Контрольна робота (тестові завдання) за темою "Бароко. Класицизм"

Про матеріал

Контрольна робота містить завдання чотирьох рівнів для двох варіантів.

В дужках біля кожного рівня вказана кількість балів за завдання.



Перегляд файлу

Бароко і класицизм

(тестові завдання)

Варіант 1

 

           Початковий та середній рівні (6 балів)

1. Вкажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:

А) прекрасний, дивовижний;

Б) фантастичний, ілюзорний;

В) дивний; химерний;

Г) фантастичний, прекрасний.

2. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:

А) кажуть йому лестощі;

Б) просять в нього гроші;

В) заслуговують на винагороду;

Г) талановиті майстри.

3. Мольєр створив жанр:

А) вищої трагедії;

Б) високої комедії;

В) мелодрами;

Г) драми.

4. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

5. Дорант і Дорімена є представниками:

А) дворянства;

Б) буржуазії;

В) духовенства;

Г) міщанства.

6. Вкажи назву театру Мольєра:

А) «Глобус»;

Б) «Театр Короля-Сонця»;

В) «Придворний театр»;

Г) Блискучий театр».

7. Вкажіть характерну рису літератури бароко:

А) зображення внутрішньо гармонійної людини;

Б) утвердження образу ідеального монарха;

В) зображення внутрішніх суперечностей людини;

Г) чіткий розподіл жанрів на низькі і високі.

8. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники бароко:

          А) античну і середньовічну;

Б) ренесансну і античну;

В) середньовічну і ренесансну;

Г) класицистичну і східну.

9. Вкажіть справжнє ім’я Мольєра:

А) Жан Батіст Ксав’є;

Б) Жан Марі Галон;

В) Жан Франсуа Поклен;

Г) Жан Батист Поклен.

10. Носієм якої пристрасті є Клеонт з комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

А) зарозумілість;

Б) чесність;

В) марнотратство;

Г) легковірність.

11. Найсатиричнішими образами комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» є:

А) Ніколь і Дорімена;

Б) Ковєль і Клеонт;

В) Журден і Дорант;

Г) пані Журден і Люсіль.

12. Вкажіть жанр твору «Міщанин-Шляхтич»:

А) комедія-балет;

Б) трагікомедія»

В) комедія-фарс;

Г) водевіль.

 

             Достатній рівень (3 бали)

 

1. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин - шляхтич»:

А) урочистий обід, влаштований Журденом на честь маркізи;

Б) весілля Клеонта і дочки Журдена;

В) посвячення Журдена в «мамамуші»;

Г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.

 

2. Назвіть основні ознаки класицизму та схарактеризуйте цей напрям в літературі і мистецтві.  Схарактеризуйте правило «трьох єдностей».

 

3. Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-госонета Дж. Донна. Які засоби для його створення використав автор?

 

            Високий рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

  1. Доведіть, що прочитаний вами сонет № 19 Дж. Донна  має філософський зміст.
  2. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його позитивні й негативні риси.
  3. Напишіть твір-мініатюру за темою: «Над чим мене змусила задуматись барокова поезія?»

 

 

 

Бароко і класицизм

(тестові завдання)

Варіант 2

Початковий та середній рівні (6 балів)

1. До циклу «Священні сонети» увійшло …

А) 9 поезій;

Б) 20 поезій;

В) 19 поезій;

Г) 13 поезій.

2. У сім’ї  якої віри народився поет Дж. Донн?

А) протестантів;

Б) католиків;

В) християн;

Г) буддистів.

3. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:

А) Німеччина;

Б) Франція;

В) Росія;

Г) Англія.

4. Ідея про турецьких послів належить:

А) Клеонту;

Б) Ков’єлю;

В) Ніколь;

Г) Доранту.

5. Посвячення в сан турецького «мамамуші» - це епізод твору:

А) «Священні сонети»;

Б) «Міщанин-шляхтич»;

В) «Парадокси та проблеми»;

Г) «Щоб мучить мене»

6. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах

 і людських характерах – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

7. Сюжет комедії «Міщанин-шляхтич» ділиться на:

А) 4 дії;

Б) 6 дій;

В) 5 дій;

Г) 2 дії.

8. Міщанський прошарок у п’єсі Мольєра «Міщанин-шляхтич» представляють:

А) Ніколь і Ков’єль;

Б) Дорант і Дорімена;

В) Люсіль і Клеонт;

Г) пан і пані Мольєр.

9. Вкажіть характерну рису літератури класицизму:

А) оголошення абсолютної свободи творчості;

Б) розрив з усім попереднім мистецтвом;

В) відмова від історичних сюжетів;

Г) нормативність і жорстка регламентація художніх правил.

10. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «класицизм»:

А) прекрасний;

Б) зразковий;

В) химерний;

Г) дивний.

11. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники класицизму.

          А) античну;

Б) ренесансну;

В) середньовічну;

Г) барокову.

12. Гумор у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» найкраще представлений в образах:

А) Ніколь і Ковєля;

Б) пана Журдена та пані Журден;

В) Клеонта  і Люсіль;

Г) Доранта і Дорімени.

 

             Достатній рівень (3 бали)

 

  1. Встановіть послідовність подій твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»:

А) вчителі Журдена сваряться між собою та влаштовують бійку;

Б) Журден відмовляє Клеонту видати за нього доньку;

В) Ковєль сватає Люсіль за сина турецького султана;

Г) Дорант позичає у Журдена двісті луїдорів. 

 

  1. Які людські вади висміює Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?

 

3. Назвіть визначальні риси бароко та схарактеризуйте  бароко як напрям в літературі та мистецтві.

 

            Високий рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

1. Складіть порівняльну таблицю образів Журдена і Доранта.

2. Доведіть, що твір «Міщанин-шляхтич» належить до жанру «високої» комедії.

3. Напишіть твір-мініатюру за  темою: «В чому актуальність комедії «Міщанин-шляхтич»?»

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мусієнко Саша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
17845
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку