Контрольна робота "Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво"

Про матеріал
Контрольна робота у формі тестових завдань допоможе виявити рівень знань учнів з теми "Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво"
Перегляд файлу

Контрольна робота        11 клас

Профільний рівень

Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво

 

Тестові завдання

Варіант 1

Початковий рівень (3 бали)

Завдання з однією правильною відповіддю

  1. Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:

А  гуманізм

Б  культ свободи

В  активний патріотизм

Г  соціалістичний реалізм

Д  духовний аристократизм

  1. У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано

А   метонімію

Б  синекдоху

В  оксиморон

Г  персоніфікацію

Д  алітерацію

3.   У якому із запропонованих творів Ірина Жиленко створює образ «пломеніючого саду»?

А   «І світла алея…»

Б   «Зимовий мотив з візитом пічника»

В   «За золотими вікнами зірок»

Г  «Вуличка мого дитинства»

Д   у жодному із творів

Середній рівень (3 бали)

Завдання з двома правильними відповідями

  1. Прочитайте наведені рядки поезії «Задивляюсь у твої зіниці…»

Україно! Ти для мене диво!

І нехай пливе за роком рік,

Буду, мамо горда і вродлива,

З тебе дивуватися повік…

Одійдіте, недруги лукаві!

Друзі, зачекайте на путі!

Маю я святе синівське право

З матір’ю побуть на самоті.

Що сприяє створенню експресії, піднесеності в них:

А повтори;

Б риторичні вигуки;

В риторичні звертання?

Г порівняння;

Д оксиморон;

Е алітерація;

Є асонанс.

 

5. Визначте особливості індивідуального стилю І.Драча:

А метафоричність мислення;

Б новаторство художньої форми;

В традиційність художньої форми;

Г класичність поетичної форми;

Д черпання мотивів з античної та середньовічної літератури;

Е змалювання революційних подій;

Є сюрреалістичні мотиви.

6. Для поезії В.Стуса характерні мотиви:

А християнського смирення;

Б утвердження людського «Я», бунту особистості проти системи;

В засудження трагічних помилок предків;

Г мужнього страждання, нерозкаяності;

Д матеріальні цінності;

Е події Другої світової війни;

Є революційні події.

Достатній рівень (3 бали)

7. Встановіть відповідність між назвою збірки та прізвищем автора

А  В.Стус                                                1. «Корінь і крона»

Б  Л.Костенко                                         2. «Любов і ненависть»

В.  І.Жиленко          3. «Соло на сольфі»

Г. Д.Павличко                                        4. «Цю жінку я люблю»

Ґ. М.Вінграновський                              5. «Неповторність»

Д І.Драч                                                  6. «Дорога болю»

8. Поясніть термін «роман у віршах». Наведіть приклад (автор, назва твору).

Високий рівень (3 бали)

9. Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
Контрольна робота        11 клас

Профільний рівень

Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво

 

Тестові завдання

Варіант 2

Початковий рівень (3 бали)

Завдання з однією правильною відповіддю

1 .Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?

А   В.Стус

Б   Л.Костенко

В   В.Симоненко

Г  Д.Павличко

Д  М.Вінграновський

2 . Який із запропонованих віршів І.Жиленко можна назвати «своєрідним гімном натхненного митця»?

А   «І світла алея…»

Б   «Зимовий мотив з візитом пічника»

В   «За золотими вікнами зірок»

Г  «Вуличка мого дитинства»

Д   у жодному із творів

3.   Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?

А   В.Стуса

Б   Л.Костенко

В   В.Симоненко

Г  Д.Павличка

Д  М.Вінграновського

Середній рівень (3 бали)

Завдання з двома правильними відповідями

  1. Які фактори визначили індивідуальний стиль В.Симоненка:

А відмова від шаблонної естетики соціального реалізму;

Б стремління утвердити національне в мистецтві слова;

В  прагнення спрямувати українську літературу в річище тенденцій західноєвропейської літератури;

Г модерністські шукання в царині художньої форми;

Д метафоричність мислення;

Е змалювання революційних подій;

Є сюрреалістичні мотиви.

5.   Назвіть збірки Б.Олійника:

А «Б’ють у крицю ковалі»;

Б «Автопортрет у червоному»;

В «Неповторність»;

Г «Двадцятий вал»;

Д «Тиша і грім»;

Е «Корінь і крона»;

Є «Соняшник».

6.  Яке визнання здобули за кордоном творчість переслідуваного в СРСР В.Стуса:

А його твори були висунуті на здобуття Нобелівської премії;

Б за кордоном друкувалися поетичні збірки В.Стуса;

В за кордоном поетичні твори В.Стуса не друкувалися, але про нього були опубліковані статті;

Г через «залізну завісу» ім’я поета не змогло дійти до зарубіжного читача;

Д письменнику дали Нобелівську премію;

Е представники влади самі передавали твори В.Стуса за кордон;

Є В.Стус сам передавав свої твори до зарубіжного видавництво.

 

Достатній рівень (3 бали)

7. Установіть відповідність між назвою твору і символом:

А   «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»                   1 соняшник

Б    «Задивляюсь у твої зіниці»                                     2 салют земному дому

В   «Балада про соняшник»                                          3 червоні блискавиці

Г «Зимовий мотив з візитом пічника»                         4 осінь

Д   «Я…»

8. Поясніть термін «балада». Наведіть приклад (автор, назва твору).

Високий рівень (3 бали)

9. Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.

 

doc
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
3461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку