Контрольна робота з теми "Бароко. Класицизм". 8 клас

Про матеріал
Контрольна робота спрямована на перевірку знань учнів з теми "Бароко.Класицизм" . Завдання 4-х рівнів передбачають перевірку теоретичного матеріалу, біографії письменників та їх творів
Перегляд файлу

8 клас                                             Контрольна робота № 5

                                                Бароко і класицизм    

 Варіант І

Рівень 1

Знайдіть правильну відповідь

     1. Укажіть, що  у перекладі з італійської мови означає слово «бароко»?

         А)  правильний, зразковий ;                В)   прекрасний, дивовижний;

         Б)  дивний, химерний ;                        Г)    фантастичний, ілюзорний.

    2. Класицизм виник як мистецтво:

А) розуму, правил і логіки; ;        В) зображення потойбічного світу

Б) відображення реальних подій; Г) відображення людських почуттів. 

    3.   Теоретиком класицизму був…

         А)   Корнель;                                         В)   Н.Буало;

         Б)   Мольєр;                                           Г)   Расін.

   4.  Укажіть, як називали добу класицизму у Франції: 

а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена». 

   5.  Пан Журден хотів стати?

          А)   лицарем;                                        В)  буржуа; 

          Б)   шляхтичем;                                    Г)  актором.

    6.   Кому з героїв комедії «Міщанин-шляхтич» належать слова: « От йолоп так йолоп! Другого такого й у цілому світі не знайдеш!» ?

        А)  пані Журден;                                    Б)  Люсіль;

        В)  Клеонту;                                           Г)   Ков'єлю .     

  Всього: 3 бали

Рівень 2

      1. Установіть відповідність стилів і жанрів класицизму.

       А  високі                                 1 комедія

       Б   середні                              2  елегія

       В   низькі                                3 трагедія

                                                       4 повість

    2. Назвати твори Мольєра. Хто перекладав їх українською мовою?

    3. Назвати  основні риси літературного бароко?

Всього: 3 бали

Рівень  3

  1.  Визначте проблематику комедії «Міщанин-шляхтич». Висловіть своє ставлення до проблем,  порушених у творі.  

  2.  Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-го сонета Дж.Донна.

 Всього: 3 бали    

 Рівень 4

 Напишіть твір-мініатюру на одну із тем (на вибір)

1.  «Я –клубок протиріч» (Ліричний герой у поезії бароко)

 2.  Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 

 3. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? 

 4. У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

 

 Всього: 3 бали    

8 клас                                         Контрольна робота № 5

Бароко і класицизм   

 Варіант ІІ

Рівень 1

Знайдіть правильну відповідь

     1. Що означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?

         А)  правильний;                                    В)   зразковий;

         Б)  гармонійний ;                                  Г)    вишуканий.

    2.  В якому жанрі класицизм одержав найбільш повне вираження?

         А)  драма;                                             В) ода;

         Б)  героїчна поема;                              Г)  сонет.

    3.   Головний принцип барокової літератури це - ..?

         А)  зіставлення;                                    В)  контраст;

         Б)  порівняння;                                     Г)  паралелізм .

    4.   Біля витоків англійської поезії бароко стояв:

         А)  Лафонтен;                                       В)  Дж. Донн;

         Б)  Н.Буало;                                           Г)  Гонгора. 

    5.   Назва театру, який заснував Мольєр?

         А)  «Сучасний театр»;                         В) «Славетний театр»; 

          Б)  «Блискучий театр»;                       Г) «Класичний театр».

    6.    Кому з героїв комедії «Міщанин-шляхтич» належать слова: «Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»?

        А)  пані Журден;                                    Б)  Люсіль;

        В)  Ніколь;                                              Г)  Дорімені.     

 Всього: 3 бали

Рівень 2

1.Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич». 

а) Клеонт;                    1) Ніколь; 

б) Ков’єль;                  2) Дорімена; 

в) Журден;                  3) Люсіль. 

г) Дорант.

 2.  В якому творі вперше було викладено теоретичні засади французького класицизму?

    3. Назвати відомих вам представників класицизму.                               

Всього: 3 бали

Рівень 3

  1.   Сформулюйте основну думку вірша Джона Донна «Щоб мучить мене…»?

  2.   Схарактеризуйте  образ пана Журдена.  Назвіть його позитивні і негативні риси.

 Всього: 3 бали    

 Рівень 4

 Напишіть твір-мініатюру на одну із тем (на вибір)

 1.  «Я –клубок протиріч» (Ліричний герой у поезії бароко)

 2.  Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 

 3. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? 

 4. У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

 

 Всього: 3 бали    

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Горева Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Us Among
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клименко Валентина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
17314
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку