Контрольна робота.
Вступ. Усна народна творчість.
Варіант 1
Дайте письмову відповідь на питання 1-9. Кожна правильна відповідь – 1б.
1. Назвіть основні функції літератури.
2. Які пісні називаються історичними?
3. Назвіть історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками.
4. З якими історичними піснями про боротьбу проти соціального та національного зніту ми познайомилися?
5. Хто з історичних осіб оспівується в них?
6. Маруся Чурай – це … …
7. У чому, на вашу думку, полягає трагізм долі Марусі Чурай?
8. Пісні Марусі Чурай стали народними, тому що … …
9. Назвіть різновиди народних дум.
10. Напишіть твір-роздум на одну із запропонованих тем (3б.)
А. Мій улюблений герой історичної пісні.
Б. Кого, на вашу думку, символізує образ Марусі Богуславки?Думку обґрунтуйте.
В. Які риси характеру притаманні героям історичних пісень і сучасним воїнам-оборонцям рідної землі?
Варіант 2
Дайте письмову відповідь на питання 1-9. Кожна правильна відповідь – 1б.
1.Чому література є складовою культури?
2. Художній образ - … …
3. Назвіть різновиди художніх образів.
4. Який складний період в історії України змальовують найдавніші історичні пісні?
5. З ким порівнюють головного героя пісні «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»?
6. У пісні «Зажурилась Україна» звучить заклик … …
7. Хто є прототипом Морозенка – героя історичної пісні «Ой Морозе, Морозенку»?
8. Які історичні події оспівано в пісні «Максим козак Залізняк»?
9. Дума – це … …
10. Напишіть твір-роздум на одну із запропонованих тем (3б.)
А. Мій улюблений герой історичної пісні.
Б. За які риси характеру народ уславлює Максима Залізняка? Чому?
В. Чому пісні Марусі Чурай стали народними?