Контрольна робота з природознавства для учнів 3 класу за підручником І.В. Грущинської (тема "Рослини, тварини і середовища їх існування") , складається з 8 завдань.
Контрольна робота № 4
(Рослини, тварини і середовища їх існування)
________________________________________ Варіант 1
_________________________________
1. Рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку і плоди з насінням, називають
А) хвойними Б) квітковими В) папоротями
2. Тварин, які частину життя проводять на суші, а частину життя — у воді, називають
А) рибами Б) земноводними В) плазунами
3. До Червоної книги України занесено
А) кульбабу звичайну Б) ясинець білий В) волошку польову
4. З'єднай лініями рослини та органи, якими їх можна розмножити.
Картопля • • стебловими живцями
Часник • • вусами
Аґрус • • бульбами
Суниця • • цибулинами
5. Підкресли назви свійських тварин.
Вовк, бджола, муха, кріль, корова, грак, собака, миша, чапля, індик, ведмідь, короп.
6. Запиши ланцюги живлення, які склалися між:
а) дятлом, дубом і жуком-короїдом
|
|
|
|
|
|
|
-- > |
б) куницею, білкою та ліщиною
|
|
|
|
|
|
|
-- > |
7. Познач «зайву» тварину. Поясни свій вибір.
Зайвою твариною є ______________, тому що _____________________________
8. Доведіть, що тварини – це живі організми. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
Оцінка: ___________
Контрольна робота № 4
(Рослини, тварини і середовища їх існування)
________________________________________ Варіант 2
_________________________________
1. Вічнозелені рослини, які мають корінь, стебло, голчасті листки хвоїнки і шишки з насінням, називають
А) папоротями Б) квітковими В) хвойними
2. Водяних тварин з обтічною формою тіла, яке вкрите лускою і шаром слизу, називають
А) плазунами Б) рибами В) земноводними
3. До Червоної книги України занесено
А) тритона карпатського Б) рака річкового В вовка сірого
4. З'єднай лініями рослини та органи, якими їх можна розмножити.
Полуниця • • стебловими живцями
Тюльпан • • бульбами
Картопля • • цибулинами
Смородина • • вусами
5. Підкресли назви культурних рослин.
Підсніжник, соняшник, цибуля, верба, волошки, абрикос, цукровий буряк, ліщина, полуниця, яблуня, пшениця, картопля.
6. Запиши ланцюги живлення, які склалися між:
а) попелицею, ромашкою і жуком-сонечком
|
|
|
|
|
|
|
|
б) ящіркою, коником та люпином
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Познач «зайву» тварину. Поясни свій вибір.
Зайвою твариною є ______________, тому що ____________________________
8. Доведіть, що тварини – це живі організми. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка: ___________