Контрольна робота з біології для 8 класу на тему: "Сенсорні системи".

Про матеріал
Матеріал містить різнорівневі завдання з теми:" Сенсорні системи" з біології для 8 класу, в тому числі питання з " відкритою відповіддю". Допоможе виявити обдарованих дітей, що вміють логічно мислити.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З БІОЛОГІЇ

для 8 класу на тему:

“Сенсорні системи”.

I ВАРІАНТ

1 РІВЕНЬ

1.Пояснити терміни:

-терморецептори

-родопсин

-слуховий аналізатор

2 РІВЕНЬ

2.Яку будову має вестибулярний апарат? Яке його значення?

3 РІВЕНЬ

3.Чому ми повертаємо голову, щоб краще визначити, звідки йде звук?

4.Чому кажуть: “Голод – найкращий кухар”.

4 РІВЕНЬ

5.Тріск, який ми чуємо, коли розламуємо сухар у руках, здається ледь чутним, але коли ми відкушуємо сухар, то тріск перетворюється для нас на справжній гуркіт. Як це пояснити?

 

II ВАРІАНТ

1 РІВЕНЬ

1.Пояснити терміни:

-фоторецептори

-отоліти

-смаковий аналізатор

2 РІВЕНЬ

2.Як відбувається перетворення звукових коливань у нервові імпульси в органі слуху?

3 РІВЕНЬ

3.Якщо капнути аміаком на нюховий нерв, не спостерігається ніякої реакції організму. Чому ж, коли людина знепритомніє, використовують розчин аміаку?

4.Поміркуйте, чому пасажирам літака під час зльоту і посадки рекомендують смоктати льодяники.

4 РІВЕНЬ

5.Як ви розумієте вислів:

 “Ґрунт йде з-під ніг.”

 

docx
Додав(-ла)
Гудима Галина
Додано
14 березня 2023
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку