Урок природознавства 3 клас на тему: "Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин."

Про матеріал

Тема: Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин.

Мета: формувати уявлення про значення тварин в природі та їх цінність для людей, про види та особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати; виховувати любов до природи, бережливе ставлення.

Перегляд файлу

Природознавство                                                                        дата __________________

Вчитель Бондар Т.М.

Тема: Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин.

Мета: формувати уявлення про значення тварин в природі та їх цінність для людей, про види та особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати; виховувати любов до природи, бережливе ставлення.

 

Хід уроку:

 

І. Організація класу

Доброго дня. З вами Сніданок з 3-Б класом. Як завжди його ведуча Тетяна Миколаївна. Сьогодні у нашій студії присутні експерти, буде багато цікавого та повчального.

Бажаю гарного настрою та позитивних емоцій.

Разом за природу.

Пригадаймо правила роботи в групах.

 

ІІ. АОЗ

У нас в гостях працівник гідрометеоцентру.

Вітаю всіх, кого цікавить, якою буде погода сьогодні.

(учень розповідає про температуру повітря, стан неба, опади, інші явища).

Народний календар.

На нашу електронну адресу пишуть глядачі, учні 1-А класу.

І перше запитання: яка зараз пора року?

- Який зараз місяць? Чому він має таку назву?

- Де «ховається» насіння у квіткових, аде — у хвойних рослин?

- Які існують основні способи розмноження рослин?

- Поміркуйте: чи правильно називати бульби картоплі насінням? Де в картоплі міститься насіння?

- Чи є у вас улюблена кімнатна рослина? Як її можна розмножити?

Відповіді учнів.

Наступна рубрику у сніданку – це «Рослинна кулінарія»

Що потрібно рослинам для життя?

Які рослини потрібні, щоб приготувати овочевий салат?

Учні складають рецепт салату.

Думаю, наші глядачі записали рецепт і завтра на сніданок приготують смачний салат.

 

ІІІ. Повідомлення теми, МНД

Рухаємося далі. Наразі у нас рубрика «Ребус»

Готуючись до сьогоднішнього ефіру, я знайшла таке: Ребус - загадка, у якій слова або фрази, що розгадуються, зображено у вигляді комбінації зображень, фігур, композицій з букв і т.інш. Саме слово "ребус" походить від латинської фрази "Non verbis sed rebus", що означає "Не словами, а за допомогою речей". Загалом, термін "rebus" асоціюють з латинським словом rebis: res (річ, предмет), rebis (перетворення).

Кожен з нас неодмінно зустрічався з ребусами у повсякденному житті. Безперечно, найвідоміший та розповсюджений ребус виглядає так: i u (вимовлятися на англійській мові "I Love You" - "Я тебе люблю"). В сучасному розумінні, ребус це, перед усім, загадка, що складається із зображень предметів.

Розгадування ребусів.

(За вибором вчителя)

Нагадаю, що сьогодні в гостях сніданку експерти з питань тварин.

Всі ребуси про …. (тварин).

Отже, ми говоритимемо про… (тварин.)

Наші глядачі запитують, що таке нежива природа?

Нам пишуть у ФБ, що ми відносимо до живої природи?

Отже, тварини – це теж жива природа.

А які ви знаєте тварини? Де вони живуть? А як ви думаєте, що спільного й відмінного між тваринами й рослинами?

У нас рекламна пауза. Ми повернемося до наших глядачів за кілька хвилин з цікавою інформацією.

 

ІV. Вивчення теми уроку

Учні працюють у групах, аналізують запропонований вчителем матеріал, роблять висновки, готують свій виступ.

1-ша група: Значення тварин.

2-га група: Свійські, дикі тварини; всеїдні, травоїдні, хижі тварини .

3-тя група: Будова тварин, розмноження тварин.

Привіт усім, хто приєднався до нас. Нагадаю, сьогодні 1 лютого, за вікном…, а у нашій студії сьогодні працюють експерти з питань про тварин.

Діти доповідають.

 

V. Закріплення матеріалу

Виготовлення лепбуку.

1-ша група: Свійські, дикі тварини; всеїдні, травоїдні, хижі тварини . Кулінарія (що їдять).

2-га група: Будова тварин, розмноження тварин.

3-тя група: Значення тварин.

 

VІ. Підсумок, рефлексія

Отже, …. (питання за лепбуком).

У мене до вас виникло питання, чи повинні ми берегти тварин? Чому?

Чи потрібні нам тварини? Чому? (Лінія ТАК НІ НЕ ЗНАЮ)

Якщо хтось не визначився, то будемо працювати ще над цим питанням, але вже на наступних уроках.

У наших дописувачів є ще одне питання. Яка професія потребує знання про тварин? (Зоотехнік, ветеринар, іхтіолог (вивчає життя риб), конюх, кінолог тощо).

Разом за природу.

 

VІІ. Д/з

Оберіть собі завдання

1. Цікаві факти про дитинчат вовків, китів, лисиць, сов.

2. Опрацювати, с. 100.

3. Наведіть приклади тварин, які значно різняться за своїми розмірами.

Сніданок з 3-Б класом добіг кінця. Ми вам бажаємо гарного дня. Будьте швидкими, як …. (заєць), працьовитими, як …. (бджола), розумними, як …. (дельфіни) і любіть природу. До нових зустрічей у нашій студії.

docx
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
4897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку