9 квітня о 15:00Вебінар: Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства

Контрольна робота (тестові завдання) за темою "Бароко. Класицизм"

Про матеріал

Контрольна робота містить завдання чотирьох рівнів для двох варіантів.

В дужках біля кожного рівня вказана кількість балів за завдання.



Перегляд файлу

Бароко і класицизм

(тестові завдання)

Варіант 1

 

           Початковий та середній рівні (6 балів)

1. Вкажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:

А) прекрасний, дивовижний;

Б) фантастичний, ілюзорний;

В) дивний; химерний;

Г) фантастичний, прекрасний.

2. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:

А) кажуть йому лестощі;

Б) просять в нього гроші;

В) заслуговують на винагороду;

Г) талановиті майстри.

3. Мольєр створив жанр:

А) вищої трагедії;

Б) високої комедії;

В) мелодрами;

Г) драми.

4. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

5. Дорант і Дорімена є представниками:

А) дворянства;

Б) буржуазії;

В) духовенства;

Г) міщанства.

6. Вкажи назву театру Мольєра:

А) «Глобус»;

Б) «Театр Короля-Сонця»;

В) «Придворний театр»;

Г) Блискучий театр».

7. Вкажіть характерну рису літератури бароко:

А) зображення внутрішньо гармонійної людини;

Б) утвердження образу ідеального монарха;

В) зображення внутрішніх суперечностей людини;

Г) чіткий розподіл жанрів на низькі і високі.

8. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники бароко:

          А) античну і середньовічну;

Б) ренесансну і античну;

В) середньовічну і ренесансну;

Г) класицистичну і східну.

9. Вкажіть справжнє ім’я Мольєра:

А) Жан Батіст Ксав’є;

Б) Жан Марі Галон;

В) Жан Франсуа Поклен;

Г) Жан Батист Поклен.

10. Носієм якої пристрасті є Клеонт з комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

А) зарозумілість;

Б) чесність;

В) марнотратство;

Г) легковірність.

11. Найсатиричнішими образами комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» є:

А) Ніколь і Дорімена;

Б) Ковєль і Клеонт;

В) Журден і Дорант;

Г) пані Журден і Люсіль.

12. Вкажіть жанр твору «Міщанин-Шляхтич»:

А) комедія-балет;

Б) трагікомедія»

В) комедія-фарс;

Г) водевіль.

 

             Достатній рівень (3 бали)

 

1. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин - шляхтич»:

А) урочистий обід, влаштований Журденом на честь маркізи;

Б) весілля Клеонта і дочки Журдена;

В) посвячення Журдена в «мамамуші»;

Г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.

 

2. Назвіть основні ознаки класицизму та схарактеризуйте цей напрям в літературі і мистецтві.  Схарактеризуйте правило «трьох єдностей».

 

3. Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-госонета Дж. Донна. Які засоби для його створення використав автор?

 

            Високий рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

  1. Доведіть, що прочитаний вами сонет № 19 Дж. Донна  має філософський зміст.
  2. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його позитивні й негативні риси.
  3. Напишіть твір-мініатюру за темою: «Над чим мене змусила задуматись барокова поезія?»

 

 

 

Бароко і класицизм

(тестові завдання)

Варіант 2

Початковий та середній рівні (6 балів)

1. До циклу «Священні сонети» увійшло …

А) 9 поезій;

Б) 20 поезій;

В) 19 поезій;

Г) 13 поезій.

2. У сім’ї  якої віри народився поет Дж. Донн?

А) протестантів;

Б) католиків;

В) християн;

Г) буддистів.

3. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:

А) Німеччина;

Б) Франція;

В) Росія;

Г) Англія.

4. Ідея про турецьких послів належить:

А) Клеонту;

Б) Ков’єлю;

В) Ніколь;

Г) Доранту.

5. Посвячення в сан турецького «мамамуші» - це епізод твору:

А) «Священні сонети»;

Б) «Міщанин-шляхтич»;

В) «Парадокси та проблеми»;

Г) «Щоб мучить мене»

6. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах

 і людських характерах – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

7. Сюжет комедії «Міщанин-шляхтич» ділиться на:

А) 4 дії;

Б) 6 дій;

В) 5 дій;

Г) 2 дії.

8. Міщанський прошарок у п’єсі Мольєра «Міщанин-шляхтич» представляють:

А) Ніколь і Ков’єль;

Б) Дорант і Дорімена;

В) Люсіль і Клеонт;

Г) пан і пані Мольєр.

9. Вкажіть характерну рису літератури класицизму:

А) оголошення абсолютної свободи творчості;

Б) розрив з усім попереднім мистецтвом;

В) відмова від історичних сюжетів;

Г) нормативність і жорстка регламентація художніх правил.

10. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «класицизм»:

А) прекрасний;

Б) зразковий;

В) химерний;

Г) дивний.

11. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники класицизму.

          А) античну;

Б) ренесансну;

В) середньовічну;

Г) барокову.

12. Гумор у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» найкраще представлений в образах:

А) Ніколь і Ковєля;

Б) пана Журдена та пані Журден;

В) Клеонта  і Люсіль;

Г) Доранта і Дорімени.

 

             Достатній рівень (3 бали)

 

  1. Встановіть послідовність подій твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»:

А) вчителі Журдена сваряться між собою та влаштовують бійку;

Б) Журден відмовляє Клеонту видати за нього доньку;

В) Ковєль сватає Люсіль за сина турецького султана;

Г) Дорант позичає у Журдена двісті луїдорів. 

 

  1. Які людські вади висміює Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?

 

3. Назвіть визначальні риси бароко та схарактеризуйте  бароко як напрям в літературі та мистецтві.

 

            Високий рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

1. Складіть порівняльну таблицю образів Журдена і Доранта.

2. Доведіть, що твір «Міщанин-шляхтич» належить до жанру «високої» комедії.

3. Напишіть твір-мініатюру за  темою: «В чому актуальність комедії «Міщанин-шляхтич»?»

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
2770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку