Контрольна робота "Творчість Г.Тютюнника та О.Стороженка"

Про матеріал
Контрольна робота покликана виявити, як учні прочитали та зрозуміли художні твори, що вивчалися. Робота має три рівні: перший - тестові завдання за змістом прочитаних творів, другий - завдання на встановлення відповідності та висловлення власної думки, третій рівень - творче завдання.
Перегляд файлу

7 клас

Контрольна робота з української літератури

«Творчість Г.Тютюнника та О.Стороженка»

 

І рівень

1.   У якому вигляді парубки знайшли скарб, який потім вкинули Павлусеві:

    А) миршавого козеняти;

    Б) дохлого хорта;

    В) дохлої кішки.

 

2.   Чому померла Павлусева мати:

    А) шукала сину мед і застудилася;

    Б) потрапила під дощ і захворіла;

    В) потрапила у хурделицю й замерзла.

 

3.   Хто після смерті батьків наглядав за Павлусем:

    А) дідусь з бабусею;

    Б) тітка з дядьком;

    В) наймит і наймичка.

 

4.   Що супроводжувало Павлуся все життя:

    А) щастя;

    Б) удача;

    В) міцне здоров’я.

 

5.   Яке деревце думав посадити Климко разом із Зульфатом біля дядькової могили?

    А) вишню;

    Б) яблуню;

    В) калину.

 

6.   Біля якої станції людей вигнали з вагонів?

    А) Горлівка;

    Б) Єнакієве;

    В) Дебальцеве.

 

7.   Яку святкову вечерю приготували Климко й Зульфат на вхідчини:

    А) картоплю й кавуни;

    Б) сухарі й цибулю;

    В) картоплю в кожушках і старе сало.

 

8.   Хто вистріляв курей на станції?

     А) чехи;

     Б) німці;

     В) італійці.

 

 

9.   Що збиралася виміняти на продукти Наталія Миколаївна?

     А) дитяче поношене пальто;

     Б) сукню з трояндами;

     В) драп на пальто.

 

10.   Куди йшла дівчина, якій допоміг Климко?

     А) на Донбас;

     Б) на Сумщину;

     В) на Полтавщину.

 

11.   Як було звати дочку Наталії Миколаївни?

     А) Таня;

     Б) Оля;

     В) Галя.

 

12.   Біля якого міста знаходилася станція Сіль, куди йшов Климко?

     А) біля Слов’янська;

     Б) біля Артемівська;

     В) біля Єнакієве.

 

ІІ рівень

 

1. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:

 

1. Дівчині (Г.Тютюнник «Климко»)          А) «А може б, синочку, у мене зостався, га? 

                                                                              Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити

2. Павлусеві (О.Стороженко «Скарб»)             Бога, є що…»

                                                                         Б) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й

3. Парубкам (О.Стороженко «Скарб»)              чорнобривців на додачу дам».

                                                                         В) «Бісові груші, які спілі, і над самою головою     

4. Тітці Марині (Г.Тютюнник «Климко»)         висять, а ні одна ж то не впаде в рот».

                                                                         Г) «Стривай, не руш! Се наш скарб, се наші гроші…»

 

2. Які значення має слово «скарб» у однойменному оповіданні О.Стороженка?

 

ІІІ рівень

 

    Як би ви закінчили повість Г.Тютюнника «Климко»? Запишіть власну кінцівку.

 

 

 

 

 

При створенні роботи використані матеріали з мережі Інтернет


 

docx
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
2229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку