5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Контрольна робота з літературного читання № 6 Аудіювання "Гніздечко"

Про матеріал

Контрольна робота з літературного читання № 6 у 2 класі. Аудіювання складено згідно вимог оцінювання. Передбачено 8 завдань ( чотири завдання закритого типу і чотири завдання відкритого типу)

Перегляд файлу

Літературне читання, 2 клас

Контрольна робота: аудіювання

Гніздечко

   Уранці Петруся розбудив вітер. Завив у верховітті дерев, ще й гілочкою бузку у шибку стукнув. Бузок якраз ріс під вікном. Глянув Петрусь на кущ – і похолов. Там якась пташка гніздечко звила, а вітрисько шарпав бузок, наче хотів його вирвати з корінням.

   Вискочив надвір,  а що робити – не знає. Гніздечко вигойдується на гілці, от-от упаде. Рукою б притримав, та не дістане. В який бік вітер подме – туди й Петрусь біжить, долоньки підставляє, щоб гніздечко впіймати, коли те впаде. А вітрисько ніби глумиться над ним, кружляє вихором. І Петрусь кружляє кругом куща.

   - Ходімо гуляти, -  кличе його сусіда Мишко.

    - Е ні, гніздечко треба глядіти!

   - Та не впаде, не бійся.

    - Хтозна, - каже Петрусь.

   Так пробігав біля гніздечка до полудня. А потім вітер стих. Гніздечко і справді не впало, пташина примостила його надійно.

   - Я ж казав, - знову прибіг Мишко. – А ти не послухався.

   Але Петрусь наче й не чув. Бо коли до гнізда прилетіла пташка, Петрусеві здалося, що вона вдячно подивилася йому в очі.

                                                                                         В. Шкляр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

 

1. Коли вітер розбудив Петруся?

   А   серед ночі

+ Б   уранці

   В   ввечері

 

2. Вітер стукнув у шибку гілочкою …

   А   вишні

+ Б   бузку

   В   калини

 

3. Петрик хвилювався, щоб вітер …

  А   не розбив вікно

   Б   не зламав гілок

   не перекинув гніздечко

 

4. Чому Петрик не пішов гуляти з Мишком?

   А   не дозволила мама

    Б   не хотів

+ В   хвилювався за гніздечко

 

5. Пронумеруй послідовність подій в оповіданні.

        Коли до гніздечка прилетіла пташка, Петрусеві здалося, що вона   

        вдячно   подивилася йому в очі.

 

        Там якась пташина гніздечко звила, а вітрисько шарпав бузок,

        наче хотів  його вирвати з корінням.

        Петрусь біжить, долоньки підставляє, щоб гніздечко впіймати,

        коли те  впаде.

 

        Гніздечко не впало, пташина примостила його надійно.

 

6. Вкажи кому належать ці слова?

                                                    Ходімо гуляти.

                                       Е ні, гніздечко треба глядіти!

     Петрусь                            Та не впаде, не бійся.                          Мишко

                                                          Хтозна.

                                         Я ж казав. А ти не послухався.

 

7. Про кого з хлопчиків можна так сказати?

Чуйний, добрий, турботливий, небайдужий, любить природу,

спостережливий – це _____________________________ .

 

8. Чи  схвалюєш ти  вчинок Петруся?

А   так

Б   ні

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
3003
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку