Контрольна робота (тестові завдання) за темою "Література Античності"

Про матеріал

Контрольна робота містить тестові завдання і завдання відкритої форми, складається з чотирьох рівнів, біля кожного рівня і завдання вказана кількість балів за його виконання.

Перегляд файлу

Контрольна робота

Література Античності

(тестові завдання)

Варіант І

Початковий та середній рівні (6 балів)

  1. Вкажи, що в перекладі з латини означає слово античний:

А. грецький         Б. історичний              В. римський             Г. давній

 

2. Вкажи автора поезії «Барвношатна владарко, Афродіто…»:

А. Гомер               Б. Вергілій                   В. Сапфо                  Г. Овідій.

 

3. Вкажи предмет, на якому була зображена модель світу за уявленням давніх греків:

А. кубок Зевса    Б. лук Афіни                 В. ліра Афродіти     Г. щит Ахілла

 

4. Вкажи тему твору Тіртея «Добре вмирати тому…»:

А. оспівування величі та сили духу людини перед лицем смерті;

Б. оспівування краси рідної природи;

В. уславлення історії рідного краю;

Г. уславлення тих, хто стає на захист вітчизни.

 

5. Вкажи, яку таємницю приховував Прометей (Есхіл «Прометей закутий»):

А. як викрасти вогонь з Олімпу;

Б. чого навчилися люди;

В. яка доля очікує Зевса;

Г. хто така Іо.

 

6. У своєму вірші давньогрецька поетеса Сапфо звертається за допомогою до:

А. Зевса                 Б. Афродіти;                   В. Аполлона;                    Г. Афіни.

 

7. Найвеличнішим пам’ятником собі вважав власну поетичну творчість:

А. Горацій            Б. Вергілій                       В. Октавіан Август           Г. Овідій.

 

8. Міфологічний символ «троянський кінь» означає:

А. презирство до ворога      Б. щиру повагу          В. лестощі           Г. підступність.

 

9. Гуманістичний зміст «Іліади» Гомера полягає у:

А. змалюванні  мужності та доблесті воїнів;

Б. засудженні війни, співчуття людському горю;

В. показі природи; звичаїв і традицій давніх греків;

Г. звеличенні могутності богів, нездоланності їхньої волі.

 

10. Овідій був сучасником:

 А. Есхіла, Софокла                                      Б. Сапфо, Анакреонта  

В. Верґілія, Горація.                                     Г. Піндара, Алкея.

 

11.  Хто такий Меценат?

А. Близький друг Августа, який згуртував навколо себе талановитих поетів і  підтримував їх матеріально.

Б. багатий римлянин, що цінував мистецтво та заробляв на ньому гроші;

В. давньоримський поет.

Г. давньогрецький поет.

 

12. Встанови відповідність між творами і жанрами:

1. «Іліада» Гомера                                                А. Трагедія.

2. «Добре вмирати тому…» Тіртей                   Б. Елегія

3. «Прометей закутий» Есхіл.                            В . Ода

                                                                                Г. Героїчний епос.        

 

Достатній  рівень(3 бали)

  1. Дайте визначення поняттю.

Ода – це…

  1. Змалюйте античний ідеал героя за елегією Тіртея «Добре вмирати тому…».
  2. Назвіть етапи розвитку античної літератури, схарактеризуйте їх особливості.

 

Високий рівень (з бали)

Виконайте одне з завдань.

А. Опишіть давньогрецький театр, його характерні особливості, найвидатніших представників, роль в античному суспільстві та вплив на сучасний театр.

 

Б. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1. Чим мене вразив образ Прометея (за твором Есхіла «Прометей закутий»).

2. Які почуття викликала в мене трагічна доля поета (за твором Овідія «Життя поета»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Література Античності

(тестові завдання)

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні (6 балів)

  1. Вкажи, літератури яких стародавніх країн об’єднують поняттям «антична література»:

А. Єгипту і Греції                                                    Б. Греції та Риму

В. Єгипту, Греції та Риму                                     Г. Давньої Греції та Давнього Риму.

 

2. Вкажи поетичний розмір, яким складено «Іліаду»:

А. гекзаметр            Б. хорей                В. пентаметр                  Г. ямб.

 

3. Вкажи, якого давньогрецького поета творчо наслідував Верґілій?

А. Гомера          Б. Алкея              В. Анакреонта     Г. Есхіла.

 

4. Вкажи, яке почуття домінує у вірші Сапфо «До Афродіти»:

А. радість розділеного кохання;

Б. сум за вітчизною;

В. почуття гордощів за коханого;

Г. любовна туга.

 

5. Ідея служіння, самопожертви, свободи є основною у творі:

А. «До Афродіти» Сапфо;

Б. «Прометей закутий «Есхіл»;

В. «Життя поета» Овідія;

Г. «До Мельпомени» Горація.

 

6. Яблуко розбрату є міфологічним символом:

А. приводу для великої сварки;

Б. подарунка від щирого серця;

В. неприємного відкриття;

Г. умови примирення ворогуючих сторін.

 

7. На честь якого давньогрецького бога влаштовувалися змагання драматургів?

А. Аполлона          Б. Діонісія                  В. Аїда                   Г. Зевса.

 

8. Хто з богів покровительствував троянцям?

А. Артеміда      Б. Гера          В.  Гермес          Г. Аполлон.

 

9. Вкажи, про який пам’ятник йдеться у творі Горація «До Мельпомени»:

А. про пам’ятник музі трагедії Мельпомені;

Б. про Рим як пам’ятник величі римлян;

В. про творчу спадщину і безсмертну славу самого поета;

Г. про пам’ятник Октавіану Августу.

 

10. Горацій був сучасником:

 А. Есхіла, Софокла                                      Б. Сапфо, Анакреонта  

В. Верґілія, Овідія.                                        Г. Піндара, Алкея.

 

11.  Як називає Гомер греків в  «Іліаді»,

А. греками;            Б. ахейцями;        В. еллінами;            Г. римлянами.

 

12. Встанови відповідність між творами і жанрами:

1. «До Афродіти» Сапфо                                     А. героїчний епос.

2. «До Мельпомени»   Горація                             Б. елегія

3. «Енеїда»  Вергілія                                            В . гімн

                                                                               Г. ода.        

 

Достатній  рівень(3 бали)

  1. Дайте визначення поняттю.

Елегія – це…

  1. Які події Троянської війни зображені в поемі Гомера «Іліада»? Назвіть ключові епізоди поеми.
  2. Назвіть міфологічні цикли  античної літератури, схарактеризуйте їх особливості.

 

Високий рівень (з бали)

Виконайте одне з завдань.

А. Опишіть давньогрецьку лірику, її характерні особливості, найвидатніших представників, роль в античному суспільстві та вплив на сучасну лірику.

 

Б. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1. Чим мене привабив образ Ахілла (за твором Гомера «Іліада»)?

2. У чому актуальність твору Тіртея «Добре вмирати тому…»?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Video Music
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Кантемірова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Киричук Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Федоренко Віра Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Зарубіжна література 8 клас (Паращич В.В., Фефілова Г.Є.)
Додано
29 липня 2018
Переглядів
22519
Оцінка розробки
3.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку