Контрольна робота «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

Про матеріал
Контрольна робота містить два варіанти:тестові запитання, визначення понять, робота з портретами та джерелами, а також розгорнуте питання.Загалом 4 рівні, 11 запитань. Складено за підручником Власова. Контрольна робота містить два варіанти:тестові запитання, визначення понять, робота з портретами та джерелами, а також розгорнуте питання.
Перегляд файлу

Історія України

9 клас

Тематичний контроль за розділом 1 «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

1 варіант

  1. рівень (0.5 б)

1. Яке місто стало осередком українського національно-культурного відродження на поч. 19 ст?

А) Київ

Б) Одеса

В) Харків

Г) Чернігів

2.  Авторство «Історії русів» на думку дослідників належить:

А) Т. Шевченку

Б) Г. Полетиці

В) І. Франку

Г) П. Пестелю

3. Після ліквідації Запорізької Січі утворилось військо:

А) Кубанське та Задунайське

Б) Кубанське та Бузьке

В) Задунайське та Білгородське

Г) Курське та Дунайське

4. Повстання Чернігівського полку відбулось:

А) грудень 1825-січень 1826

Б) грудень 1826

В) листопад-грудень 1825

Г)грудень 1826

5. Яке місто отримало статус «порто-франко»?

А) Одеса

Б) Херсон

В) Миколаїв

Г) Каховка

6. У який період на територіях України, які входили до складу Російської імперії, відбувся промисловий переворот?

А) перша третина ХІХ ст.

Б) перша половина ХІХ ст.

В) друга третина ХІХ ст.

Г) друга половина ХІХ ст.

2 рівень

7. Дайте визначення поняттям - мануфактура, романтизм, чумацтво (по 1 б)

8. Вставте пропущені слова або дати

«У ______р. в Новограді-Волинському виникло ____________________________, очолюване братами _______________.

3 рівень ( по 1 б)

9.   Установіть відповідність між портретами історичних діячів та їхнім іменами

           А)                               Б)                   В)                              Г)

1. М. Костомаров; 2. П. Пестель; 3. В. Капніст; 4. С. Муравйов-Апостол; 5. М. Новіков

10.  Визначте якого періоду документ, хто його автор та саму назву документу:

"Не може далі в Росії існувати дозвіл одній людині мати і називати іншу своїм кріпаком. Рабство повинно бути рішуче знищено... Увесь російський народ складає один стан - громадський; всі сучасні стани знищуються і зливаються в один стан - громадянський. Всі різні племена, з яких складається Російська держава, визнаються російськими і, складаючи різні свої назви, становлять один народ російський ... Постановляється корінним законом Російської держави, що будь-яка думка про федеративний устрій відкидається цілком, як найзгубніший злочин і найбільше зло".

4 рівень (3б)

Опишіть розвиток опозиційного руху та соціальних протестів на території України у першій половині 19 ст. Вкажіть представників та програмні документи.  Висловіть думку, щодо відсутності політичної діяльності в інтересах українського народу.

 

 

 

 

Історія України

9 клас

Тематичний контроль за розділом 1 «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

2 варіант

  1. рівень (0.5 б)

1. Яку ідею подальшого розвитку України пропонував Новгород-Сіверський гурток?

А) федералізації

Б) автономії

В) республіканську

Г) імперську

2.  Яка декабристських організацій передбачала повне повалення царизму?

А) Союз благоденства

Б)  Союз порятунку

В) Південне товариство

Г) Любов до істини

3. До представників течії романтизму належить:

А) М. Костомаров

Б) І. Котляревський

В) І. Срезневський

Г) В. Капніст

4. Кирило-Мефодіївське товариство було засновано:

А) січень 1846

Б) грудень 1846

В) листопад-грудень 1845

Г) жовтень 1826

5. Який  завод побудували брати Яхненки та Семиренки –перший в Російській імперії?

А) яблучний

Б) машинобудівний

В) текстильний

Г) цукровий

6. Який поміщик першим створив філотехнічне виробництво, хімічну лабораторію, метеорологічну станцію та дослідне поле?

А) П. Семиренко.

Б) Д. Кандиба

В) Ф. Семиренко.

Г) В. Каразін.

2 рівень

7. Дайте визначення поняттям - гуральня, масонство, промисловий переворот (по 1 б)

8. Вставте пропущені слова або дати

«У ______р. в Києві виникла таємна політична організація- ____________________________, очолюване  __________________________.

3 рівень ( по 1 б)

9.   Установіть відповідність між портретами історичних діячів та їхнім іменами

           А)                               Б)                   В)                              Г)

1. Т. Шевченко; 2. І. Срезневський; 3. І. Котляревський; 4. С. Муравйов-Апостол; 5. М. Максимович

10.  Визначте якого періоду документ, саму назву документу, головну ідею:

"1. Визначаємо, що духовне і політичне об’єднання слов’ян є тією справжньою метою, до якої вони повинні прагнути. 2. ...при об’єднанні кожне слов’янське плем’я повинно мати свою самостійність... 3. Визначаємо, що кожне плем’я повинно мати народне правління і дотримуватися повної рівності співгромадян... 8. Товариство буде прагнути зарані про викорінення рабства і всякого примушення бідних класів, а водночас і про повсюдне поширення грамотності..".

4 рівень (3б)

Чому царська влада розцінювала Кирило-Мефодіївське товариство, як загрозу самодержавству, наведіть тези для підтвердження своєї думки. Розкрийте суспільно-політичні ідеали мефодіївців.

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
9217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку