Підсумкова контрольна робота
з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»
за курс 5 класу
І рівень (0,5балів)
1. Припущення, яке потребує експериментального підтвердження носить назву
А висновок В патент
Б гопотеза Г закон
2. Агрегатний стан речовини, в якому швидкість руху молекул найменша
А твердий В газуватий
Б рідкий
3. Як називається уявна лінія, яка ділить земну кулю на Північну і Південну півкулі
А меридіан В екватор
Б паралель Г земна вісь
4. Вкажіть групу огранізмів, що немає сформованого ядра
А рослини В тварини
Б гриби Г бактерії
5. Група організмів, що здатна до фотосинтезу
А рослини В тварини Б гриби
6. До неклітинних форм живих організмів відносяться
А рослини В бактерії
Б віруси Г тварини
ІІ рівень (1бал)
7. Обери з перелічених тварини лише безхребетних
А рись Б жаба В медуза
Г метелик Д мідія Е змія Є дельфін
8. Познач правильну послідовність рівнів організації організму рослин
А орган- система органів -клітина-тканина-організм
Б клітина-тканина-орган-система органів-організм
В тканина-клітина-орган-організм-система органів
9. Познач спорові рослини
А водорості Б мохи
В хвощі Г плауни
Д хвойні Е квіткові Є папороті
III рівень (1,5 бали)
10. Познач спільні ознаки рослин, тварин і грибів
А складаються з клітин
Б клітини не утворюють тканин
В живляться самостійно, утворюючи органічні речовини під час фотосинтезу
Г клітини утворюють тканини
Д активно рухаються
Е ведуть прикріплений спосіб життя
Є дихають
Ж живляться готовими органічними рослинами
11.Встанови відповідність між організмами і групами до яких вони
відносяться
А щитник чоловічий
1 голонасінні
Б сосна звичайна
2 покритонасінні (квіткові)
В зозулин льон
3 папороті
Г редька дика
4 мохи
IV рівень (З бали)
12 . Позитивне значення тварин у житті людини?
13. Опишіть спільні та відмінні ознаки рослин і грибів?