КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРИРОДОЗНАВСТВА № 4 (комбінована) ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ (Рослини) 3 клас

Про матеріал

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРИРОДОЗНАВСТВА №4 (комбінована) 3 клас

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ

(Рослини) за оновленою програмою (І-ІІ варіант)


Перегляд файлу

ПРИРОДОЗНАВСТВО       Дата_________________

П І уч. __________________________________________________________

3 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  4 (комбінована)

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ

(Рослини)

І варіант

1.Підкресли потрібне:  ( 1 б)

Всі живі організми поділяються на царства: бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.

2. Допиши речення (1 б).

Під час дихання рослина поглинає________________________ ______________________, а виділяє______________________.

3. Допиши речення (1 б).

У квіткових рослин насіння міститься в _______________, а у хвойних

рослин – у ______________ .

 

4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).

C:\Users\Victoria\Pictures\img002.jpg1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________

5. ___________________________________________

6. ___________________________________________

 

5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження(1б).

Картопля -                       вусиками.

Суниця -                           цибулькою.

Цибуля -                           бульбою.

 

6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).

Квіткові рослини            рослини, які людина вирощує для своїх потреб.

 

Хвойні рослини              мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку,

                                        плід,  насіння.

 

Культурні рослини -       мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-

                                        хвоїнки і шишки з насінням.

7. Запиши назви лише культурних рослин, плоди яких зображено на

Елка картпатская_enl.jpgмалюнках (1б).

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2/64/693/64693989_900347a03207_1024x768.pnghttp://img.lenagold.ru/p/pomid/pomid60.png

 

_________________                  _________________         _______________

 

 

 

8. Напиши чому дерева необхідні для природи і життя людей? (1 б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)

1) Рослини постачають у повітря вуглекислий газ, необхідний для дихання.

2) Насіння у хвойних рослин утворюється у квітках.

1)___________________________________________________________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Доведи, що рослини – живі організми? (2 б).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО       Дата_________________

П І уч. __________________________________________________________

3 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА  4 (комбінована)

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ

(Рослини)

ІІ варіант

1.Підкресли потрібне:  ( 1 б)

Всі живі організми поділяються на царства: водорості, бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.

2. Допиши речення (1 б).

Під час дихання рослина поглинає________________________ ______________________, а виділяє______________________.

3. Допиши речення (1 б).

У квіткових рослин насіння міститься в _______________, а у хвойних

рослин – у ______________ .

 

4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).

C:\Users\Victoria\Pictures\img002.jpg1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________

5. ___________________________________________

6. ___________________________________________

 

5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження(1б).

Полуниця -                       вусиками.

Картопля -                        цибулькою.

Підніжник  -                     бульбою.

 

6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).

Хвойні рослини              рослини, які людина вирощує для своїх потреб.

 

Квіткові рослини            мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку,

                                        плід,  насіння.

 

Культурні рослини -      мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-

                                        хвоїнки і шишки з насінням.

 

7. Запиши назви лише хвойних  рослин, плоди яких зображено на малюнках (1б).

Елка картпатская_enl.jpghttp://ranok-creative.com.ua/img/6852/7320.jpghttp://xn--80al2h.in.ua/images/ingredient/tikva.jpg                    

 

 

_________________                   _________________           _______________

 

 

 

8. Напиши чому рослини необхідні для життя людей? (1 б)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)

1) Рослини постачають у повітря вуглекислий газ, необхідний для дихання.

2) Насіння у хвойних рослин утворюється у квітках.

1)___________________________________________________________________________________________________________________________________2)___________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Доведи, що рослини – частина живої природи (2 б).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО       Дата_________________

П І уч. __________________________________________________________

3 клас

3 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА 4 (комбінована)

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ

(Рослини)

 

  1. Допиши речення (1 б)

Тваринам і людям рослини дають кисень, їжу, тканину, красу, житло, будівельні матеріали.

 

2. Допиши речення (1 б).

Середовище існування, або навколишнє середовище, - це те, що оточує рослину і впливає на її життя.

 

3. Допиши речення (1 б).

У квіткових рослин насіння міститься в плоді, а у хвойних рослин – у шишці .

 

4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).

C:\Users\Victoria\Pictures\img002.jpg1. Корінь.

2. Стебло.

3. Листки.

4. Квітка.

5. Плід.

6. Насіння.

 

5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження (1 б).

Картопля -                       вусиками.

Суниця -                           цибулькою.

Цибуля -                           бульбою.

 

6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).

Квіткові рослини                 рослини, які людина вирощує для своїх потреб.

Хвойні рослини                   мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку, плід, 

                                                  насіння.

Культурні рослини -           мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-

                                                  хвоїнки і шишки з насінням.

 

7. Запиши назви культурних рослин, плоди яких зображено на малюнках (1 б).

http://cookery.com.ua/uploads/images/00/00/07/2012/07/25/07b848.gifhttp://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2/64/693/64693989_900347a03207_1024x768.pnghttp://xn--80al2h.in.ua/images/ingredient/tikva.jpghttp://ranok-creative.com.ua/img/6852/7320.jpghttps://illustrators.ru/uploads/illustration/image/550323/550323_original.jpghttp://img.lenagold.ru/p/pomid/pomid60.png

 

 

Помідор, огірок, горох, гарбуз, морква, буряк.

 

8. Напиши чому дерева необхідні для природи і життя людей? (1 б)

Дерева очищають повітря від пилу; виробляють кисень, необхідний для дихання живих організмів; дають деревину.

 

9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)

Рослини постачають у повітря кисень, необхідний для дихання.

Насіння у хвойних рослин утворюється у шишках.

 

10. Доведи, що рослини – частина живої природи (2 б).

Рослини, як і всі інші організми, дихають, розмножуються, ростуть і розвиваються. А це ознаки живих організмів.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Матвєєва Наталя Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пухальська Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лукіна Людмила
    Чудові контрольні. Матеріал методично грамотно підібраний. Відповідає даній темі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Силенко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Клементьєва Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Костенко Лiлiя Володимирівна
    Дуже вдячна за такий змістовний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Семенчук Ірина Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. St Roman
    Спасибі, дуже корисний, цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Солтик Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Назарчук Велентин
    Використав у роботі.Дякую!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Купріянова Віра Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Додано
3 лютого 2018
Переглядів
32129
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку