ВАРІАНТ 1
1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.
Зустрітися з 867 студентами, порахувати до 340.
2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»
15:05 16:40 09:30
3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.
4 (банан), п’ять з третиною (кг), 121 (учень), 6 і 7/8 (метр), 58 (г), півтор… (тиждень), 3 (болгарин), три з половиною (апельсин).
4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.
З/усіх/усюд, на/жаль, по/нашому, по/одинці, у/двоє, кінець/кінцем, один/на/один, з/давніх/давен.
5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..
Боротися, клеїти, хотіти, стелити, колоти, знати, стояти, іржати.
6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.
1. Бажання вчитися є для мене головним.
2. Ми ходимо до школи вчитися.
3. Усіх попросили добре вчитися.
4. Вчитися – це для мене головне.
А Підмет
Б Присудок
В Додаток
Г Означення
Д Обставина
ВАРІАНТ 2
1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.
Зустрітися з 678 студентами, порахувати до 490.
2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»
17:20 19:55 11:30
3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.
3 (банан), сім з половиною (кг), 341 (учень), 5 і 4/9 (метр), 79 (г), півтор… (день), 4 (татарин), два з третиною (апельсин).
4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.
З/роду/віку, без/угаву, по/своєму, по/двічі, у/троє, у/сто/крат , сам/на/сам, без/кінця/краю.
5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..
Доїти, схотіти, постелити, полоти, хвалити, шити, боротися, чути.
6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.
1. Читати – це корисно.
2. Я ходжу на гурток читати.
3. Учитель попросив гарно читати.
4. Уміння виразно читати є важливим у житті.
А Підмет
Б Присудок
В Додаток
Г Означення
Д Обставина
ВАРІАНТ 3
1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.
Зустрітися з 786 студентами, порахувати до 240.
2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»
13:10 18:35 07:30
3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.
2 (банан), шість з половиною (кг), 591 (учень), 9 і 3/4 (метр), 86 (г), півтор… (година), 2 (киянин), чотири з третиною (апельсин).
4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.
В/решті/решт, без/упину, по/твоєму, по/тричі, у/п’ятеро, сам/собою, рік/у/рік, з/діда/прадіда.
5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..
Поборотися, гоїти, захотіти, пекти, розстелити, молоти, бачити, стояти.
6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.
1. Уміння малювати притаманне не кожному.
2. Нас вчать малювати.
3. Учні прийшли малювати.
4. Малювати – це особливе вміння.
А Підмет
Б Присудок
В Додаток
Г Означення
Д Обставина