Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Контрольна робота з алгебри для 8 класу на тему "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал

матеріал може бути використаний для перевірки знань учнів із теми"Квадратні корені. дійсні числа". Завдання тестової форми, на встановлення відповідностей, та завдання відкритої форми.

Перегляд файлу

Квадратні корені. Дійсні числа

Контрольна робота

Варіант 1

Завдання 1-4 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише одина правильна. Розвяжіть і виберіть правильну, на вашу думку відповідь

1.   Яке з наведених чисел є раціональним?

А

Б

В

Г

Д

Всі числа ірраціональні

2.   Знайдіть значення виразу

А

Б

В

Г

Д

3.   Розв’язати рівняння х2 = 121:

А

Б

В

Г

Д

Розв’язків немає

60,5

– 60,5

11

– 11; 11

4.   З-поміж наведених графіків укажіть графік функції 

А

Б

В

Г

Д

Завдання 5 – 6  передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один відповідний, позначений буквою.

5. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А - Д):

1

;

А.

3;

2

;

Б.

12;

3

;

В.

13;

4

.

Г.

1;

 

 

Д.

17.

6. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):

1.

;

А.

;

2.

;

Б.

;

3.

;

В.

;

4.

.

Г.

;

 

 

Д.

.

 

 

 

Варіант 1

 

Завдання 6-7 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

6.   Розв’яжіть графічно рівняння  .

7.   Обчислити:  .

8.   Спростити вираз .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квадратні корені. Дійсні числа

Контрольна робота

Варіант 2

Завдання 1-4 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише одина правильна. Розвяжіть і виберіть правильну, на вашу думку відповідь

1.   Яке з наведених чисел є ірраціональним?

А

Б

В

Г

Д

Всі числа раціональні

2.   Знайдіть значення виразу

А

Б

В

Г

Д

3.   Розв’язати рівняння х2 = – 25:

А

Б

В

Г

Д

Розв’язків немає

5

– 5; 5

12,5

– 5

4.   З-поміж наведених графіків укажіть графік функції  у = х2.

А

Б

В

Г

Д

Завдання 5 – 6  передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один відповідний, позначений буквою.

5.   Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):

1.

;

А.

10;

2.

;

Б.

30;

3.

;

В.

15;

4.

.

Г.

3;

 

 

Д.

4.

6. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):

1.

;

А.

;

2.

;

Б.

;

3.

;

В.

;

4.

.

Г.

;

 

 

Д.

.

 

 

Варіант 2

 

Завдання 6-8 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

 

6.   Розв’яжіть графічно рівняння  .

 

7.   Обчислити:  .

 

8.   Спростити вираз .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бондарчук Дмитро
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Врублевська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Нактініс Борька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
6 лютого
Переглядів
2361
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку