Контрольна робота з астрономії "Сонячна система"

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота з астрономії, для учнів 11 класу у двох варіантах.
Перегляд файлу

Контрольна робота. Сонячна система.

Варіант І

Початковий рівень

Яка планета має найбільші кільця і найбільший супутник? (1 бал)

а) Нептун;                    б) Сатурн;             в) Земля;                г) Марс.

Яких хімічних елементів найбільше на Сонці? (1 бал)

а) H та He;                   б) N та O;                в) Fe та Ni;                         г) Ag та Au.

Що розташовано у центрі Землі? (1 бал)

а) мантія;                    б) ядро;                   в) кора;                   г) атмосфера.

Середній рівень

Що таке протуберанець? (1 бал)

Назвіть планети земної групи та вкажіть їхні основні характеристики. (2 бали)

Достатній рівень

Поясніть причини зоряного дощу. (1 бал)

Напишіть, що вам відомо про астероїди. (2 бали)

Високий рівень

Опишіть, як проявляється сонячна активність і як вона впливає на біосферу Землі. (3 бали)

Варіант ІІ

Початковий рівень

На якій планеті є полярні шапки та найвища гора Сонячної системи – Олімп? (1 бал)

а) Меркурій;                б) Юпітер;                         в) Марс;                  г) Земля.

Яка температура поверхні Сонця? (1 бал)

а) 1000 К;                     б) 6000 К;             в) 60000 К;           г) 15 · 106 К.

Зовнішній шар атмосфери Сонця називається… (1 бал)

а) фотосферою;                     б) конвективною зоною;

в) короною;                             г) хромосферою.

Середній рівень

Що таке болід? (1 бал)

Назвіть планети-гіганти та вкажіть їхні основні характеристики. (2 бали)

Достатній рівень

Поясніть причини припливів та відпливів? (1 бал)

Напишіть, що вам відомо про комети. (2 бали)

Високий рівень

Опишіть схематично гіпотезу процесу утворення Сонячної системи. (3 бали)

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мокроусова Марина Анатоліївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0