20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Контрольна робота з природознавства №5

Про матеріал
Контрольна робота з природознавства на тему "Жива природа. Тварини". Запропоновані завдання можна використати як готову контрольну роботу або відкорегувати (співставити послідовність викладання навчального матеріалу згідно Програми, особистого календарного-тематичного планування, підручників)
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я учня ____________________________________________
Природознавство

3 клас
Контрольна робота № 5

Варіант 1

За кожне правильно виконане завдання 1 – 3 учень отримує 1 бал.

1. Шість кінцівок, голову, груди і черевце мають …

    А риби.

    Б птахи.

    В комахи.

 

2. Своїх малят вигодовують молоком …

    А плазуни.

    Б звірі.

    В земноводні.

 

3. Першою ланкою в ланцюгу живлення завжди є …

    А рослиноїдні тварина.

    Б хижа тварина.

    В рослина.

 

За кожне правильно виконане завдання 4 – 6 учень отримує 2 бали.

4. Встанови відповідність між назвою тварини і групою, до якої вона належить.

 

Муха –          птахи.

Вовк –           комаха.

Лелека –        звірі.

 

5. Встанови послідовність зміни періодів в житті звірів упродовж року.

1) Поліпшення молодняком рідної домівки».

2) Підготовка укриття для майбутніх малят.

3) Навчання малят уникати небезпек та здобувати їжу.

4) Народження малят.

5) Вигодовування малят молоком.

6) Вихід малят на прогулянки поблизу своїх укриттів.

 

6. Допиши речення.

Яку будову мають шапинкові гриби?

____________________________________________________________________

Наведи приклади отруйних грибів.

____________________________________________________________________

 

 

За правильно виконане завдання 7 учень отримує 3 бали.

7. Запиши, у чому полягає роль бактерій.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я учня ____________________________________________
Природознавство

3 клас
Контрольна робота № 5

Варіант 2

За кожне правильно виконане завдання 1 – 3 учень отримує 1 бал.

1. Голову, шию, тулуб, кінцівки, тіло вкрите пір’ям мають…

    А риби.

    Б птахи.

    В комахи.

 

2. Ці тварини живуть і на землі, і у воді - 

    А плазуни.

    Б звірі.

    В земноводні.

 

3. Останньою ланкою в ланцюгу живлення завжди є …

    А рослиноїдні тварина.

    Б хижа тварина.

    В рослина.

 

За кожне правильно виконане завдання 4 – 6 учень отримує 2 бали.

4. Встанови відповідність між назвою тварини і групою, до якої вона належить.

 

Бджола                    птахи.

Їжак –                         комаха.

Ластівка –                  звірі.

 

5. Встанови послідовність зміни періодів в житті звірів упродовж року.

1) Поліпшення молодняком рідної домівки».

2) Підготовка укриття для майбутніх малят.

3) Навчання малят уникати небезпек та здобувати їжу.

4) Народження малят.

5) Вигодовування малят молоком.

6) Вихід малят на прогулянки поблизу своїх укриттів.

 

6. Допиши речення.

Яку будову мають шапинкові гриби?

____________________________________________________________________

Наведи приклади їстівних грибів.

____________________________________________________________________

 

 

За правильно виконане завдання 7 учень отримує 3 бали.

7. Запиши, у чому полягає  роль бактерій.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
3 лютого
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку