Контрольна робота з розділу "З української прози" (творчість О. Довженка, Н. Бічуї)

Про матеріал
за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх, розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосувати їх під час виконання завдань, виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Перегляд файлу

Контрольна робота з розділу "З української прози"

(творчість О. Довженка, Н. Бічуї)

Варіант 1

Початковий та середній рівень (кожна правильна відповідь 0,5б.)

1. Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

         А вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу

         Б перевернули човни й загинули разом із ворогами

         В зробили засідку й побили багато ворогів

         Г мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?

        А Кармалюка                                            В своїх синів    

        Б Гонту, Залізняка                                  Г самих себе

3. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

        А поєдинок на шпагах Юлька та Славка

        Б суд над Славком

        В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції

        Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4. У невинуватість Славка вірили

       А тренер, Лілі

       Б Стефко та Юлько

       В класний керівник і директор школи

       Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5. "Природною стихією" О. Довженка було:

       А малярство;                                        Б кіномистецтво;             

       В музичне мистецтво;                         Г вчителювання.

6. Твір "Ніч перед боєм" за жанром – це:

       А оповідання;                  Б роман;              В повість;            Г казка.

7. Хто переправляє солдатів через Десну:

       А дід Платон;                                      Б дід Савка;       

       В Петро Колодуб;                               Г дід Платон і дід Савка.

8. Що сталося з дідом Савкою і дідом Платоном:

       А залишилися живі;                       Б переїхали в інше місто;

       В нічого не змінилося;                  Г померли.

9. Події у повісті "Шпага Славка Беркути" відбуваються у:

      А Києві;                    Б Львові;                В Харкові;                          Г Чернігові.

10. Хто з учителів підтримував Славка Беркуту і став на його захист:

      А вчитель географії;                        Б вчитель історії;

      В вчитель хімії;                                Г вчитель біології.

11. Куди віднесли сороку з перебитим крилом герої повісті "Шпага Славка Беркути":

      А додому;                                             Б до сусіда;                    

      В до вчительки Надії Григорівни;                              Г до вчителя географії.

12. Хто з однокласників вирішив  помститися Славкові:

      А Стефко Вус;                                   Б Лілі Теслюк;

      В Юлько Ващук;                               Г Василь Лопух.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1б.)

1.     7. Установіть відповідність:

            Герой Учинок

1.Славко Беркута                    А) Рятує сороку з переламаним крилом

2. Стефко Вус                           Б) Страждає через недовіру однокласників

3. Юлько Ващук                      В) Вірить у невинність Беркути

4. Лілі Теслюк                          Г) В міліції називає чуже прізвище замість свого

                                                     Д) Не боїться пити вино на вулиці.

2.     Яку науку намагався передати дід Платон солдатам, яких  перевозив?

3.     Встановіть відповідність подій повісті Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути":

Історія з пляшкою.

Сорока з перебитим крилом.

Поранення Юлька Ващука.

Суд над Славком.

Каяття Юлька.

 

Високий рівень (правильна змістовна відповідь 3б.)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.     Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

2.     Дід Платон і дід Савка – справжні патріоти і захисники рідної землі.

3.     "Шпага Славка Беркути" – повість про проблеми підлітків, їхню дружбу і зрадництво.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з розділу "З української прози"

(творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї)

Варіант 2

Початковий та середній рівень (кожна правильна відповідь 0,5б.)

1.    У творі «Шпага Славка Беркути» є всі вказані герої, КРІМ

         А Юлька Ващука                                     В Остапа Мандрики

         Б Стефка Вуса                                          Г Варвара Трохимівна

2.    Особливостями композиції повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є:

         А введення казкових, фантастичних елементів;

         Б наявність оповідача, розповідь ведеться від першої особи;

         В наявність багатьох відступів, листів, снів;

         Г зміщення часових площин, різнобічний показ героїв, заглиблення у психологію.

3.    Центральною проблемою твору «Шпага Славка Беркути» є

        А становлення особистості в сучасному світі

        Б вибір майбутньої професії

        В патріотизм та героїзм

        Г воля людини та можливість здобуття її

4.    У творі «Ніч перед боєм» описано події

       А доби козаччини

       Б громадянської війни

       В Першої світової війни

       Г Другої світової війни.   

5. Який фільм приніс світову славу О. П. Довженку:

       А "Україна у вогні";                                  Б "Щоденник";                  

       В "Земля";                                                   Г "Аероград".

6. Кому з героїв оповідання О. Довженка "Ніч перед боєм" належать ці слова: "Тікаєте, бісові сини?... Багато ж я вас перевіз. Ой багато, та здорові все, та молоді, та все – перевези та перевези… "

       А діду Платону;                                     Б діду Савці;                

       В Петрові Колодубу;                             Г Івану Дроботу.   

7.  Хто розповідає історію дідів солдатам:

       А Іван Дробот;                                      Б Петро Колодуб;            

       В невідомий солдат;                             Г брат діда Платона.   

8. Хто повідомляє Петрові Колодубу про смерть дідів:

       А онук діда Савки, Іван Дробот;                             Б брат діда Савки;

       В товариш діда Платона;                                         Г  Петро Колодуб.

9. У повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  йдеться про:

       А 3 підлітків;                              Б 5 підлітків;

       В 6 підлітків;                              Г 4 підлітків.

10.  Хто з підлітків, героїв повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  має батька п’яницю:

      А Славко Беркута;                             Б Стефко Вус;

      В Юлько Ващук;                                Г Лілі Теслюк.

11. Кого просив про допомогу Юлько Ващук (помститися Славкові Беркуті):

         А Стефка Вуса;                   Б Лопуха;                 В батьків;                    Г Лілі.

12. Герої повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  є учнями:

         А 8Б;                     Б 8А;                     В 7Б;                     Г 7А.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1б.)

1.     Установіть відповідність:

              Учинок Герой

1.Відсутність повноцінного спілкування з дорослими                А) Лілі Теслюк

2. Протистояння брехні і правди                                                        Б) Стефко Вус

3. Самотність дитини                                                                              В) Юлько Ващук

4. Віра у свій талант                                                                                Г) Славко Беркута

                                                                                                                       Д) Андрій Лопух

2.     Як ви вважаєте, чому в діда Платона текли сльози, коли він переправив солдатів і вони пішли в лози?

3.     Охарактеризуйте поведінку кожного хлопця в ситуації з сорокою у парку.

 

Високий рівень (правильна змістовна відповідь 3б.)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.    Висловіть свої судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).

2.     Дід Платон і дід Савка – справжні патріоти і захисники рідної землі.

3.     "Шпага Славка Беркути" – повість про проблеми підлітків, їхню дружбу і зрадництво.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Селевко Віра Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 квітня 2019
Переглядів
8631
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку