Контрольна робота з теми "Числівник. Прислівник. Дієслово (повторення вивченого)"

Про матеріал
Контрольна робота (бліц-опитування, самостійна) для перевірки знань учнів 11 класу з теми "Числівник. Прислівник. Дієслово (повторення вивченого)". Завдання на встановлення відповідності, завдання відкритого характеру. Розроблено у 3 варіантах. Охоплює такі підтеми: відмінювання числівників, вживання числівників на позначення часу, узгодження числівників з іменниками, правопис прислівників, особові закінчення дієслів, синтаксична роль інфінітива
Перегляд файлу

ВАРІАНТ 1

1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.

 Зустрітися з 867 студентами, порахувати до 340.

2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»

 15:05     16:40     09:30

3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.

 4 (банан), п’ять з третиною (кг), 121 (учень), 6 і 7/8 (метр), 58 (г), півтор… (тиждень), 3 (болгарин), три з половиною (апельсин). 

4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.

 З/усіх/усюд, на/жаль, по/нашому, по/одинці, у/двоє, кінець/кінцем, один/на/один, з/давніх/давен.

5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..

 Боротися, клеїти, хотіти, стелити, колоти, знати, стояти, іржати.

6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.

 1. Бажання вчитися є для мене головним.

 2. Ми ходимо до школи вчитися.

 3. Усіх попросили добре вчитися.

 4. Вчитися – це для мене головне.

 А Підмет

 Б Присудок

 В Додаток

Г Означення

Д Обставина

ВАРІАНТ 2

1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.

 Зустрітися з 678 студентами, порахувати до 490.

2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»

 17:20     19:55    11:30

3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.

 3 (банан), сім з половиною (кг), 341 (учень), 5 і 4/9 (метр), 79 (г), півтор… (день), 4 (татарин), два з третиною (апельсин). 

4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.

 З/роду/віку, без/угаву, по/своєму, по/двічі, у/троє, у/сто/крат , сам/на/сам, без/кінця/краю.

5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..

 Доїти, схотіти, постелити, полоти, хвалити, шити, боротися, чути.

6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.

 1. Читати – це корисно.

 2. Я ходжу на гурток читати.

 3. Учитель попросив гарно читати.

 4. Уміння виразно читати є важливим у житті.

 А Підмет

 Б Присудок

 В Додаток

Г Означення

Д Обставина

ВАРІАНТ 3

1. Спишіть, записуючи числівники словами. Якщо числівник має другу форму, то вказуйте її в дужках.

 Зустрітися з 786 студентами, порахувати до 240.

2. Запишіть усі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?»

 13:10     18:35     07:30

3. Запишіть словами, узгоджуючи числівники з іменниками.

 2 (банан), шість з половиною (кг), 591 (учень), 9 і 3/4 (метр), 86 (г), півтор… (година), 2 (киянин), чотири з третиною (апельсин). 

4. Запишіть прислівники, знімаючи риску.

 В/решті/решт, без/упину, по/твоєму, по/тричі, у/п’ятеро, сам/собою, рік/у/рік, з/діда/прадіда.

5. Поставте подані дієслова в 2 ос.мн..

 Поборотися, гоїти, захотіти, пекти, розстелити, молоти, бачити, стояти.

6. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.

 1. Уміння малювати притаманне не кожному.

 2. Нас вчать малювати.

 3. Учні прийшли малювати.

 4. Малювати – це особливе вміння.

 А Підмет

 Б Присудок

 В Додаток

Г Означення

          Д Обставина

docx
Додано
27 вересня
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку