КОНТРОЛЬНА РОБОТА З БІОЛОГІЇ
для 8 класу на тему:
“Сенсорні системи”.
I ВАРІАНТ
1 РІВЕНЬ
1.Пояснити терміни:
-терморецептори
-родопсин
-слуховий аналізатор
2 РІВЕНЬ
2.Яку будову має вестибулярний апарат? Яке його значення?
3 РІВЕНЬ
3.Чому ми повертаємо голову, щоб краще визначити, звідки йде звук?
4.Чому кажуть: “Голод – найкращий кухар”.
4 РІВЕНЬ
5.Тріск, який ми чуємо, коли розламуємо сухар у руках, здається ледь чутним, але коли ми відкушуємо сухар, то тріск перетворюється для нас на справжній гуркіт. Як це пояснити?
II ВАРІАНТ
1 РІВЕНЬ
1.Пояснити терміни:
-фоторецептори
-отоліти
-смаковий аналізатор
2 РІВЕНЬ
2.Як відбувається перетворення звукових коливань у нервові імпульси в органі слуху?
3 РІВЕНЬ
3.Якщо капнути аміаком на нюховий нерв, не спостерігається ніякої реакції організму. Чому ж, коли людина знепритомніє, використовують розчин аміаку?
4.Поміркуйте, чому пасажирам літака під час зльоту і посадки рекомендують смоктати льодяники.
4 РІВЕНЬ
5.Як ви розумієте вислів:
“Ґрунт йде з-під ніг.”