Контрольна робота. Усна народна творчість. І.Франко "Захар Беркут"

Про матеріал
Контрольна робота містить тестові питання та завдання з розгорнутою відповіддю
Перегляд файлу

Контрольна робота

Усна народна творчість.

Іван Франко. Повість „Захар Беркут”.

 

І варіант

 

  1. У пісні «Ой на горі та женці жнуть» ідеться

А про дохристиянські часи; В про часи Другої світової війни;

Б про часи козаччини;  Г про сучасні часи.

 

  1. Хто очолює Військо Запорізьке у пісні „Ой на горі да женці жнуть”:

А хорунжий;         Б Сагайдачний;      

В Дорошенко;   Г ніхто.

 

  1. Назвіть жанр пісні

Зрубав хлопець калиноньку та зробив сопілку,

Її голос калиновий причарував дівку:

А коломийка;        Б чумацька;           

В  козацька;    Г жниварська.

 

  1. Чумаки, про яких ідеться в пісні «Ой у степу криниченька», - це

А мандрівні співаки й музиканти;  В мандрівні купці;

Б наймані робітники;   Г постачальники продуктів для козаків.

 

  1. Хто навчив тухольців робити метавки:

А Захар Беркут;        В Максим Беркут;

Б Мирослава;    Г  Тугар Вовк.       

 

  1. Рядки

«Гей, хто в лісі, озовися!

Да викрешем огню,

Да потягнем люльки,

Не журися!» належать до

  А календарно-обрядових пісень;  В соціально-побутових пісень;

  Б історичних пісень;   Г коломийок. 

 

  1. Установи відповідність між героями повісті та їхніми внутрішнім (зовнішніми) характеристиками:

         Герої

А Захар Беркут;

Б Максим Беркут;

В Мирослава;

Г Бурунда-бегадир; 

Д Тугар Вовк.

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між уривком із пісні та художнім засобом

     Уривок з пісні

1.Воли ревуть, води не п'ють.

Бо в Крим дорогу чують.

 

2.Розпустили сірі воли пасти

При зеленій муравині.

 

3.Ой подай, чумаче, та подай, голубе,

Та хоч правую руку!

 

4.Ой Бог знає, та Бог і відає.

Де чумаченьки ночують.

 

 

9. Основна думка повісті «Захар Беркут» - це …

 

10. Обґрунтуйте слова полоненого Максима, сказаного Тугарові Вовку: „Що моє життя!..Я не стóю о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть”.

 

11. Обґрунтуйте слова-закінчення твору. Яку думку намагався висловити ними І.Франко? («Прийде пора, іскра розгориться новим огнем»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Усна народна творчість.

Іван Франко. Повість „Захар Беркут”.

ІІ варіант

  1. Пісня «Ой на горі та женці жнуть» має характер

А трагічний;    В жартівливий;

Б героїчний;    Г ліричний.

 

  1. Хто їде посередині Війська Запорізького у пісні „Ой на горі да женці жнуть”.:

А хорунжий;         Б Сагайдачний;      

В Дорошенко;   Г ніхто.

 

  1. Назвіть жанр пісні

Воли ревуть, води не п'ють.

Бо в Крим доріженьку чують:

А жниварська;       Б козацька;     

В коломийка;    Г чумацька.

 

  1. Риса, не притаманна коломийкам, - це

А мелодійність;   В великий розмір;

Б гумор;    Г наявність діалектизмів.

 

  1. Хто стояв на чолі тухольської громади:

А Максим Беркут;         Б Тугар Вовк;          

В Захар Беркут;   Г Бурунда-бегадир.

 

  1. Рядки

«Ой заграю у сопілку та півкну в листочок,

Вчує любка, зрозуміє: йде її любочок.

Ой заграю у сопілку, заграю, заграю,

Вчує мене моя любка, що живе на плаю…» належать до

  А календарно-обрядових пісень;  В соціально-побутових пісень;

  Б історичних пісень;   Г коломийок.

 

  1. Установіть відповідність між уривком із пісні та художнім засобом

     Уривок з пісні

1.Воли ревуть, води не п'ють.

Бо в Крим дорогу чують.

 

2.Розпустили сірі воли пасти

При зеленій муравині.

 

3.Ой подай, чумаче, та подай, голубе,

Та хоч правую руку!

 

4.Ой Бог знає, та Бог і відає.

Де чумаченьки ночують.

 

 

  1. Установіть відповідність між характеристиками героїв повісті «Захар Беркут» Івана Франка  та їх іменами:

    Герої

  1. Захар Беркут

 

  1. Тугар Вовк

 

  1. Бурунда-бегадир

 

  1. Максим

 

 

 

 

 

 

9. Тема повісті «Захар Беркут» - це …

 

10. Обґрунтуйте слова Мирослави, сказані Захару Беркуту: «...я… сирота, я не маю вітця!»

 

11. Прокоментуйте благословення Захара Беркута своїм дітям – Мирославі і Максиму. У чому його значення: "Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас".

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.5
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Берегулько Іляя
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Савицька Ганна Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 жовтня 2020
Переглядів
14103
Оцінка розробки
2.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку