Контрольна робота з біології за рік для учнів 6 класів

Про матеріал

Контрольна робота з біології за рік для учнів 6 класів

І рівень (кожна відповідь 0,5 бала)

1.Наука, що вивчає рослини, називається

а) зоологія;

б) генетика;

в) ботаніка;

г) анатомія.

2. Органела, що переважає у рослинних клітинах:

а)хлоропласти;

б) мітохондрії;

в) вакуолі;

г) лізосоми.

3. В яких рослин є видозміни кореня:

а)

горох;

б) петрушка;

в) буряк;

г) пирій.

4.За річними кільцями можна визначити:

а) вид дерева;

б) вік дерева;

в) сторони горизонту;

г) висоту дерева.

5. До чинників неживої природи належать:

а)сонячне світло;

б) збудники інфекційних хвороб;

в) забруднення води промисловими відходами;

г) забруднення грунтів отрутохімікатами.

6. Рослини, які оселяються на відкритих, добре освітлених місцях, є

а) тіньовитривалими;

б) світлолюбивими;

в) посухостійкими;

г) тіньолюбивими.

ІІ рівень( кожна відповідь 1 бал)

Доповніть незакінчені речення:

  1. В ялини, сосни листки мають вигляд …
  2. Суцвіття кошик характерне для рослин родини …
  3. Підземний видозмінений пагін цибулина утворюється у представників родини…

ІІІ рівень (кожна відповідь 1,5 бала)

1.Розподіліть перелічені групи бактерій за способом живлення:

Спосіб живлення: Групи бактерій:

Автотрофний; ціанобактерії;

Гетеротрофний; грунтові бактерії;

Паразитичний; молочнокислі бактерії

Сапрофітний залізобактерії;

туберкульозна паличка;

гнильні бактерії;

букльбочкові.

2.Дайте визначення термінам: симбіоз, фотоперіодизм, екологічні фактори.

ІУ рівень

1. Проаналізуйте взаємозв'язки, що складаються між рослинами і тваринами

2.Висловте власну думку щодо того, чому на окремих територіях звичайні їстівні гриби стають небезпечними для здоров'я людини.

3.За якими ознаками рослини заносять до Червоної книги.

Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за рік для учнів 6 класів

 

І рівень (кожна відповідь 0,5 бала)

1.Наука, що вивчає рослини, називається

а) зоологія;

б) генетика;

в) ботаніка;

г) анатомія.

2. Органела, що переважає у рослинних клітинах:

а)хлоропласти;

б) мітохондрії;

в) вакуолі;

г) лізосоми.

3. В яких рослин є видозміни кореня:

а)

горох;

б) петрушка;

в) буряк;

г) пирій.

4.За річними кільцями можна визначити:

а) вид дерева;

б) вік дерева;

в) сторони горизонту;

г) висоту дерева.

5. До чинників неживої природи належать:

а)сонячне світло;

б) збудники інфекційних хвороб;

в) забруднення води промисловими відходами;

г) забруднення грунтів отрутохімікатами.

6. Рослини, які оселяються на відкритих, добре освітлених місцях, є

а) тіньовитривалими;

б) світлолюбивими;

в) посухостійкими;

г) тіньолюбивими.

ІІ рівень( кожна відповідь 1 бал)

Доповніть незакінчені речення:

  1. В ялини, сосни листки мають вигляд …
  2. Суцвіття кошик характерне для рослин родини …
  3. Підземний видозмінений пагін цибулина утворюється у представників родини…

ІІІ рівень (кожна відповідь 1,5 бала)

1.Розподіліть перелічені групи бактерій за способом живлення:

Спосіб живлення:                                Групи бактерій:

Автотрофний;                                       ціанобактерії;

Гетеротрофний;                                    грунтові бактерії;

Паразитичний;                                             молочнокислі бактерії

Сапрофітний                                                залізобактерії;

                                                                      туберкульозна паличка;

                                                                           гнильні бактерії;

                                                                            букльбочкові.

2.Дайте визначення термінам: симбіоз, фотоперіодизм, екологічні фактори.

 

 

ІУ рівень

1. Проаналізуйте взаємозв’язки, що складаються між рослинами і тваринами

2.Висловте власну думку щодо того, чому на окремих територіях звичайні їстівні гриби стають небезпечними для здоровя людини.

3.За якими ознаками рослини заносять до Червоної книги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з біології за рік для учнів 8 класів

 

І рівень (кожна відповідь 0,5 бала)

1. Зоологія є складовою частиною:

А) біології;

Б) ботаніки;

В) цитології;

Г) генетики.

