Контрольна робота з біології на тему: "Вступ. Біорізноманіття"

Про матеріал
Контрольна робота з біології на тему: "Вступ. Біорізноманіття" (2 варіанти). Робота містить завдання. Завдання 1-6 – тестові, оцінюються в 0,5 балів – або разом 3б. Завдання 7,8 – на відповідність, оцінюється в 1,5 бали – або разом 3б. Завдання 9,10 – відкрита відповідь, оцінюються в 1,5 бали - або разом 3б, а завдання 11,12 – на вибір, оцінюється в 3 бали.
Перегляд файлу

     Вступ. Біорізноманіття

Варіант 1

 

1.  Наука, що вивчає клітинний рівень організації життя називається:

а) морфологія;       б) цитологія;      в) гістологія;       г) екологія.

2. Укажіть неклітинні форми життя, що становлять собою інфекційні низькомолекулярні одноланцюгові молекули РНК, які не кодують власних білків:        а) пріони;            б) віроїди;         в) віріони;             г) віруси.              

3. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють бактерії:

а) губчаста енцефалопатія;                    б) ендемічний зоб;  

в) туберкульоз;                                        г) поліомієліт.

4. Укажіть організм, клітина якого не мають ядра:

а) амеба протей;     б) бактерія;   в) хламідомонада;    г) інфузорія-туфелька.    

5. Визначте рівень організації життя вовка:

а) організмовий;        б) тканинний;            в) клітинний;       г) молекулярний.

6. Укажіть віруси, які передаються статевим шляхом:

а) віспи;                                               б) гепатиту С;

в) герпесу;                                           г) жовтої пропасниці.

 

7. Установіть відповідність між біологічними системами та їхніми складовими частинами:

    1 клітина                               А особини одного виду

    2 біосфера                             Б органели

    3 популяція                           В усі екосистеми нашої планети

    4 екосистема                         Г популяції різних видів, абіотичні фактори.

8. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками:

    1 Жалкі                                 А венерин пояс, мнеміопсис

    2 Плоскі черви                     Б аскариди, гострики

    3 Круглі черви                     В дафнії, комарі

    4 Членистоногі                    Г планарії, сисуни

                                                  Д актинії, гідри.

 

9. Як ви вважаєте, які чинники можуть знизити опірність організму до

      збудників вірусних захворювань?

10. Проаналізуйте роль прокаріотів у живій природі.

11. Поясніть вираз: «Вірусні нуклеїнові кислоти є носіями генетичної

      інформації, яка відіграє ключову роль у долі зараженої вірусом клітини».

12. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду:

      Болотяна черепаха.

 

         Вступ. Біорізноманіття

Варіант 2

 

1. Наука, що вивчає тканинний рівень організації життя називається:

а) морфологія;        б) цитологія;         в) гістологія;          г) екологія.

2. Укажіть неклітинні форми життя, які є білком і здатні викликати інфекційні захворювання людини та тварин:

а) віруси;                б) віроїди;                в) вібріони;              г) пріони.

3. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють віруси:

а) губчаста енцефалопатія;                   б) ендемічний зоб;

в) туберкульоз;                                       г) поліомієліт.

4. Укажіть прокаріотичний організм:

а) інфузорія-туфелька; б) хламідомонада; в) ціанобактерія; г) амеба протей.

5. Визначте рівень організації життя зграї вовків:

а) організмовий;    б) тканинний;    в) клітинний;    г) популяційно-видовий.

6. Можливим способом попередження пріонного захворювання може бути:

а) профілактичне щеплення;              б) використання антибіотиків;

в) введення лікувальної сироватки;  г) не вживання в їжу зараженого м’яса.

 

7. Установіть відповідність між структурами та їх рівнем організації як біологічних систем:

    1 мішаний ліс                                    А клітинний

    2 гемоглобін                                      Б організмовий

    3 еритроцит                                       В екосистемний

    4 кіт лісовий                                      Г молекулярний.

8.  Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками:

    1 Справжні мохи                             А молодильники, баранець                  

    2 Папороті                                        Б сфагнум, політрих

    3 Хвойні                                           В туя, кипарис

    4 Квіткові                                         Г магнолія, робінія

                                                              Д щитник, орляк.

 

9. Складіть перелік профілактичних заходів,  спрямованих на запобігання

      поширенню бактеріальних інфекцій.

10. Проаналізуйте місце та роль вірусів у живій природі.

11. Поясніть, чому одноклітинна еукаріотична істота має складнішу

      будову, ніж окремо взяті клітини  багатоклітинного організму.

12. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду:

      Їжак європейський.

 

 


 

 

Контроль знань

з біології з теми:

 

«Вступ. Біорізноманіття»

 

 

 

 

 

 

10 клас

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мамчур Євгенія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сухенюк Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Федченко Рома
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
4470
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку