Контрольна робота з мовної теми «Повторення і узагальнення вивченого в 6 класі» 7 клас

Про матеріал

Контрольна робота з мовної теми «Повторення і узагальнення вивченого в 6 класі». Тестові та відкриті форми завдань.

Перегляд файлу

Контрольна робота

 з мовної теми «Повторення і узагальнення вивченого в 6 класі»                                                           І варіант

      1. У якому рядку всі слова є іменниками? (1 бал)

А. Синь, тисяча, удень.

Б. Зорепад, четверо, зранку

В. Мужність, двоє, узимку.
Г. Сутінки, сотня, зілля.

2. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери? (1 бал)

А. (М, м)ати (Б, б)ожа; (З, з)олоті (В, в)орота; (Г, г)азета « (Г,г)олос (У,у)країни».

Б. (Д,д)ніпро; (Г,г)голосіївський (П,п)арк, (Д,д)ень (У,у)чителя.

В. (Р,р)іздво; (К,к)онституція (У,у)країни; (Г,г)оверла.

3. У якому рядку наведено іменники, у котрих неправильно утворено форму кличного відмінка?                                                                             (1 бал)

А. Друже, брате, товаришу.

Б. Краю, пташе, козаче.

В. Голуб, Сергіє, брату.

Г. Земляче, Андрію, батьку.

4. Разом потрібно писати всі прикмет­ники рядка:         (1 бал)

      А воле/любний, науково/технічний

      Б легко/атлетичний, право/бережний

      В лісо/степовий, м'ясо/молочний

      Г чорно/земний, блакитно/синій

5.Через дефіс потрібно писати всі за­йменники рядка:  (1 бал)

      А будь/хто, який/небудь

      Б аби/хто, будь/який

      В казна/хто, де/хто

      Г хтозна/що, ані/який.

      6.  Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку: (1 бал)
       А    багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований
       Б    менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний
       В    дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний
       Г    повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний
       Д    кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший.

      7. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  реченні: (1 бал)

        А) Нарада почалася о чотирнадцятій. Б) Зустріч призначено на п’ять   тридцять.

        В) Вистава закінчилась за чверть на десяту . Г) Зараз за  десять третя.

8. Установіть відповідність між словами

і приналежністю їх до частин мови

А   іменник;

1

мільйон, півтораста;

Б   прикметник;

2

помиляється, малював;

В   дієслово;

3

щирість, маля;

Г   займенник;

4

твоїми, будь-який.

Д   числівник.

 ( по 0,5 бала)

9.  У словах на місці крапок вставити   -н-, -нн- .

Греча...ий, скля...ий, бездога..ий, букве...ий, здорове...ий, широче...ий, соло...ий, осі...ій, солов'ї...ий, старови...ий.  (1,5 бала)

10. Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметни­ки. (1,5 бала)

          З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.

  Путь,     біль,    степ,    шимпанзе,   тюль.

 

 

 

 

Контрольна робота

з мовної теми «Повторення і узагальнення вивченого в 6 класі»

 

ІІ варіант

   1. У якому рядку всі слова є іменниками?          (1 бал)

А. Біг, мільйон, вгорі.
Б. Лісостеп, п’ятеро, зранку

В. Вечеря, десяток, свято.
Г. Сміливий, перший, улітку.

2. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери? (1 бал)

      А. (Ч, ч)орне (М, м)оре; (С, с)узір’я (Ч, ч)умацький (Ш, ш)лях; (Б, б)іблія.

Б. (Д, д)ень (Ш, ш)ахтаря; (С, с)офійський (С, с)обор; (М, м)айдан (Н,н)езалежності;

(П, п)ерун.

В. (Р, р)іздво; (В, в)ерховна (Р, р)ада; (Б, б)іла (Ц, ц)ерква.

Г. (К, к)омбайн «(Н, н)ива»; (К, к)арпати; (Ж, ж)урнал «(Б, б)арвінок».

      3. У якому рядку всі слова є іменниками спільного роду? (1 бал)

А. Листоноша, учитель, директор.

Б. Староста, задавака, сирота.

В. Професор, колега, суддя.

Г. Незнайко, плакса, степ.

      4. Через дефіс потрібно писати всі прикметники рядка:    (1 бал)

       А блідо/рожевий, воле/любний

       Б біло/жовтий, військово/морський

       В сніжно/білий, жовто/гарячий

       Г ясно/синій, глухо/німий

      5.   Разом потрібно писати всі займен­ники рядка:             (1 бал)

        А котрий/сь, будь/що  

        Б ані/трохи, хтозна/що

        В аби/що, де/який

        Г ні/хто, що/небудь  

       6.  Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку: (1 бал)

        А вужчий,  більш тепліший,  триваліший;

        Б ласкавіший, порожніший,  активніший;

        В менш яскравий, скромніший,  презліший;

        Г самий короткий,  смачніший, легший;

        Д рідніший, багатший, більш сміливий.

       7. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  рядку:   (1 бал)

       А) десять хвилин на третю;  Б) п’ять тридцять;

       В) за чверть третя; Г) двадцять хвилин на    шосту.

8. Установіть відповідність між словами

і приналежністю їх до частин мови

А   іменник;

1

Батьківщина, собор;

Б   прикметник;

2

його, весь;

В   дієслово;

3

материн, осінній;

Г   займенник;

4

двоє, півтора.

Д   числівник.

( по 0,5 бала)

9. У словах на місці крапок вставити   -н-,   -нн- : (1,5 бала)

   Півде...ий,     привіль...ий,     незрівня...ий,     соколи...ий,  сті...ий,    

    свяще...ий,     орли...ий,    маши...ий,    бджоли...ий,   дерев’я...ий.

10. Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметни­ки. (1,5 бала)

    З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.

            Ранчо,       собака,       нежить,           шосе,       какаду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку