Контрольна робота з природознавства у 3 класі з теми "Тварини" відповідає орієнтовним вимогам до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Контрольна робота з природознавства в 3 класі з теми «Тварини»
І варіант
1. Тварини належать до живої природи, тому що вони:
а) народжуються, дихають, живляться, ростуть, розмножуються, вмирають.
б) літають, стрибають, плавають, пірнають.
в) рухаються, їдять, сплять, розмножуються.
2. Що необхідне тваринам для життя?
а) сонце, ґрунт, повітря, вода, рослини.
б) сонце, вода, повітря, їжа.
в) сонце, квіти, трава, річка.
3. Всеїдні тварини живляться:
а) рослинами.
б) рослинами й тваринами.
в) тваринами.
4. Назви за допомогою малюнків, де живуть тварини в природі:
__________________________________________________________________
5. Якій тварині властивий цикл розмноження? З'єднай лініями.
ікра мальки бабка
яйце личинка лялечка риба
яйце личинка метелик
6. Доведи, що вовк, орел, щука – хижі тварини.
7. Як треба поводитися в природі, щоб не зашкодити тваринам?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
ІІ варіант
1. До живої природи належать:
а) птахи, риби, комахи.
б) квіти, овочі, звірі.
в) люди, тварини, рослини.
2. Які тварини не живуть на території України?
а) лев, жираф, верблюд.
б) лисиця, вовк, заєць.
в) черепаха, бобер, хом'як.
3. До якої групи відноситься ведмідь?
а) хижі тварини.
б) рослиноїдні тварини.
в) всеїдні тварини.
4. Продовж речення:
Вовк, лисиця, ведмідь, слон, лев – це ___________ . Горобець, ластівка, синиця, журавель, лелека – це___________ . Мурашка, метелик, бджола, оса, джміль, комар – це ___________ . Черепаха, крокодил, ящірка, гадюка, вуж – це ___________________ . Жаби і тритони – це _________________ . Акула, окунь, карась, короп – це ___________ .
5. Назви групи тварин за допомогою малюнків.
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
6. Назви яких тварин записують до Червоної книги?
___________________________________________________________________
7. Яке значення мають тварини у житті людей?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________