2. Найменшою класифікаційною одиницею в царстві Тварини є:

А) рід;

Б) порядок;

В) вид;

Г) клас.

3. Визначте представника підцарства Найпростіші:

А) Вірус грипу

Б) Людська аскарида;

В) інфузорія  туфелька;

Г) мукор.

4. Назвіть місце в організмі людини, де може паразитувати печінковий сисун.:

А) тонкий кишечник;

Б) легені;

В) шлунок;

Г) пряма кишка.

5.За якою ознакою дощового червяка зараховують до типу кільчасті черви :

А) від здатності звиватися у кільця;

Б) від того, що його тіло поділено на сегменти,

В) від того, що на перерізі має округлу форму;

Г) від того, що нори у грунті має округлу форму

6. Молюск, для якого характерний реактивний рух:

А) мідія;

Б) кальмар;

В) ставковик великий.

 

ІІ рівень( кожна відповідь 1 бал)

 

Доповніть незакінчені речення:

  1. Акула, скат – це…
  2. Шкіра земноводних…
  3. Органи дихання у плазунів…

 

ІІІ рівень (кожна відповідь 1,5 бала)

  1. Дати визначення термінам куприкова залоза, подвійне дихання, кочові птахи.
  2. Порівняйте будову скелета птаха і ящірки прудкої. Які пристосування скелета птаха до польоту.

 

ІУ рівень

1. Доведіть,що ссавці – найбільш організовані хребетні тварини

2. .За якими ознаками тварини заносять до Червоної книги.

3. Яке значення тварин у житті людини

 

 

 

Контрольна робота з біології за рік для учнів 10 класу

 

І рівень (кожна відповідь 0,5 бала)

 

1. Укажіть атом, який входить до складу молекули гемоглобіну

А) Купрум;

Б) Кальцій;

В)Калій;

Г) Ферум.

2. Назвіть сполуки, розчинні у воді:

А) Віск;

Б) Глюкоза;

В) Крохмаль;

Г) Каратин.

3.Назвіть сполуку, яка передає спадкову інформацію з ядра до місця синтезу білків:

А) ДНК;

Б) іРНК;

В) рРНК;

Г) тРНК

4.Вкажіть організми клітин, здатні до фагоцитозу:

А) бактерії;

Б) гриби;

В) рослини;

Г) тварини.

5.Назвітьпрізвище вченого, який запровадив термін «клітина»:

А) Р.Гук;

Б) Т.Шванн;

В) М.Шлейден;

Г) Р.Вірхов.

6. .Назвіть органели, яким притаманний певний ступень автономії:

А)лізосоми;

Б) мітохондрії;

В) комплекс Гольджи;

Г)ендоплазматична сітка.

 

ІІ рівень( кожна відповідь 1 бал)

Виберіть із запропонованих відповідей 2 правильні

  1. Визначте віруси, які належать до ДНК- вмісних

А) бактеріофаг Т4

Б) вірус тютюнової мозаїки;

В)ВІЛ

Г) вірус герпісу.

2. Укажіть організми, які належать до прокаріотів:

А) стафілококи;

Б) пріони;

В)Віруси;

Г)ціанобактерії.

3.Укажіть функції, які виконують спори бактерій:

А) розмноження;

Б) синтез білків;

В) переживання несприятливих умов;

Г) поширення

 

ІІІ рівень( кожна відповідь 1 бал)

 

Установіть відповідність між біологічними процесами та місцем їх перебігу

Біохімічні процеси

Місце перебігу

 А Світлова фаза фотосинтезу

1. Зернистаендоплазматична сітка.

Б. Цикл три карбонових кислот

2. Ядро

 В. Подвоєння ДНК

3.Мітохондрії

 

4. Тилакоїди.

 

Визначте, які типи живлення притаманні перерахованим організмам:

Тип живлення.

Представники

А. Автотрофи.

1. Евглена зелена.

Б. Міксотрофи

2. Амеба протей.

В. Гетеротрофи

3. Кишкова паличка

 

4. Вольвокс

 

 

Установіть відповідність між клітинами організму тварин і людини та тканинами, які до них належать.

Клітини

Тканини

А. Нейроглії.

1. Кров.

Б. Лейкоцити.

2. Хрящова.

В. Остеоцити.

3. Ретикулярна.

Г. Хондроцити

4. Нервова.

 

5. Кісткова

 

ІУ рівень

1 Чому гомеостаз є необхідною умовою існування будь – якого організму? Відповідь обґрунтуйте.

2. Яке біологічне значення утворення функціональної системи органів?

3. Чому будь – який організм є відкритою системою? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

doc
Додано
15 травня 2018
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку