КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРИРОДОЗНАВСТВА №4 (комбінована) 3 клас
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Рослини) за оновленою програмою (І-ІІ варіант)
ПРИРОДОЗНАВСТВО Дата_________________
П І уч. __________________________________________________________
3 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА 4 (комбінована)
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Рослини)
І варіант
1.Підкресли потрібне: ( 1 б)
Всі живі організми поділяються на царства: бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.
2. Допиши речення (1 б).
Під час дихання рослина поглинає________________________ ______________________, а виділяє______________________.
3. Допиши речення (1 б).
У квіткових рослин насіння міститься в _______________, а у хвойних
рослин – у ______________ .
4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).
1. ___________________________________________
2. ___________________________________________
3. ___________________________________________
4. ___________________________________________
5. ___________________________________________
6. ___________________________________________
5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження(1б).
Картопля - вусиками.
Суниця - цибулькою.
Цибуля - бульбою.
6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).
Квіткові рослини рослини, які людина вирощує для своїх потреб.
Хвойні рослини мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку,
плід, насіння.
Культурні рослини - мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-
хвоїнки і шишки з насінням.
7. Запиши назви лише культурних рослин, плоди яких зображено на
малюнках (1б).
_________________ _________________ _______________
8. Напиши чому дерева необхідні для природи і життя людей? (1 б)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)
1) Рослини постачають у повітря вуглекислий газ, необхідний для дихання.
2) Насіння у хвойних рослин утворюється у квітках.
1)___________________________________________________________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Доведи, що рослини – живі організми? (2 б).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПРИРОДОЗНАВСТВО Дата_________________
П І уч. __________________________________________________________
3 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА 4 (комбінована)
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Рослини)
ІІ варіант
1.Підкресли потрібне: ( 1 б)
Всі живі організми поділяються на царства: водорості, бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.
2. Допиши речення (1 б).
Під час дихання рослина поглинає________________________ ______________________, а виділяє______________________.
3. Допиши речення (1 б).
У квіткових рослин насіння міститься в _______________, а у хвойних
рослин – у ______________ .
4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).
1. ___________________________________________
2. ___________________________________________
3. ___________________________________________
4. ___________________________________________
5. ___________________________________________
6. ___________________________________________
5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження(1б).
Полуниця - вусиками.
Картопля - цибулькою.
Підніжник - бульбою.
6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).
Хвойні рослини рослини, які людина вирощує для своїх потреб.
Квіткові рослини мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку,
плід, насіння.
Культурні рослини - мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-
хвоїнки і шишки з насінням.
7. Запиши назви лише хвойних рослин, плоди яких зображено на малюнках (1б).
_________________ _________________ _______________
8. Напиши чому рослини необхідні для життя людей? (1 б)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)
1) Рослини постачають у повітря вуглекислий газ, необхідний для дихання.
2) Насіння у хвойних рослин утворюється у квітках.
1)___________________________________________________________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Доведи, що рослини – частина живої природи (2 б).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПРИРОДОЗНАВСТВО Дата_________________
П І уч. __________________________________________________________
3 клас
3 клас
КОНТРОЛЬНА РОБОТА 4 (комбінована)
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Рослини)
Тваринам і людям рослини дають кисень, їжу, тканину, красу, житло, будівельні матеріали.
2. Допиши речення (1 б).
Середовище існування, або навколишнє середовище, - це те, що оточує рослину і впливає на її життя.
3. Допиши речення (1 б).
У квіткових рослин насіння міститься в плоді, а у хвойних рослин – у шишці .
4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).
1. Корінь.
2. Стебло.
3. Листки.
4. Квітка.
5. Плід.
6. Насіння.
5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження (1 б).
Картопля - вусиками.
Суниця - цибулькою.
Цибуля - бульбою.
6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).
Квіткові рослини рослини, які людина вирощує для своїх потреб.
Хвойні рослини мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку, плід,
насіння.
Культурні рослини - мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-
хвоїнки і шишки з насінням.
7. Запиши назви культурних рослин, плоди яких зображено на малюнках (1 б).
Помідор, огірок, горох, гарбуз, морква, буряк.
8. Напиши чому дерева необхідні для природи і життя людей? (1 б)
Дерева очищають повітря від пилу; виробляють кисень, необхідний для дихання живих організмів; дають деревину.
9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)
Рослини постачають у повітря кисень, необхідний для дихання.
Насіння у хвойних рослин утворюється у шишках.
10. Доведи, що рослини – частина живої природи (2 б).
Рослини, як і всі інші організми, дихають, розмножуються, ростуть і розвиваються. А це ознаки живих організмів.