Контрольна робота "Творчість Олександра Довженка, Ніни Бічуї та Володимира Дрозда"

Про матеріал
Контрольна робота "Творчість Олександра Довженка, Ніни Бічуї та Володимира Дрозда"
Перегляд файлу

Контрольна робота

Творчість Олександра Довженка, Ніни Бічуї, Володимира Дрозда

1 варіант

Початковий рівень (12 питанб по 0,5б)

1.Яка деталь зайва з того, що змалку було притаманно Шепталові?


А.ненавидів гурт

Б.ненавидів табун

В.волів бути в гурті

Г.волів бути сам


2.Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні В. Дрозда «Білий кінь Шептало».


А.Проблема знищення природних багатств, рідкісних рослин.

Б.Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії.

В.Проблема збереження навколишнього середовища.

Г.Проблема збереження деяких видів тварин.


3.Твір Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути" за жанром


А.психологічний роман

Б.пригодницький детектив

В.психологічне оповідання

Г.психологічна повість


4.Для образу Юлька Ващука характерними є всі наведені риси, окрім


А.щирий, благородний

Б.любить вихвалятися

В.талановитий

Г.підступний, лицемірний


5.Про що говорить дід Платон: «Вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга, як Десна ось, третя, як калюжка – по кісточки…»?


А.воду з криниці     

Б.душу

В.доброту

Г.злість


6. Як склалася доля дідів-перевізників?


А.померли від старості

Б.пішли на війну разом зі своїми синами

В.вони потопили себе разом із німцями

Г.застрелили німці, бо вони відмовилися перевозити їх на інший берег


7. У творі Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» НЕ порушено проблеми


А.Стосунки батьків і дітей

Б.Першої закоханості

В.Відповідальності за свої вчинки

Г.Бідності і багатства


8. Про кого уривок: "Малювалися хлопцеві коні. Билинні, гривасті,—таким тільки богатирів носити на широких спинах. І тонконогі, з підтягнутими животами, з гарячими, розтривоженими кругами очей."


А.Лілі Теслюк

Б.Стефко Вус

В.Юлько Ващук

Г.Славко Беркута


9. Про кого уривок: "Хвороба причепилася наярі, коли зійшов сніг, довелося два гарних зелених місяці пролежати в лікарні. Смугаста піжама, білі халати, мамине аж посіріле, над силу усміхнене — задля нього — обличчя затямив надовго."


А.Лілі Теслюк

Б.Славко Беркута

В.Стефко Вус

Г.Юлько Ващук


10. Образ коня Шептала уособлює


 А.підлу та жорстоку людину

 Б.байдужу та черству людину

 В.яскраву людську особистість

 Г.людину, яка за будь –якої ціни прагне кар’єрного зросту


11. Юлько Ващук, герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути». розчарувався у своєму батькові через те, що


А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення

Б той скористався чужою працею, видавши її за свою

В батько часто сварився з мамою Юлька

Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням


12. Найбільше кінь Шептало не любив


А їздити на базар, крутити колесо

Б ходити з усіма кіньми на водопій

В возити важкі вантажі — дрова, цеглу

Г битися, штовхатися біля кормушки


Середній рівень (2б)

Порівняйте образи Славка та Юлька з повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути».

Високий рівень (3б)

 Виконайте одне із завдань.

А Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм». та власними спостереженнями)

Б Напишіть свій фінал оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало». коли кінь Шептало вирішив не повертатися до стайні. Переведіть алегоричну оповідь про коня в площину людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Творчість Олександра Довженка, Ніни Бічуї, Володимира Дрозда

2 варіант

Початковий рівень (12 питань по 0,5б)

1.Ким були діди і прадіди Шептала?


А.військовими кіньми

Б.цирковими кіньми

В.робочими кіньми

Г.виставковими кіньми


2.Прочитайте уривок: "Шептало ступив кілька кроків, гепнувся у грязюку і покотився по дорожній хлюпавці. Коли звівся на ноги, вже був білим конем, до ранку земля підсохне, обсиплеться, і він стане таким же сірим, яким був досі"


А.зав'язка

Б.кульмінація

В.розв'язка

Г.експозиція


3.Кому належать ці слова: "... Ніколи не намагайся робити щось тільки тому, що це роблять інші. Своє шукай..."


А.батькові Лілі Теслюк

Б.батькові Стефка Вуса

В.батькові Славка Беркути

Г.батькові Юлька Ващука


4.Максимальне навантаження, на думку батька Беркути, — це


А.напружений графік робот

Б.потужна сила волі

В.повна зайнятість роботою

Г.вимір людського характеру


5.Дід Платон з оповідання"Ніч перед боєм"лаяв відступ наших бійців


А.за невміння користуватися зброєю

Б.за невміння рити окопи

В.за боягузтво,невміння та небажання захищати рідну землю


6.Яким видом спорту захопився Славко, герой твору Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути"?


А.теніс

Б.футбол

В.фехтування

Г.туризм


7.Оповідання О. Довженка "Ніч перед боєм" - це твір про


А.жорстокість тоталітарної системи

Б.бездуховність людини

В.героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців

Г.роль батьків у вихованні своїх дітей


8.Хто назвався Славком Беркутом у дитячій кімнаті поліції?


А.Юлько

Б.Стефко

В.Андрій

Г.Ігор


9. Птахів, кошенят, морську свинку приносили("Шпага Славка Беркути")


А.Антону Дмитровичу

Б.Надії Григорівні

В.Юльковій мамі

Г.Лілі


10. Символом рабської покори, страху, пригнічення особистості є...


А.батіг.

Б.коні.

В.бригадне стовпище.

Г.конюхи.


11. У невинуватість Славка вірили


А тренер, Лілі

Б Стефко та Юлько

В класний керівник і директор школи

Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна


12.. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався


А своєю силою, красою, незвичайністю

Б тим, що він був чемпіоном з бігу

В своїми предками — цирковими кіньми

Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким


Середній рівень (2б)

Порівняйте образи діда Платона й діда Савки з образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»..

Високий рівень (3б)

Виконайте одне із завдань.

А Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути». та власними спостереженнями).

Б Підготуйте свій виступ у дискусії на тему: «Як зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі, залишатися людиною в будь-яких ситуаціях».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2022
Переглядів
3836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку