Контрольна робота з біології для учнів-екстернів 7 класу

Про матеріал
Річна контрольна робота з біології розрахована для здобувачів освіти 7 класів, які навчаються на екстернатній формі навчання. Методична розробка складається з 1-го варіанту, який містить питання різних форм, рівнів складності.
Перегляд файлу

Завдання для проведення річного оцінювання з біології

учнів-екстернів у 2023-2024 н. р.

 

Завдання підготовлено учителем біології  Н. А. Сергієнко

Інструктивна  картка для  7  класу

Робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища; давати визначення основних біологічних понять; користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси; описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки; використовувати знання у практичній діяльності)

 

Завдання складаються та оцінюються таким чином:

№ завдання

Вид завдання

Кількість завдань

Система оцінювання

Кількість балів

1.

Завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю)

8

по 0,5 б.

4

2.

Завдання  закритої форми (  з кількома правильними відповідями)

1

по 1 б.

4

3.

Завдання на встановлення відповідності

1

по 0,5 б.

2

4.

Завдання відкритої форми

2

по 1 б.

2

Разом (максимум)

12 балів

Кількість отриманих балів становить бал річного оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю)

 

1.Кулясті за формою бактерії  називають:

А)коками     Б)бацилами    В)вібріонами    Г)спірилами

 

2.До морських вільноживучих саркодових,з черепашок яких утворились,наприклад,крейда  та вапняки,належать:

А)форамініфери  Б)амеби  В)трипаносоми  Г)арцели

 

3.Укажіть рядок,що містить назви лише паразитичних грибів:

А)мухомори,пеніцил,трутовик березовий  Б)печериці,сажкові  гриби,мукор

В)фітофтора,ріжки,борошнисто-росяні гриби,  

Г)іржасті  гриби,  домовий  гриб,  хрящ-молочник

 

4.Добре виражені три відділи тіла(голова, тулуб,нога)у:

А)перлівниці, Б)жабурниці, В)кальмара, Г)виноградного слимака

 

5. Безхребетні  двобічносиметричні  тришарові  тварини,  які  мають  членисті  кінцівки, - це:

А круглі  черви

Б кільчасті  черви

В молюски

Г  членистоногі

6. Неоднакова  членистість  тіла, яка  полягає  в  тому, що  сегменти  мають  різну  будову і виконують  різні  функції, має  назву:

А гомономна  сегментація

Б гетерономна  сегментація

В полімерія

Г партеногенез

7. Азотовмісний  полісахарид, який  входить  до  складу  покривів  членистоногих,це:

А  целюлоза

Б хітин

В муреїн

Г глікоген

8. Рідина,  що  циркулює  судинами  і  в  проміжках  між  органами  у  безхребетних  тварин  з  незамкненою  кровоносною  системою, - це:

 

А кров

Б гемолімфа

В лімфа

Г тканинна  рідина

2. Завдання  закритої форми (з кількома правильними відповідями)

1.Визначте  послідовність  розташування  кінцівок  голови  рака  річкового,  починаючи  спереду:

А мандибули (верхні  щелепи)    

Б антени  (довгі  вусики)

В антенули (короткі  вусики)

Г максили (нижні щелепи)

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

3. Завдання  на встановлення відповідності

1. Установіть  відповідність  між екосистемами та групами,до яких вони належать

Екосистеми                                                                                Групи

1 поле  пшениці                                                    а)штучні екосистеми                 

2 пустеля                                                              б)природні екосистеми

3 Чорне море

4 город

5 ваза  з  квітами

 

4. Завдання відкритої форми

1.Опишіть рівні організації життя.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Порівняльна характеристика клітин прокаріотів і еукаріотів.

_____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Дата_____                                                                                             Підпис___________

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку