позначають
а) якісні прикметники; б) відносні прикметники;
в) присвійні прикметники.
4.Від іменника батько утворити два прикметники: присвійний і відносний; увести прикметники до словосполучень або речень.
5. Прикметники найвищого ступеня порівняння:
а) новіший, синіший, солодший; б) більш глибокий, менш вдалий, більш зручний;
в) найприємніший, найбільш тривкий.
6. Короткі форми прикметників – це
а) зеленая, глибокеє, відважнії; б) молодий, відважний, золотий;
в) повен, рад, золот, зелен.
7. Вставити пропущеня букви:1. Наш крок неподолан…ий! Удар несхибн…ий, присуд невблаган…ий. 2. Мандрівник вічний - невблаган…ий час іде вперед, його (не) зупинити. 3. Вечір ллє у їхню кімнату потоки несказан…ої сині.
8. Визначте рід, число та відмінок кожного прикметника.
Молодому воїну, старі слюсарі, кволого хлопчика, веселими учнями, гордого юнака, мудрих вчителів, у зеленім гаї, на жовтих паперах, гірким перцем, кислі лимони, солодкого цукру, буланим коням, широку вулицю, вузькі проходи, глибокому горю, легкими думками, важким серцем, на крутих схилах, у косому березі, струнким дівчатам.
9. Виділені слова замініть одиничним прикметником
Народ, якого не можна подолати;
краса, яку ні з чим не можна зрівняти;
радість, про яку не сказати;
людина, яку не можна вблагати.
10. Утворіть прикметники суфіксальним способу від поданих слів.
Район- осінь- море- брат- герой - праця- плечі- губи- голова-
11.Напишіть міні-твір на тему «Найпрекрасніша мить мого життя»