Контрольна робота
«Європейське суспільство і держави в Х-ХV ст.»
7 КЛАС
Варіант І
П.І.Б. ________________________________ ДАТА____________
Рівень І
(по 0,5 бала за вірну відповідь, усього – 4 бала)
1. Мешканців Скандинавського півострова називали:
а) вікінги б) нормани
в) варяги г) правильні всі відповіді
2. Яку релігію сповідувало населення Франції в Х-ХV ст.?
а) Православ’я б) Католицизм в) Язичництво г) Іслам
3. Метою хрестових походів було звільнення міста:
а) Києва б) Єрусалиму в) Константинополя г) Риму
4. Герб якої королівської династії містив білу троянду?
а) Тюдорів б) Ланкастерів в) Плантагенетів г) Йорків
5. Назвіть дату утворення Священної римської імперії:
а) 843 р. б) 736 р. в) 600 р. г) 962 р.
6. Реконкіста відбувалася на території півострова:
а) Балканського; б) Піренейського;
в) Апеннінського; г) Скандинавського.
7. Битва під Гастінгсом вирішила подальшу долю:
а) Німеччини; б) Англії; в) Франції; г) Італії.
8. Коли та ким була підписана «Велика хартія вольностей»?
а) 15 червня 1215 року, Іоанном Безземельним;
б) 15 липня 1215 року, Вільгельмом Завойовником;
в) 15 червня 1215 року, Гарольдом Хоробрим;
г) 15 червня 1215 року, Генріхом ІІ Плантагенетом.
Рівень ІІ
9. Дайте визначення термінам та поняттям (по 1 балу за вірну відповідь, усього – 2 бали)
Хрестовіпоходи______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Парламент__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Встановіть співвідношення (по 0,5 бала за вірне співвідношення, усього – 2 бала):
А) Англія; Б) Іспанія; В) Франція Г) Німеччина. |
1. Генеральні штати; 2. кортеси; 3. рейхстаг; 4. парламент;
|
1____2_____3_____4_____
Рівень ІІІ
11. Складіть порівняльну таблицю (4 бала)
Хрестові походи
Позитивні результати |
Негативні наслідки |
_______________________________ _____________________________ ____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ ____________________________ ___________________________ ____________________________
|
_____________________________ _______________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ ____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ |
Оцінка ________________